Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Speech Eva Vlaardingerbroek over omvolking enorm succes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272009)

CUFI 6 mei 2024 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 10348138)
Komen de kruistochten weer terug?:roll:

De nieuw Zouaven staan al klaar om de Heilige Kerk te verdedigen?:lol:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pauselijke_Zoeaven

Tijd voor een nieuwe kruistocht ja. Maar daarvoor moet geen bloed vergoten worden. Verbondenheid door het bloedverbond van het bloed dat reeds de hele aarde kan reinigen.
Wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen principaliteiten en machten, tegen de heersers van de duisternis van dit tijdperk, tegen geestelijke machten van het kwaad in de hemelse gewesten.

daiwa 6 mei 2024 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 10348057)
En het links gespuis zijn aanhangers van de islam.

Ik kende Eva Vlaardingerbroek niet. Veelbelovend! Meer van dat!

Dubbel.

daiwa 6 mei 2024 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 10348057)
En het links gespuis zijn aanhangers van de islam.

Ik kende Eva Vlaardingerbroek niet. Veelbelovend! Meer van dat!

2 !

daiwa 6 mei 2024 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10351094)
tja, loopt gij maar achter meneer petra

:lol:

Max van Dietschland 17 juli 2024 19:52

Eva is getrouwd afgelopen weekend.

Het huwelijk vond plaats op een zeer mooie locatie.

In de kerk van de Heilige Michael en Magnus of ook wel de Friezenkerk genoemd vlak nabij het Sint-Pietersplein in Rome.

Ik wens haar alvast alle geluk toe.

https://www.instagram.com/p/C9dTbiyI0Ps/

daiwa 17 juli 2024 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10351094)
tja, loopt gij maar achter meneer petra

Dubbel.

Jan van den Berghe 17 juli 2024 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 10388244)

Het huwelijk vond plaats op een zeer mooie locatie.

In de kerk van de Heilige Michael en Magnus of ook wel de Friezenkerk genoemd vlak nabij het Sint-Pietersplein in Rome.

Maar, maar... beste Max van RuSSland, lees ik dat nu wel goed? Is de blondine getrouwd in Rome? In een kerk dan nog die rechtstreeks onder het gezag van globalist Bergoglio valt?

Eberhard Leclerc 20 juli 2024 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 10388244)
...

Met een buitenlander....oh ironie.

Jan van den Berghe 20 juli 2024 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10389664)
Met een buitenlander....oh ironie.

En nadat ze toch verschillende mannen had verslonden. Zelfs Baudet staat op haar lijstje.

Eberhard Leclerc 20 juli 2024 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 10389676)
En nadat ze toch verschillende mannen had verslonden. Zelfs Baudet staat op haar lijstje.

De meesten waren Hollandse mannen.

Maar dat juist de koningin van de anti-omvolking een buitenlandse man neemt en zich daar wsl mee gaat vermeningvuldigen heeft een zeer hoog hypocrisie-gehalte.

Jan van den Berghe 20 juli 2024 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10389711)
De meesten waren Hollandse mannen.

Neen, hoor. Daar zaten toen ook al buitenlandse mannen bij. Frans, Amerikaan...

Jan van den Berghe 20 juli 2024 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10389711)
Maar dat juist de koningin van de anti-omvolking een buitenlandse man neemt en zich daar wsl mee gaat vermeningvuldigen heeft een zeer hoog hypocrisie-gehalte.

In Nederland omschrijft men haar dan ook als lid van de "wakkere industrie"; mensen die complotnarratief verspreiden maar daaraan eigengewin aan verbinden.

Weyland 20 juli 2024 21:41

Een Italiaan, niet zo'n cultuurclash.

dewanand 20 juli 2024 21:44

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

De speech van Eva Vlaardingerbroek op het CPAC is een enorm succes, de speech is reeds meer dan 40 miljoen keer bekeken.

