![]() |
Citaat:
|
Dus daar kan geen bijeenkomst gehouden worden. En dan?
|
Citaat:
|
Man, man, wat een argumentatie weer...
|
Citaat:
'k hoop dat alle rechtse rsca supporters hun abonnement bij deze ploeg opzeggen , ze zijn bij die ploeg duidelijk niet echt gewenst 8O 8O 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Voetbal zegt mij niets meer in plaats volg ik sinds een paar jaar de koers. |
Citaat:
Ook Verschueren, de man die ooit alle werklozen geboren luiaairds noemde, is een hevige belgiscist. Ik hoorde hem verleden week nog tekeer gaan tegen de partijen die meer bevoegdheid voor Vlaanderen willen. De schoft. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Dus verwaarloosbaar zou ik dat niet noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel Anderlecht-supporters VB-er ?? Dream on. Als door de situatie die Anderlecht nu heeft geschapen al de VB-ers zouden wegblijven, denk ik niet dat je grote gaten in de tribunes zult zien. Dat ze het maar doen trouwens, Sporting Anderlecht moet ieder seizoen nieuwe abonnees weigeren wegens "vol". |
Citaat:
Alsof iedereen op de voetbal zomaar gaat gaan roepen;ik stem vb,ik ben een vb'er,lol.:roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Anderlecht
Buitenlanders 23,73% (01/07/2006) Werkloosheidsgraad 23,9% (01/01/2006) wahahaha |
Citaat:
Er zitten in ieder ploeg/supporters vb'ers tussen en wel meer dan je denkt.En ja,zeer zeker in anderlecht. |
Citaat:
|
Citaat:
En zijn mening over werklozen/stakers deel ik ook niet, maar het is dan ook een ouderwetse "PVV-liberaal". |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die zich op en top vlaming voelen stemmen vooral nv-a en/of vb. Sp-a,vld,groen zijn helemaal geen vlaamsgezinde partijen. |
Citaat:
|
De meeste vb haters voelen zich in eerste plaats belg.Dat lees je hier genoeg nochthans.
|
Citaat:
Ik moet die schofterige dictator helemaal niet en dat heeft niet alleen te maken met zijn politiek gedacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Image:N...alais_flag.svg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ps;ik ben geen waregem supporter. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be