![]() |
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Einstein zette op zijn eentje heel de wetenschappelijk denkende wereld voor schut. Voor mijn part weegt de ideologie van 1 BuB-lid veel zwaarder dan die van een miljoen flaminganten. |
Citaat:
|
Eén ervan was een B.U.B.'er. Dank aan hem en zijn compaan voor dit prachtig vertoon, dat jullie (waaronder Vandenberghe) voor onmogelijk hielden ! De flaminganten werden weer éens door twee blote Belgen in hun blootje gezet !
|
Citaat:
Citaat:
|
[quote=Supe®Staaf]Duizend aanwezigen wil nog niet zeggen dat ze de waarheid in pacht hebben.
Einstein zette op zijn eentje heel de wetenschappelijk denkende wereld voor schut. U vergelijkt Einstein met de puistiger pubers van de BUUB? Citaat:
|
Citaat:
Ze zouden het eens moeten riskeren om op de tricolore te slaan. Dat zou een onmiddelijke degradatie betekenen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
't Was goed te zien op VRT. De commentaar was: "Toch waren er dit jaar op de Ijzerwake Belgische vlaggen te zien". En de reportage begon met het incident: twee Belgisch-gezinden met een op hun borst geschilderde Belgische vlag op het podium. Van Hecke was er duidelijk niet goed van en de voorzitter noemde België dan maar "een schurkenstaat".
Prachtige heroïsche daad! Leve de B.U.B. ! Leve België ! |
Citaat:
|
Citaat:
Neen. Is dat een beletsel om er uw persoonlijk gedacht over te hebben en neer te schrijven? Neen. Citaat:
Ik heb nooit een verkiezingsuitslag vervalst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een miljoen is niet de meerderheid. Uw miljoen VB stemmers kunnen dus zwierig mijn kloten kussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met twee man een verdwaasde bende van 4000 heethoofden stijf van haat voor het land dat hen koestert, durven trotseren om gebruikmakend van het recht op vrije meningsuiting een fris geluid te laten horen tussen die extreem-rechtse drek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit bewijst dat de Vlaamse zaak niet bestreden kan worden met argumenten, maar dat men moet hervallen tot vulgaire acties.
Een slecht student maakt geen indruk met z'n povere puntenkaart... maar halfgaar met een bierfles z'n reet opgeschoven daarentegen... Dit gaat ook op voor de BuB. Inhoudelijk stellen ze niets voor, dus ... :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic. : Hetmoet hilarisch zijn geweest , hoewel ik zulke onzin niet goedkeur natuurlijk . mss moeten er eens een paar flaminganten het te deum bijwonen op 15 november. Laten we vooral elkaars momenten van bezinning verpesten. |
Citaat:
|
chapeau voor de mensen die deze actie ondernamen. Ik verafschuw het Belgicistische gedachtegoed, maar de verzuurde reacties van sommigen hier vind even zielig hoor....
|
Citaat:
|
Aan Stubaf: ik zie het anders: 4.000 (zo weinig maar ???) Vlaams-nationalisten hebben zich collectief in hun hemd laten zetten door twee blote en dappere Belgisch-gezinden. En dit is bovendien een primeur: nooit eerder werd jullie nazi-manifestatie verstoord.
|
Citaat:
Het koningshuis en de nationale voetbalploeg. Dat belooft. |
We zitten nu 4 pagina's ver maar nog steeds vertikken de belgicisten het om een preciese beschrijving door te geven. Waarover praten we eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
wanhoopspoging.
België zal vallen, en het ziet er naar uit dat dit deze na-zomer al zou gebeuren. |
Aan Raven: dit soort acties zijn nu éénmaal noodzakelijk opdat de pers over ons spreekt. Ik had het ook anders gewild, maar met onze pro-Belgische stellingen alleen mogen we nu eenmaal niet in de media. Het moet allemaal iets sensationeler zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan Seba: een "reactionair studentenclubje". Doet je dat aan niets denken?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Uw unitaire organisaties krijgen gezamelijk niet eens 4 mensen op een namiddag bij elkaar. De enige keren dat u gezien bent met meer dan 2 man (patriot & kim) en een paardenkop is met uw FDF vriendjes. |
Citaat:
Fabie krijgt een hartaanval. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be