![]() |
Citaat:
Maar toch ook :roll: Je kan je toch nadien nog informeren over feiten die plaats hebben gevonden voor je "er mee bezig was".(of voor je geboren was for that matter) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amerika is hot in internationale politiek!:-D
|
Citaat:
Indien je Engels verstaat is nogal veel Engelse tekst), waar ik vanuit ga, lees dan eens mijn Able Danger post. Het commentaar erbij is wel in het Nederlands. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik verwijt je niks. Mijn stelling is eenvoudig: natuurlijk wist men in de VS in 2001 dat Al Ciada aanslagen plande, dat het WTC een doelwit was en dat vliegtuigen potentiële wapens waren. Het w�*s namelijk allemaal al eens gebeurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is nogal lange tekst en ik verwacht niet dat je vandaag nog reageert erop. Maar aangezien je zei dat je "schrok" van het nieuws van de Franse journalisten, ben ik wel eens benieuwd hoe erg je schrikt wanneer je dit leest. Het gaat niet zozeer specifiek over bin Laden, maar over Atta en z'n companen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik trap het af en voor 3 vanmiddag moe je me niet terugverwachten!;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Diegene die nog altijd geloven dat Osama een middel is voor een kleine elite die het volk angst wil aanjagen zitten met hun kop in het zand.
|
Citaat:
Voor 1 keer zijn we akkoord. Waw. 8-) |
Elitesoldaten die zomaar praten over militaire geheimen en acties ? En allemaal hetzelfde verhaal ?
En onder het bevel van de USA gaan die jongens er op uit om dan toestemming te vragen om te schieten en dan mogen ze niet van de USA? Hoe werkt die bevelstructuur dan eigenlijk ? De Fransen die met sateliettelefoons naar hun Frans hoofdkwartier belt die hen dan doorverbind met de Amerikaakse comunnicatie die dan een USA bevelhebber zoekt om de toestemming te weigeren ? Werken elite zo of zouden die hun bevelen op voorhand krijgen en de rest zelf mogen beslissen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou hier niet teveel geloof aan hechten, ik heb de indruk dat we door meer dan één betrokken partij gedesinformeert worden. Ook door de linkse pers dus.
Het kan zijn dat Osama ooit goede banden had met de USA, maar dat had met hun gemeenschappelijke strijd te maken tegen de Sovjets in Afghanistan. Na de val van de Sovjetunie verschoof de heilige Islamitische oorlog gewoon naar de rest van de ongelovige wereld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be