![]() |
Citaat:
Het is uiteraard helemaal niet zo dat je eigenlijk niet weet waar je over spreekt? |
Citaat:
Bevorderingen enkel op basis van anciënniteit? Bazen die een positieve evaluatie niet durven weigeren omdat hun eigen positie wankel is (ad interim)? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De oude zakkengeneratie, dus (alhoewel U alle moeite van de wereld doet om uw zak in conditie te houden)... :lol: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoog bejaard dus,er is bij ons in de RVT nog een plaatske hoor :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een overheid die 10 x zo klein is als de huidige, is beter, als het je het mij vraagt.
Op mijn sympathie kan de staking dus alvast niet rekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik vorige maand met de armenorganisatie ging betogen voor het OCMW te Antwerpen in de Lang Gasthuisstraat hebben wij daar den boel(straat) twee uren moeten bezetten om daar met iemand te kunnen praten
Wel nu als wij als organisatie zo ontzien worden door dat personeel kunnen ze wat mij betreft ook de pot op hoor :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Binnen de tien minuten stonden de flik daar,twee uur later mochten 5 man binnen komen. |
Citaat:
niet voldoende vertrouwd met de werking van de overlegeconomie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitreiken van rijbewijzen, identiteitsbewijzen.
Ruimtelijke ordening. Openbare werken. Cultuur. Sport. |
Citaat:
niet voldoende vertrouwd met de werking van de overlegeconomie. |
Citaat:
|
Schaf identiteitskaarten af en schrap ineens de ministeries van openbare werken, cultuur en sport.
Veuleuh beter. |
Citaat:
Zie Lombas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Fraai hoor... :? Ik zou eerlijk gezegd niet graag in de gemeente wonen die jij daar beschrijft. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeker overlaten aan de privé-sector. Niet alleen krijg een veel betere service, maar ook veel lagere tarieven. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be