============================
Sleeping with white Devils hahha hahha My life story maar ja Eva Vlaardingerbroek moet vaker in sexy lingerie de Catwalk doen in de TWeede WC Kamer en hele Parlement maar plat neuken

White Genocide Policy is al in eindfase........... begon met de Opec akkoorden oliecrisis Jasser Arafat jaren 1970. Nu Marekkach en hele VN gekaapt door WOKE en BLM en Islamisten..........

==========================

Max van Dietschland 20 juli 2024 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10351263)
Tijd voor een nieuwe kruistocht ja. Maar daarvoor moet geen bloed vergoten worden. Verbondenheid door het bloedverbond van het bloed dat reeds de hele aarde kan reinigen.
Wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen principaliteiten en machten, tegen de heersers van de duisternis van dit tijdperk, tegen geestelijke machten van het kwaad in de hemelse gewesten.

De globalistische elite en de talloze collaborateurs van deze elite zijn het legioen van Satan. Deze volgelingen van Satan zijn geïnfiltreerd in elke politieke partij en vrijwel elke politieke strekking.

E. Gidius 21 juli 2024 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 10389821)
De globalistische elite en de talloze collaborateurs van deze elite zijn het legioen van Satan. Deze volgelingen van Satan zijn geïnfiltreerd in elke politieke partij en vrijwel elke politieke strekking.

:rofl:

De Russen zullen blij zijn met dit soort collaborerende sekte-aanhangers.

Hoofdstraat 21 juli 2024 08:35

Ik had vroeger geen probleem met die omvolking, mij maakt het kleurtje niet uit. Zelfs Islamisten zeiden me niets maar toen kende ik nog niet, het kwam niet bij me op hoe debiel die konden zijn, ondertussen wel.

E. Gidius 21 juli 2024 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10389858)
Ik had vroeger geen probleem met die omvolking, mij maakt het kleurtje niet uit. Zelfs Islamisten zeiden me niets maar toen kende ik nog niet, het kwam niet bij me op hoe debiel die konden zijn, ondertussen wel.

Ik was vroeger anti-EU, pro-Palestijns, anti-elite, pro-Trump en meer van dattum.

De Russische agressie tegen Oekraïne, en het aanschurken van de hele anti-EU anti-elite etc. meute bij de Russen, heeft voor mij alles omgegooid. Nu beoordeel ik mensen, ideeën en bewegingen op de eerste plaats op hun steun voor de Oekraïense onafhankelijkheid. De NAVO beschouw ik als onze levensverzekering om onze way of life en onze vrijheid overeind te houden tegen het Russische fascisme.

Hoofdstraat 21 juli 2024 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10389865)
Ik was vroeger anti-EU, pro-Palestijns, anti-elite, pro-Trump en meer van dattum.

De Russische agressie tegen Oekraïne, en het aanschurken van de hele anti-EU anti-elite etc. meute bij de Russen, heeft voor mij alles omgegooid. Nu beoordeel ik mensen, ideeën en bewegingen op de eerste plaats op hun steun voor de Oekraïense onafhankelijkheid. De NAVO beschouw ik als onze levensverzekering om onze way of life en onze vrijheid overeind te houden tegen het Russische fascisme.

En elk heeft zo z’n eigen combinatie blijkbaar.

Ik ben pro Oekraïne maar tegen de nutteloze oorlog die alleen maar doden veroorzaakt en nog meer oorlog. Ik geloof dat we meer slecht dan goed doen.

E. Gidius 21 juli 2024 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10389874)
En elk heeft zo z’n eigen combinatie blijkbaar.

Ik ben pro Oekraïne maar tegen de nutteloze oorlog die alleen maar doden veroorzaakt en nog meer oorlog. Ik geloof dat we meer slecht dan goed doen.

En dus is capitulatie de oplossing? Want dat is het enige wat de Russen, zeer uitdrukkelijk, accepteren.

Hoofdstraat 21 juli 2024 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10389875)
En dus is capitulatie de oplossing? Want dat is het enige wat de Russen, zeer uitdrukkelijk, accepteren.

