![]() |
Niemand zegt iets over de persoon van Van Bellingen. De manier echter waarop hij deelnam aan deze walgelijke, vooropgezette verkiezingsshow, ja er zelfs de hoofdrol in speelde, zegt alles over 's mans 'spirituele', politiek correcte, maar evengoed zeer kleine kantjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
anders op www.vtm.be laatavond nieuwsuitzendingen kan je ze herbekijken in vrij goede kwaliteit |
Citaat:
anders op www.vtm.be laatavond nieuwsuitzendingen kan je ze herbekijken in vrij goede kwaliteit |
Citaat:
|
Wouter...ken jij één plaats of land waar de multikulturele verrijking heeft gewerkt?
Ja...Rome... Woehahahaha!!! Wouter...is dat jouw standpunt?...want jouw partij zegt iets he"el anders hoor... Mijn partij zegt veel.... Woehahahaha Ziehier het gevolg van positieve discriminatie: Wouter is bekend geworden door zijn huidskleur en niet door zijn intellect...een ware belediging voor het intellect van onze zwarte medevlamingen... |
We weten het al, Van Bellingen heeft 20 minuten domme dingen zitten zeggen en Morel heeft altijd gelijk (ook als ze zich (weer eens) voor niets opwindt)
Niet dus, Rome was niet het slimste antwoord (hij had die vraag beter genegeerd) en dat over zijn partij tja, hij verantwoorde dat wel |
[quote]
Citaat:
Ik denk dat daar twee oorzaken voor zijn: A/ Ze is in sneltempo debat-ervaring op aan het doen en groeit zienderogen. (vergelijk maar eens met de uitschuiver in het Vlaamse parlement...oei oei oei) B/ Een sparringpartner als Woutertje is een gemakkelijke prooi Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van Bellingen heeft echter (pech voor Van Bellingen zélf) die vraag niet genegeerd maar al de rest wat Morel ter sprake bracht, en waar hij zich duidelijk geen raad mee wist, wél. Eigenlijk hoorde ik niet Van Bellingen praten maar Bertje in zijn ID21 tijd. Die had het ook altijd over zijn 'positieve verhalen'. Is er hier iemand die mij kan vertellen wat er van al die positieve projecten van het kopstuk van Spirit in huis is gekomen behalve dat de Franstaligen nu met Kladaradatsch zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
En die namen willen maar niet komen.....
|
voor wie een rechtstreekse link wenst naar het debat, en dus niet via al die omwegen hier zoals surf eens naar www.vtm.be :roll:
kan hier terrecht: http://streaming.vtm.be/VTM/verkiezi...nbellingen.wmv |
|
Heb je ook zo'n rechtsreekse link naar het debat Leterme/Verhofstadt?
|
|
Je bent een schatje!
|
onder het motto: je leert beter iemand vissen, dan dat je iemand elke dag een vis geeft:
Voor alle debatten te bekijken: U gaat naar http://verkiezingen.vtm.be/# U klikt op video u selecteert u video Wenst u de link te kopieren van het filmpje? - rechtermuisknop op het filmpje - u gaat naar eigenschappen - u copieert de locatie |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
heb het debat nu ook helemaal gezien..
Mja, Morel is handiger met woorden ja..al vond ik Wouter niet echt afgegaan hebben. Er zijn wel niet veel nieuwe feiten gezegd geweest. Eerder een flauw debatje. Ik vond het wel erg dat Morel achter namen vraagt van Wouter, en dat Morel zelf geen naam wil geven op de vraag: wie moet er de nieuwe premier worden? Ze antwoordt gewoon met een vraag. Zeeeeer Flauw ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat nu zo'n moeilijke vraag? een eigen mening geven?? Of kan er enkel maar gekakelt worden uit het eigen programma, en verder geen eigen meningen? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, het zijn concurrenten, en dan nog? Kijk naar eerste klasse, als ze iemand van een partij vragen..Wie denk je dat kampioen wordt of wie vond je de beste speler van het jaar? dan gaan ze daar toch ook eerlijk op antwoorden. ook al mogen ze niemand van hun eigen ploeg kiezen... |
Citaat:
Het was een gewone vraag, waar ze zichzelf is kon laten zien aan de kijkers. Iemand die iemand anders het zonlicht niet gunt, hoeft voor mij niet verkozen te geraken hoor. |
Citaat:
Wie vindt jij de beste speler van het jaar: Verhofstadt of Verhofstadt? |
Citaat:
Dus als Morel Vande Lanotte had aangeduid had ze 'zichzelf is laten zien'?8O Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij gunnen zelfs elk�*�*r het licht niet in de ogen en zij moeten binnenkort nog wel in trio hetzelfde bed in! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik een fan ben van Leterme maar ik vind dit gewoon het verstandigste. Zo krijgt het kiesvee tenminste nog het gevoel dat niet alles al beslist is nog voor het naar de stembus gesleurd wordt. |
Ik vind het zeer flauw dat poltiekers geen pronostiekje durven geven..
|
Bekijk het zo, Duvelke.
Verhofstadt en Vande Lanotte zijn kandidaat-premiers van het eerste uur. Denk jij soms dat die jou hun pronostiekje zouden geven? |
Geen enkele politicus die zeker is van zijn partij, zal een naam geven van een tegenstander als premier.
Zekers niet in volle verkiezingstrijd. Dit is immers voordeel geven aan de tegenstander. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be