![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dus het verdwijnen van de N-VA zou enkel zorgen voor een groter VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Chassez le naturel, il revient au galop... Egidius |
Zeg NEE tegen N-VA!
|
Citaat:
|
Euuh, ik weet niet of de Bubbertjes het doorhebben, maar de volgende verkiezingen zijn in 2003 + 4 = 2007.
Ik kan me natuurlijk vergissen... |
Citaat:
splits BHV niet meer... [size=5]splits belgië...[/size] [size=3]is iets groter en daar klop je niet makkelijk naast ![/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik geen directe impact op de gemeenteraadsverkiezingen zie hoor, er wordt namelijk nogal veel op bekende koppen gestemd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeps !! ik was nog "La Panne" et "Cocksyde" vergeten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(het is B.U.B.-ers) |
Mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om Yann te feliciteren met een schitterend flashfilmpje.
de N-VA flink in hun onderbroek. Lang geleden dat ik nog eens zo gelachen heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NEE!:? |
Hm, heb eens een ballonnetje opgelaten...hete communautaire zomer vanaf eind juni... georganiseerd door Vlamingen, niet partijpolitiekgebonden, recht vanuit de Vlaamse buik en niet uit Vlaams Belang of N-VA -strekking.
En wat zeggen jullie van volgende quote van Jaak Peeters, niet de eerste de beste zoals jullie wellicht wel weten:" DE VLD ( en daardoor ook de SPA) heeft de zaak verknald. Ze zijn plat op de buik gegaan voor hun francofone meesters. Ondanks het feit dat ze én de grondwet én een arrest van het hoogste rechtscollege in dit verdoemde land achter zich hadden. We kunnen dus raden wat er gebeurt als de francofonen GELD eisen. Die VLD is een ramp voor Vlaanderen. Ze moet worden vernietigd." |
Hm ik heb nog weet van uitspraken als:
WAALSE RATTEN, ROLT UW MATTEN! Moeten we de francofone pest nog eens zo een "trauma" bezorgen? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een belgische, vaderlandslievende uitspraak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be