![]() |
Citaat:
Wedden dat het Vlaams-nationalisme zijn zoveelste dood is gestorven terwijl de bubclub Belgique aan het redden is? |
Citaat:
|
Ik moet 's avonds ook soms werken tot 23.00 uur.
|
Er vertrekken op verschillen plaatsen bussen maar niet allemaal op hetzelfde uur. Inschrijven is nodig en de hoogste tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks nieuws onder de bubbelzon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weer DRIE man en een paardenkop? |
Citaat:
Met hoeveel gaan jullie zijn? Ik kijk er naar uit. Heb toch een beetje schrik dat jullie- gezien het Belgisch nationalisme zo in de lift zit de laatse weken - met meer gaan zijn. Maar ach, we zien wel. Ik hoop dat wij zo'n 1500 man kunnen mobiliseren. dat zou een succes zijn op een donderdagavond. Groeten en we zien elkaar morgen dan. Al zal het waarschijnlijk wel moeilijk zijn me eruit te halen tussen al die andere jongeren. Hoe kan ik jou herkennen, lieve Hans? Llore |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom ook, met vier overtuigde flaminganten.
mail van VVB: Beste VVB'er, Het is duidelijk. De paarse meerderheid is dit weekend iets van plan. Een beslissing over Brussel-Halle-Vilvvoorde is in de maak. De erg zwakke Franstalige opkomst zondag in Linkebeek trok blijkbaar de MR over de streep. "Men" wacht nu op onze meeting. Ons antwoord moet duidelijk zijn: geen Vlaamse toegevingen. Dit kunnen we enkel met een massale aanwezigheid morgenavond donderdag 10 maart om 20 uur in Overijse. De Markthallen moeten uit hun voegen barsten. Onze bussen zitten propvol (het heeft geen zin meer om nog het secretariaat te bellen voor een plaatsje), zo'n 750 Vlamingen maken met 15 bussen alvast de verplaatsing naar Overijse. Daar moeten nog een pak anderen bijkomen die met de wagen komen. Zorg dat ook jij dit evenement niet mist en zo de Vlaamse meerderheidspartijen onder druk zet. Samen met de burgemeesters moeten we er in slagen. Steven Vergauwen directeur VVB vzw Met de wagen naar Overijse? Wie met eigen vervoer komt en de Brusselse Ring neemt, volgt richting Namen. Eens op de E411 neem je dadelijk de afrit 2 “Jezus-Eik” en dan de wegwijzers naar Overijse volgen. (Afrit 3 biedt problemen wegens grote omleidingen). Ter plaatse is er aangepaste bewegwijzering voorzien. Breng je vlag mee Een meeting zonder leeuwenvlaggen? Dat kan niet. Breng dus niet alleen je afdelingsvlag mee (we mogen en moeten de buitenwereld tonen dat de VVB de motor achter deze campagne is) maar ook je leeuwenvlag is uiteraard van harte welkom. Wie er nog geen heeft (ja, er zijn nog uitzonderingen) kan er die avond eentje aanschaffen. Pas op, geen partijvlaggen of -symbolen. |
Citaat:
|
Citaat:
15000 flaminganten op een donderdagavond? Dat zou hetzelfde zijn als verwachten dat er bij jullie 60 man zou zijn morgenavond. compleet onhaalbaar. Of kan je het tegendeel bewijzen groetjes Llore |
Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk bericht door Yann Wij krijgen in crisissituaties 500 000 man op de been als het moet. |
Citaat:
|
Even melden dat de 15 bussen die morgen naar Overijse rijden stampvol zitten. Met deze bussen komen er 750 mensen die hebben ingeschreven. Er kan niemand meer bij dus eventuele gegadigden die niet inschreven zullen met de wagen moeten zien daar te geraken.
|
Citaat:
Kom met de wagen Hopelijk geen te druk verkeer morgenavond op de ring van Brussel. |
Citaat:
|
Overijse 10/03/05
Veel volk in overijse vandaag.
Het Vlaams nationalisme leeft meer en meer zelfs bij de VLD zitten er nog echte Vlamingen, of toch bij de burgemeesters in Vlaams Brabant. [size=7]BELGIE BARST[/size] |
Meeting BHV in Overijse: succes!
België in vraag gesteld tijdens meeting B-H-V in Overijse
![]() Ook de popkoning maakte zijn opwachting op de B-H-V-meeting in Overijse. Onder meer verwijzend naar de Waalse obstructie tegen de splitsing, stelde De Waele zich de vraag of het Belgisch staatsverband voor Vlaanderen nog enig perspectief biedt en nog enige toegevoegde waarde heeft. Hij wees erop dat "op het altaar van de federale eenheid" de Vlamingen steeds verder in de verdrukking gedreven worden. "Door gebruik te maken van alarmprocedures, speciale meerderheden en meerderheden in elke taalgroep, kunnen de Waalse politieke partijen eindeloos chanteren en blokkeren". GEEN PRIJS VOOR SPLITSING Hij riep op om het conflictmodel te hanteren ten aanzien van de Franstaligen en hen voor de keuze te plaatsen: ofwel verder samen besturen, in een democratisch georganiseerd staatsverband met respect voor de grondwettelijk vastgelegde taal- en gewestgrenzen en met controleerbare en doorzichtige financiële afspraken, ofwel een einde maken aan het Belgische samenwerkingsverband. De Waele besloot zijn toespraak door te stellen dat er voor de splitsing geen prijs kan betaald worden. Dat wil zeggen: geen uitbreiding van het Brusselse gewest, geen inschrijvingsrechten voor Franstaligen uit de rand om te stemmen in Brussel, geen afbouw van de taalwetgeving in Brussel en geen goedkeuring van het minderhedenverdrag. (TIP/VRW, belga) Het Laatste Nieuws ---------------------------------- merkwaardig, 600 FDF taalimperialisten zijn een uitgebreid verslag op de VRT waard, 2600 overtuigde flaminganten blijkbaar geen woord. Misschien moet ik morgen mijn woorden terugnemen, maar momenteel zie ik niets. Al bij al een geslaagde avond, sterke toespraken, hartelijk en vurig publiek. heb ik gezien: KVHV Leuven en gent(?), NSV Gent en Antwerpen, Vlaamse Jongeren Overijse, en natuurlijk TAK en andere organiserenden. Er is duidelijk animo voor een tweede grote betoging (nogmaals in Halle?) die er zeker komt indien BHV er niet zonder toegevingen blijkt te komen. |
Geslaagde meeting in Overijse!
Ik ben net terug van Overijse.
Wie dacht dat van de splitsing van BHV niemand wakker ligt zit er dik naast. Op een avond midden in de week tweeduizendzeshonderd mensen op de been brengen voor een politieke meeting is geen bubbelclubje gegeven. De burgemeesters houden hun woord, gesteund door de Vlamingen. Nu nog onze 'vertegenwoordigers'! Morgen horen jullie er wel meer over. Knuppel kruipt nu tevreden tussen haar satijnen lakentjes. :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: |
Ik was er ook een enorm succes mag je wel zeggen
|
Leg de splitsing voor aan Prince Philly die tekent toch alles.
|
wat was er dan gaande in Overijse ?
|
Een betoging geloof ik. Zelf nog niets van gehoord of gezien.
|
Zozo, ging er geen 15.000 man zijn? :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een conferentie over de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde in mijn eigen gemeente 8)
Taalgrens = staatsgrens! Bezoek ook de Vlaamse Jongeren Overijse ;) |
Citaat:
Hoeveel bubbels kregen jullie trouwens bijeen in Leuven, eergisteravond? |
Citaat:
Loop jij niet een beetje achter? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be