![]() |
Citaat:
Ook mijn PLICHTEN zijn de uwe et vice versa. |
Ik zal er eens een gooi naar doen:
:arrow: Een open economie op alle vlakken (vrijheid van verkeer van arbeid, goederen en kapitaal) :arrow: Een stop aan herverdelende maatregelen. Enkel belastingen voor infrastructuur. :arrow: Een vrijwaren en uitbreiden van de mensenrechten zodat iedereen dezelfde kansen krijgt aan de basis :arrow: Een vrijwaren van de democratie overal ter wereld :arrow: Het wegvegen van alle grenzen, ze zijn contra-productief als je het in zijn globaliteit bekijkt. No particular order. |
Citaat:
![]() ![]() :wink: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Voor de twee hieronder wel: :arrow: Een vrijwaren en uitbreiden van de mensenrechten zodat iedereen dezelfde kansen krijgt aan de basis :arrow: Een vrijwaren van de democratie overal ter wereld |
:?
@TomB :lol: <= lachend ventje :wink: <= knipoogje |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben hier een van de fanatiekste anti-groenen! Zelfs de BuB die me aanvankelijk aansprak, bleek koek één deeg met andere ondemocratische partijen. Ik ben gewoon anti-alles en iedereen, op een Vivant-sympathietje na, af en toe misschien, maar om hen nu voetstoots en slaafs te geloven en betrouwen is weer een ander paar mouwen........ |
Citaat:
|
Superstaaf, dat is al eentje
Citaat:
|
In de dagelijkse omgang ben ik niet zo militant als hier op dit naamloos forum. In mijn kennissenkring zitten mensen van allerlei filosofische slag. Wij kennen grosso modo elkaars mening over diverse politieke hangijzers maar in de omgang snijden we mekaar de strot niet over. Geen enkele staat achter een cordon sanitaire tegenover gelijk welke opinie. Laatst nog aan den toog een pracht van een discussie gehad over de verkiezingsuitslag: 1 CD&V-mandataris, 1 VLD-er, 1 overtuigde SP.A-er, 1 VlaamsBlokster die er heel zwaar tegenaan ging, en ikzelf met mijne maat die vuurke stook deden! En we bleven mekaar maar trakteren! Dat is de echte wereld! Diegenen die hier zo fanatiek zijn tegenover anderen, tot beledigends toe, zijn maar een geïsoleerde minderheid.
Ik probeer zelden iemand van mijn gelijk te overtuigen. Ik geef alleen argumenten aan, die hij zelf maar moet evalueren. Misschien valt zijne frank dan wel in mijn richting. Als ik alleen maar sociaal contact zou hebben met gelijkgezinden zou mijn leven er maar heel triest uitzien! Ik ben ook niet schatplichtig aan een partij zodat ik er mijn eigen mening kan op nahouden. |
Nu dit nog uitdiepen,
:arrow: Ik ben hier een van de fanatiekste anti-groenen! en dan zijn we helemaal van start.......... (Maar wie zegt dat ik bub'ber ben? Uzelf?) |
Citaat:
|
wacht vol ongeduld....... (al 4 pagina's)
Jij en paulus hebben we al, dat is 2 op 10. |
Citaat:
:arrow: BROV :arrow: basisinkomen Eigen aandachtspunten: :arrow: recht op vrije meningsuiting wat ze ook moge inhouden :arrow: scheiding kerk-staat: religie voor wie wil, zonder anderen er mee lastig te vallen of proberen mee te overheersen. :arrow: pro unitair België uit eigenbelang én dat van mijn vrienden, kennissen, collegas en geburen en plusminus 80% andere landgenoten. :arrow: groen uit de politiek: enkel goed als externe bewustmakings en drukkingsgroep. Voila :idea: Tevreden :?: Eigenlijk kun je dat zelf achterhalen in een paar honderd van mijn 5000 posts. :wink: |
ja hoor
:arrow: België Unitair :arrow: Welzijn voor alle Belgen :wink: :arrow: Stemplicht behouden :arrow: Op termijn Bindend referendum (met stemplicht, indien mogelijk) :arrow: Individuele tweetaligheid (volgorde onbelangrijk, behalve Belgie Unitair zeker op 1, omdat dat samenvalt met welzijn voor alle Belgen) |
Citaat:
En ja, nu ben ik tevreden. |
Bravo, al 4 op 10 !!!
