coosie |
18 juli 2003 21:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Ik weet eerlijk gezegd niet over welke vraag je het nu hebt ? Ik heb er al een aantal gezien ?
|
De vraag werd gesteld in deze topic: Eerste Stap naar Federale Partijen!
http://forum.politics.be/v.php?t=4635&start=135
Hier is de vraag en een kleine toelichting (de rest staat in de topic):
Citaat:
Ach kom aan, je hebt zelf ook gezien dat hij vele domme uitspraken hier heeft gedaan en dat deze uitspraken hem publiekelijk zouden 'slachten'...
De quote die ik al eerder aanhaalde:
Als dit in de landelijke en regionale media wordt gebracht is je partij kansloos, want het staat op dezelfde voet als het VB die zegt:
Tacitus lijkt niet erg happig om te reageren zo te zien
|
|
Oke, ik zal hier eerlijk op antwoorden, en dat is een persoonlijke mening.
"Als het BUB aan de macht is, zijn er geen Vlamingen en Walen meer.'
Ik interpreteer het als de BUB het voor het zeggen zou hebben, ze een pleidooi zou houden voor het belgisch eenheidsgevoel. Er zouden weer belgen zijn (in tegenstelling tot "Sire, il n'y a pas de belges"), dus zou de tegenstellingen tss vlamingen en walen idealerwijs vervagen, tot belgen. Dat spreekt niet voor een onderdrukking van de een of andere gemeenschap, maar tot een samenvloeiing. ?? Dat verstond ik er direct onder.
De vraag blijft, kan jij je leider steunen (en daarmee verantwoording nemen voor zijn uitspraken) of blijf jij je ideologie trouw...
Ik denk niet dat het hier om een "of" gaat. Persoonlijk blijf ik altijd mijn ideologie trouw. Er zijn (zullen) zeker een paar standpunten van de BUB zijn waar ik mij niet volledig in zal vinden, en bijgevolg zullen er uitspraken zijn waar ik niet achter zal staan. Ik denk dat dat een kwestie van prioriteiten is. Er is geenenkele partij waar ik achter elk punt sta. Dit is een keuze die je moet maken als je je ergens bij aansluit. Waarschijnlijk zullen een paar van mijn uitspraken ook niet geapprecieerd worden door BUB leden, of andere belgicisten. Jij bent het toch ook niet altijd eens met je mede-flaminganten.
Hoedanook , als het over een uitspraak op dit forum gaat....er wordt hier veel gepost volgens jouw actie-reactie wet......trouwens ik heb tot nu toe gemerkt dat het bestuur open staat voor vragen en bemerkingen, geen censuur....wat ik heel belangrijk vind
|