![]() |
Citaat:
Trouwens ik heb nog een vraag die U niet beantwoord heeft: "In welke taal heeft U de voorkeur dat het Belgisch volkslied gezongen wordt?" |
Hahahahaha, het mediacomplot kraakt in de voegen! Op 10 juni ruimen de traditionele politici baan voor de B.U.B in het parlement!!
Vive le Roi!! :belgievl: Gedaan met de communautaire zever: BELGIË UNITAIR!! We hebben een overdonderende meerderheid van 112% unitaristen aan onze kant. De uitstervende flaminganten (de poll van het objectieve Libre Belgique bewijst het) verliezen hun macht over de fascistische media!! Leve Belgique! De Rand bij Brussel, kies voor de Koning, individuele tweetaligheid en een hardgekookt ei! |
Citaat:
|
Citaat:
De "Walen" zijn niet de rattachisten alleen, en ik denk dat België ook niet altijd mals is geweest voor hen..... |
Citaat:
Maar Jaani, ken jij een waalsnationalist die enkel het huidige Waals Gewest als land wil zien?:? Ik niet.:| |
Citaat:
BELGIË BARST VLAANDEREN ONAFHANKELIJK!!! :vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl: :vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl: :vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom dat we eerder de Waals-nationalisten en Waals-regionalisten moeten steunen, ipv de rattachisten. |
Citaat:
|
Citaat:
Over Letzeburgs worden ook discussies gevoerd of dat nu een eigen taal is, of een Duits dialect. Het grote verschil is dat het Letzeburgs een politieke klasse achter haar heeft (de Luxemburgse overheid), terwijl de Waalse politieke klasse nog teveel gebonden is aan België, en dus ook aan de Franse taal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun houding tov Brussel is soms wat ambigue. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit gebeurde (en gebeurt trouwens nog) omwille van duistere redenen waarvan ik u het antwoord schuldig moet blijven. Dit is iets wat ik ten allen prijze in Wervik wil vermijden. Door iemand die in de buurt woont getypt |
Citaat:
Daarom nog eens verwijzen naar de vraag, opdat u op deze veel eerder gestelde vraag eindelijk eens zou ingaan: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=63 |
Citaat:
|
Citaat:
Het valt me op dat die Waalsgezinden vaak minder haatdragende dingen naar de kop van de Vlamingen slingeren dan zogehete "belgicisten". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wetenschappelijke waarde van uw bewering? Nul! |
Citaat:
Ik ben ook scheidsrechter en moest dikwijls gaan fluiten in Houtem de afgevaardigende mensen (oefenmeester, terreinverzorger,...) beheersen het West-Vlaams bijna perfect. De ouders van de spelers zijn dikwijls eentalig Frans maar kunnen ook goed Nederlands of de tongval (Dat bewijst de sterke verfransing van de streek door het onderwijs). De kinderen zijn eentalig Frans buiten enkele op het veld geleerde Vlaamse worden maar begrijpen het wel van de bvb. de grootouders. (hier is de verfransing ver gevorderd door het franstalige onderwijs) De oudere bevolking is perfect tweetalig de tongval-Frans en verkiest het Vlaams boven het Frans terwijl ik de moeite deed om hen aan te spreken in het Frans. |
Citaat:
|
Citaat:
"Philippe Le Pers uit Torkonje werd in Moeskroen op 3 juni 1557 aan een boom opgeknoopt. Met wisselende partners pleegde hij niet minder dan 21 diefstallen in de streek rondom Moeskroen, en meer specifiek in Linzele, Torkonje, Aalbeke, Rekkem, Lauwe en Busbeke. De diefstallen gebeurden meestal ’s nachts en met inbraak en leverden zowel voedsel (vlees, boter, brood, meel, koren) als koperen potten en klederen op." De 16-jarige Peronne Potel uit Moeskroen probeerde uit wraak voor haar ontslag het huis van haar vroegere meesteres in brand te steken. Zij werd in Kortrijk op 8 april 1555 een tijdje op een schavot tentoongesteld terwijl een stukje van haar hoofdhaar in brand werd gestoken en vervolgens voor 50 jaar verbannen uit Vlaanderen. Dus hier blijkt dat alle vergdrukte gemeenten tot dezelfde kasselrij behoorden en dat zal wel een dietstalige zijn als U het aantal volgens Brussel Nederlandstalige gemeenten ziet. http://www.kuleuven-kortrijk.be/facu...minaliteit.htm |
Citaat:
|
Une discussion sur le sexe des anges. Of zit er meer achter?
|
Citaat:
|
Citaat:
Verdomme rijmt niet voor een derde keer!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be