Seba |
10 januari 2004 00:55 |
Citaat:
Als de vlag de lading niet dekt, wat jij ruiterlijk toegeeft in het geval van de CD&V, dan mogen we rustig gewagen van hypocrisie, volksverlakkerij en boerebedrog.
|
de vlag denkt de lading wel, maar niet in die mate en op die wijze als u dat voorstelt. Christelijke waarden is niet gelijk aan hier een nieuwe inquisitie willen nastreven. Sorry superstaaf, maar je geeft niet echt blijk te weten waar de CD&V vandaag echt voor staat.
Citaat:
Wollig geleuter over waarden in functie van de behoeften aan machtsgeiligheid van het moment. Dus, een beetje links gedachtegoed, dan weer wat rechts gedachtegoed, soms wat groen, soms wat Vlaams, dan weer wat christelijk gezeik, etc., als het maar in de eerste plaats de partijbelangen dient en consolideert.
De CD&V is de meest profielloze partij in België. De meest hypocriete ook
|
staat me toe te lachen, het is nogal hilarisch om zo'n niet-onderbouwde brol te aanhoren van iemand die zogezegd altijd voor de VLD heeft gestemd en nu als een echte flinke meid op het Vlaams bLok gaat stemmen. Het feit dat u gewoon al niet ziet dat de VLD en de CD&V meer raakpunten hebben dan welke twee andere partijen ook, zegt genoeg over uw algemene politieke inzicht me dunkt. Blijf maar rustig verder dromen, ik hoop oprecht met jou mee dat het Vlaams Blok aan de macht komt in juni, zodat er eindelijk eens een " niet-machtsgeile, niet-partijbelangen nastrevende, niet-hypocriete" partij aan de macht komt.
lees liever eens het interview met Leterme in Knack: http://leterme.cdenv.be/actua/knack.htm
|