Na de implosie van 2014 was de Donbas en de Krim al in handen van de Russen, Oekraïne was toen al uit elkaar gevallen. De Russen willen gewoon dit stuk behouden, dat is geen capitulatie.

We hebben nog landen in stukken gesneden om een oorlog te stoppen, waarom is dit nu opeens zo’n probleem dat we er meer dan een miljoen mensen voor willen opofferen? 600.000 doden momenteel en een veelvoud aan gewonden.

Eberhard Leclerc 21 juli 2024 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10389874)

Deze oorlog is nu al zeer nuttig geweest voor het Westen in een resem opzichten.

Wapensystemen zijn live getest op het slagveld, de urgentie van meer investeringen in defensie is nu overal doorgedrongen, extra demografische impuls in voor bevolking door gevluchte Oekraïners, snellere energietransitie, meer saamhorigheid van de NAVO en een geopolitieke versterking van het Westen.

E. Gidius 21 juli 2024 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10389887)
Na de implosie van 2014 was de Donbas en de Krim al in handen van de Russen, Oekraïne was toen al uit elkaar gevallen. De Russen willen gewoon dit stuk behouden, dat is geen capitulatie.

Ten eerste: grondgebied afstaan onder druk van bruut geweld en repressie, als dat geen capitulatie is, wat dan wel?

Ten tweede: alle gebrul uit Moskou zegt uitdrukkelijk dat ze heel Oekraïne en een regime-change willen. Dus door Sudetenland, euh pardon de Donbass en de Krim af te staan, los je niks op. Wel integendeel.

Citaat:

We hebben nog landen in stukken gesneden om een oorlog te stoppen, waarom is dit nu opeens zo’n probleem dat we er meer dan een miljoen mensen voor willen opofferen? 600.000 doden momenteel en een veelvoud aan gewonden.
Dat waren landen die moesten gestraft worden (nazi-Duitsland) of waarvan de onrechtmatige opdeling later op één of andere manier hersteld is (bv. Polen).

Oekraïne heeft niemand iets misdaan en moet niet gestraft worden.

Als de Russen later Estland of Letland aanvallen, ga je dan ook zeggen dat "we nog landen in stukken hebben gesneden om een oorlog te stoppen"?

Het volstaat dus voortaan om een oorlog om stukken van een ander land te stelen en te annexeren?

Eberhard Leclerc 21 juli 2024 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10389980)
Ten eerste: grondgebied afstaan onder druk van bruut geweld en repressie, als dat geen capitulatie is, wat dan wel?....

Ons eigen land is tot stand gekomen door bruut geweld. Zoals de meeste Europese landen. Wat is nieuw?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10389980)
Oekraïne heeft niemand iets misdaan en moet niet gestraft worden.....

Afstaan van een stuk grond waar taalgenoten van een ander land wonen is niet per se "straf".

Waarom zou Wallonië niet bij Frankrijk mogen?

Waarom moest Servië Kosovo afstaan?

enzv enzv

Hoofdstraat 21 juli 2024 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10389962)
Deze oorlog is nu al zeer nuttig geweest voor het Westen in een resem opzichten.

Wapensystemen zijn live getest op het slagveld, de urgentie van meer investeringen in defensie is nu overal doorgedrongen, extra demografische impuls in voor bevolking door gevluchte Oekraïners, snellere energietransitie, meer saamhorigheid van de NAVO en een geopolitieke versterking van het Westen.

Inderdaad, dat wel, voor de bevolking is dat echter niet nuttig.

Europese landen zijn nu ook terug de dienstplicht aan het herbekijken. Dat zal wat geven met die gelijkheid van vrouwen en dubbele nationaliteiten.

https://edition.cnn.com/2024/07/21/e...ntl/index.html

“It is tragically true that here we are, in?2024, and we are grappling with the questions of how to mobilize millions of people to be thrown into a meatgrinder of a war potentially, but this is where Russia has put us,” he said.

