Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Amerikanen spannen samen met Osama Bin Laden! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72667)

democratsteve 21 december 2006 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2264058)
Als ik in 1993 al met politiek bezig was, was ik hoogbegaafd!

:-D
Maar toch ook :roll:
Je kan je toch nadien nog informeren over feiten die plaats hebben gevonden voor je "er mee bezig was".(of voor je geboren was for that matter)

baseballpolitieker 21 december 2006 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 2264064)
:-D
Maar toch ook :roll:
Je kan je toch nadien nog informeren over feiten die plaats hebben gevonden voor je er meer bezig was (of voor je geboren was for that matter)

Ja maar is moeilijker om te vinden en ook moeilijker om te onthouden dan als je het allemaal zelf op het moment hebt meegemaakt!

democratsteve 21 december 2006 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2264067)
Ja maar is moeilijker om te vinden en ook moeilijker om te onthouden dan als je het allemaal zelf op het moment hebt meegemaakt!

Da's juist.

baseballpolitieker 21 december 2006 02:25

Amerika is hot in internationale politiek!:-D

democratsteve 21 december 2006 02:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2264070)
Amerika is hot in internationale politiek!:-D

Tja, en toch zijn maar weinigen echt goed geinformeerd.
Indien je Engels verstaat is nogal veel Engelse tekst), waar ik vanuit ga, lees dan eens mijn Able Danger post. Het commentaar erbij is wel in het Nederlands.

baseballpolitieker 21 december 2006 02:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 2264071)
Tja, en toch zijn maar weinigen echt goed geinformeerd.
Indien je Engels verstaat, waar ik vanuit ga, lees dan eens mijn Able danger post.

Waar staat da:??

ministe van agitatie 21 december 2006 02:29

Citaat:

Als ik in 1993 al met politiek bezig was, was ik hoogbegaafd!
Ik was in 1789 nog niet geboren maar ik kan je uren onderhouden over de Franse Revolutie ...

Maar ik verwijt je niks.

Mijn stelling is eenvoudig: natuurlijk wist men in de VS in 2001 dat Al Ciada aanslagen plande, dat het WTC een doelwit was en dat vliegtuigen potentiële wapens waren. Het w�*s namelijk allemaal al eens gebeurd.

democratsteve 21 december 2006 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2264072)
Waar staat da:??

Heb de link 10 minuten geleden geplaatst. (vorige pagina)

baseballpolitieker 21 december 2006 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 2264074)
Heb de link 10 minuten geleden geplaatst. (vorige pagina)

oké heb het!:-)

democratsteve 21 december 2006 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 2263982)
Een oude post van bijna een jaar geleden.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=46639
(ik vind het btw nog altijd jammer en tegelijkertijd veelzeggend dat NIEMAND van de verdedigers van de officiele 9/11 versie ooit heeft gereageerd op deze post)

Sorry, het was de eerste pagina.;-)

democratsteve 21 december 2006 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2264076)
oké heb het!:-)

;-)
Is nogal lange tekst en ik verwacht niet dat je vandaag nog reageert erop.
Maar aangezien je zei dat je "schrok" van het nieuws van de Franse journalisten, ben ik wel eens benieuwd hoe erg je schrikt wanneer je dit leest.
Het gaat niet zozeer specifiek over bin Laden, maar over Atta en z'n companen.

baseballpolitieker 21 december 2006 02:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 2264079)
;-)
Maar aangezien je zei dat je "schrok" van het nieuws van de Franse journalisten, ben ik wel eens benieuwd hoe erg je schrikt wanneer je dit leest.

Ja ik heb het gelezen en het is een serieus tekstje veel geloofwaardiger dan die conspiracy-theorieen!

baseballpolitieker 21 december 2006 02:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 2264079)
;-)

Op een bepaald moment denk ik gelezen te hebben dat men zei dat de informatie over able-danger niet toegankelijk mocht worden voor het grote publiek! Daar kan misschien wel een echte reden achter gezeten hebben maar dat is toch weinig geloofwaardig! Misschien waren ze wel een enorme aanval aan het verhinderen en kon men niets zeggen om het proces niet in gevaar te brengen! Dit is natuurlijk zever hé:-)!

baseballpolitieker 21 december 2006 02:58

Ik trap het af en voor 3 vanmiddag moe je me niet terugverwachten!;-)

democratsteve 21 december 2006 03:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2264091)
Ik trap het af en voor 3 vanmiddag moe je me niet terugverwachten!;-)

Oke. Slaapwel.;-)

Stefanie 11 september 2007 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 2264094)
Oke. Slaapwel.;-)

Heb je de uitzending gezien vandaag van Eén vandaag op de Nederlandse T.V.? Ze lieten een getuige aan het woord.

exodus 12 september 2007 09:42

Diegene die nog altijd geloven dat Osama een middel is voor een kleine elite die het volk angst wil aanjagen zitten met hun kop in het zand.

parcifal 12 september 2007 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 2921126)
Diegene die nog altijd geloven dat Osama een middel is voor een kleine elite die het volk angst wil aanjagen zitten met hun kop in het zand.

Voor 1 keer zijn we akkoord.
Waw. 8-)

Asshen Sukar 12 september 2007 19:13

Elitesoldaten die zomaar praten over militaire geheimen en acties ? En allemaal hetzelfde verhaal ?
En onder het bevel van de USA gaan die jongens er op uit om dan toestemming te vragen om te schieten en dan mogen ze niet van de USA?

Hoe werkt die bevelstructuur dan eigenlijk ? De Fransen die met sateliettelefoons naar hun Frans hoofdkwartier belt die hen dan doorverbind met de Amerikaakse comunnicatie die dan een USA bevelhebber zoekt om de toestemming te weigeren ?

Werken elite zo of zouden die hun bevelen op voorhand krijgen en de rest zelf mogen beslissen ?

forumspook 12 september 2007 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2263929)
Misschien hebben de VS meer aan een levende bogeyman waarmee ze hun eigen bevolking en de rest van de wereld schrik kunnen aanjagen, dan aan een dode Osama?

Of misschien is de relatie met het Huis van Saoud te belangrijk?

Of de zakenbelangen tussen de families Bush en Bin Laden?

Vroeger werkte Bin Laden voor de CIA, las ik reeds herhaaldelijk ,wat niet wil zeggen dat het waar is, maar wel dat het zou kunnen.En het zou ook kunnen dat dat nog het geval is...

baseballpolitieker 12 september 2007 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 2923894)
Vroeger werkte Bin Laden voor de CIA, las ik reeds herhaaldelijk ,wat niet wil zeggen dat het waar is, maar wel dat het zou kunnen.En het zou ook kunnen dat dat nog het geval is...

Vroeger zaten Bush en Castro op dezelfde school!:-)

Webcrusader 13 september 2007 13:13

Ik zou hier niet teveel geloof aan hechten, ik heb de indruk dat we door meer dan één betrokken partij gedesinformeert worden. Ook door de linkse pers dus.
Het kan zijn dat Osama ooit goede banden had met de USA, maar dat had met hun gemeenschappelijke strijd te maken tegen de Sovjets in Afghanistan.

Na de val van de Sovjetunie verschoof de heilige Islamitische oorlog gewoon naar de rest van de ongelovige wereld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be