Zijn er bijna ! |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vrouw en vriendinnen is andere koek. :lol: |
Citaat:
Ik wacht nog op de 6 andere. Dan kunnen we een besluit maken over dit forum... Dan weten we waar de regelmatige forumganger mee bezig is..... Daarna kunnen we al dan niet tegenspreken |
Dus hier volgt een oproep naar:
[size=6]:arrow: #1 Jan van den Berghe :arrow: #3 Knuppel :arrow: #4 vlaanderen72 :arrow: #6 alpina :arrow: #9 thePiano :arrow: #10 Kotsmos [/size] Welke zijn jullie 5 prioriteiten als het gaat over binnenlandse politiek??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
40% volgens mij.
|
Citaat:
|
Inderdaad Knuppel niet zien staan :oops:
|
Dat zijn er netzoveel als er op deze vraag durven antwoorden.
Niet voldoende dus om een constructief antwoord op te vormen :wink: |
Die 10 moeten hun mening voor mij niet opschrijven om te weten hoe ze ergens over denken... Bah...ik zit hier te veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verschijn enkel af en toe, dus ben niet zo op de hoogte van wie wat verkondigt. Maar misschien heb je gelijk, heeft het wel zin om ze naar hun mening te vragen? Het was een poging om de veel voorkomende forumganger te situeren. Jouw quote heeft veel verduidelijkt :wink: |
Citaat:
2. Ik heb sinds sep 2002 een Georgische migrantenorganisatie opgericht met het belangrijkste doel: "de participatie, emancipatie en de integratie van immigranten afkomstig uit Georgië in Vlaanderen, te bevorderen." Ik ben namelijk al meer dan vier jaar wettig gehuwd met een dokteres uit Georgië, die thans voor Gerechtstolk/Vertaler studeert. 3. Ik ben voor de afschaffing van de monarchie, voor de afschaffing van de stemPLICHT, pro migrantenstemrecht na vijf jaar geregeld verblijf, tegen referenda, hervorming van de asielprocedures, verkorte asielprocedures tot max 6 �* 12 maanden, met waarborgen voor de kandidaat asielzoeker (tolk, advokaat enz), pro inburgerplicht, verplichte cursus Nederlands, inburgering op de arbeidsmarkt en herscholing, uitgeprocedeerden moeten binnen de drie maanden effectief uitgezet worden. Ik ben voor vrijheid van religie, voor de afschaffing van de dotaties van gelijk welke religie, absolute scheiding van Kerk & Staat, afschaffing van gesplitst onderwijs, iedereen gelijk en GRATIS onderwijs in staatscholen. 4. Ik ben voor het behoud van een federaal België, pro Europa met meer bevoegdheden en de verdere uitbreiding ervan inclusief Turkije en de landen van de Kaukasus, globalist. Engels wordt Europese taal en verplichte 2de taal in heel de EU. 5. Ik ben tegen het Vlaams Blok e.a. extreem-rechtse partijen inclusief de belangrijkste programmapunten van het VB, het VB moet bij wet verboden worden, haar dotaties ontnomen worden en haar mandatarissen en ook het lidmaatschap ervan moeten buiten de wet gesteld worden. Het VB moet met alle demokratische middelen bestreden worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ocharme, Quicky is op zijn ziel getrapt... :wink:
|
1:Ik ijver voor een onafhankelijk vlaanderen./en hoop op een verkozen president.
2:Ik ben tegen de monarchie. 3:Ik ben voor stemplicht. 4:Ik ben voor splitsing van de sociale zekerheid. 5:Ik ben tegen stemrecht voor migranten. 6:Tegen de toedtreding van turkije tot de europese unie. 7:Tegen abortus. 8:Tegen drugs. 9:criminaliteit:zero tolerantie. 10:het vreemdelingen probleem moet ook maar eens met de grove borstel opgekuist worden. 11: ik vind dat van alle vreemdelingen hier in dit land en het zijn er heel wat de moslims de grootste plaag en het grootste gevaar vormen. 12:enz.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo had ik het nog niet bekeken :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be