![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Teneerste, ik ben nog nooit voor iemand op straat gekomen! Ik heb daar geen tijd voor! Ik vind het allemaal spijtig maar voor degene die wel op straat komen, dat wil maar zeggen dat ze inzitten met die persoon en tja de ene uit dat anders dan de andere... |
Citaat:
|
Citaat:
Liggen julie hier nu echt van wakker???!! |
Citaat:
Ze is erbij op bezoek geweest omdat die zus was bevallen ! |
Citaat:
|
Citaat:
Volgend jaar doet de tante van Hans Van Temsche mee aan Miss Belgie. Ze heeft hem niét uit het gevang geholpen en verstopt voor de politie. Ze heeft totaal NIKS met die moorden vandoen. Ze was evenmin zijn "gangsterliefje". Super dat Frieda van Temsche volgend jaar dus miss vlaanderen (ik denk niet dat ze miss Belgie wil zijn) zou kunnen zijn nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
En trouwens, actief lid zijn van een verbannen partij, is niet hetzelfde als ex-lief van zijn. Noch is het afslachten van 3,4 personen, hetzelfde als pick-pocket. Noch is een gemotiveerde ideologisch-geinspireerde skinhead, hetzelfde als een nietsbetekenende marginaal. |
Citaat:
De liefde van de progressieve naivelingen reikt ver : nu minimaliseren ze de brutale, racistische halal-overval op een weerloos kaffir oudje, waarbij ze diens knieën met een hamer insloegen, al tot een pick-pocket-feitje. :roll: |
Citaat:
Iemand met sigarettepeuken verbranden, en met een hamer zijn knieën in spaanders kloppen, om u te doen bekennen waar ge uw geld verstopt, is wel wat anders...De beide situaties zouden u eens moeten overkomen, zodat ge degelijk het verschil ertussen kunt inzien.:twisted: |
Citaat:
Ik herinner me nog hoe de Turnhoutsebaan er bij lag, toen er iemand van jouw gemeenschap vermoord werd door een geflipte gek uit de mijne. Het zal altijd wij/zij blijven. Vlamingen hebben niet dezelfde ingesteldheid dan mensen uit jouw cultuur. Daarom mag jij paskes hebben zoveel ge wilt en jezelf hier zoveel rechten toeëigenen als je wilt, je zal nooit deel uitmaken van de Vlaamse samenleving. Je bent een buitenstaander, net zoals ik een buitenstaander in jouw cultuur ben. |
Citaat:
Hoe spijtig het ook is, maar dat is de realiteit, en hoe eerder wij het hierover eens zijn, hoe sneller we een oplossing kunnen zoeken. Zo een beetje als water en vuur: dat geeft stoom, ofwel heft het ene element het andere op. Als er genoeg vuur is, verdampt het water. Als er genoeg water is, wordt het vuur geblust. Maar nooit zal het samengaan, tenzij met net bijproduct van stoom. En zoals je weet: als stoom wordt beheerst is het een krachtbron. Wordt het niet beheerst, dan ontploft de boel.... Enne momenteel wordt het niet beheerst, in de Westerse wereld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be