The risks for a larger war in Europe have been rising after Russian President Vladimir Putin?“finally resorted to open conflict” in Ukraine, pursuing his aim to “recreate the Soviet empire,”?said Gen. Wesley Clark (Ret.), who served as NATO’s Supreme Allied Commander Europe.

“So we’ve now got a war in Europe that we never thought we would see again,” said Clark, who led NATO forces during the Kosovo War. “Whether this is a new Cold War or an emerging hot war is unclear,” he continued, but “it’s a very imminent warning to NATO that we’ve got to rebuild our defenses.”

Those efforts include conscription, he says.

E. Gidius 21 juli 2024 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10390030)
Afstaan van een stuk grond waar taalgenoten van een ander land wonen is niet per se "straf".

Waarom zou Wallonië niet bij Frankrijk mogen?

Verwacht u dat Frankrijk België zal binnenvallen en er grootschalige vernielingen zal aanrichten?

Citaat:

Waarom moest Servië Kosovo afstaan?
Is Albanië Servië binnengevallen en heeft het er grootschalige vernielingen aangericht?

Overigens: het is niet omdat een deel Russischtalig is dat ze bij Rusland willen horen.
Begin jaren '90 stemde een overweldigende meerderheid (80 tot 85 pct als ik me goed herinner) van de Donbas-oblasten voor de Oekraïense onafhankelijkheid.

Het fabeltje dat een meerderheid van de Donbas-bevolking bij Rusland wil(de) horen kan je dus weggooien in de vuilbak van de Russische propaganda.

Ten gronde gaat het hier niet over wie bij wat wilt horen, wel over de vernietigende oorlog van een fascistische dictatuur tegen een klein buurland. De eerste. Daar bestaat geen enkele rechtvaardiging voor, zeker niet in het internationaal recht.

E. Gidius 21 juli 2024 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10390040)
Inderdaad, dat wel, voor de bevolking is dat echter niet nuttig.

Zeker wel, op vele vlakken. Niet alleen een betere militaire paraatheid om de fascistische grootmacht op ons continent weerstand te bieden. Maar op termijn ook een hechtere sociale en nationale samenhang, een betere fysieke en mentale conditie van onze jeugd etc.

Hoofdstraat 21 juli 2024 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10390051)
Verwacht u dat Frankrijk België zal binnenvallen en er grootschalige vernielingen zal aanrichten?

Is Albanië Servië binnengevallen en heeft het er grootschalige vernielingen aangericht?

Overigens: het is niet omdat een deel Russischtalig is dat ze bij Rusland willen horen.
Begin jaren '90 stemde een overweldigende meerderheid (80 tot 85 pct als ik me goed herinner) van de Donbas-oblasten voor de Oekraïense onafhankelijkheid.

Het fabeltje dat een meerderheid van de Donbas-bevolking bij Rusland wil(de) horen kan je dus weggooien in de vuilbak van de Russische propaganda.

Ten gronde gaat het hier niet over wie bij wat wilt horen, wel over de vernietigende oorlog van een fascistische dictatuur tegen een klein buurland. De eerste. Daar bestaat geen enkele rechtvaardiging voor, zeker niet in het internationaal recht.

De bevolking van Bahrain nam ooit eens het land over, ze worden geregeerd door dictators van een minderheidsgroep. De VS heeft daar een belangrijke militaire haven dus die zag dit niet graag, ze lieten dan SA het land binnenvallen om de dictatuur terug te installeren.

Internationaal recht is niet voor iedereen hetzelfde.

Eberhard Leclerc 21 juli 2024 20:44

Citaat:

Als bv een Vlaamse meerderheid in België Nederlands als taalmedium in het onderwijs in Wallonië afdwingt gaan de Fransen dat niet accepteren nee.

En als het nodig is, komen ze.

Citaat:

Kosovo heeft zich losgerukt met hulp van grof geweld. Door henzelf, met Albanaese steun en met bommen vanj NAVO-landen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be