![]() |
Citaat:
Ik bekijk het altijd van de cynische kant |
Citaat:
HET VERLEDEN: ![]() DE TOEKOMST: ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
JA of NEEN. |
Wat mij betreft: NEEN.
Het is een mooi gewest van een prachtige staat. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
Stel je eens voor dat een lid van een partij voor "Canadese eenheid" zou zeggen dat Québec een afschuwelijke vlag heeft en een prutsregio is!! Stel je voor! Denk je dat er dan veel Québecois sympathie zullen krijgen voor de idealen van die Canadese eenheidspartij?? Uiteraard net het omgekeerde. Tacitus begrijpt blijkbaar nog ALTIJD NIET dat door het kappen op Vlaanderen en zijn symbolen je GEEN Belgicisten kweekt, wel integendeel. Maar hij doet maar. "Zalig zijn....." |
Citaat:
Ik weet niet of u alles gelezen hebt hier, maar ik vind de Belgische vlag waarin beide symbolen in verwerkt zijn gewoon prachtig. Alleen kom je ze niet zo vaak tegen... |
![]() ![]() Wie schiet welke neer? :lol: |
Onze ballon heeft tenminste een unieke vorm 8)
|
Citaat:
|
![]() ![]() Welke kiezen de Belgicisten? |
Deze:
![]() |
Het verleden:
![]() ![]() ![]() De toekomst: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote="Vlaamse Leeuw"]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de Flaminganten, welke vlag verkies je:
1. ![]() 2. ![]() |
Citaat:
![]() |
[quote="Kim"]
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe mij inderdaad ook maar vlag 1. Al vind ik de volledig zwarte leeuw nog een pak mooier.
|
Citaat:
|
[quote="Kim"]
Citaat:
Maar als je nu die foto bekijkt: ze ziet eruit alsof ze totaal niet geslapen heeft en zich op 5 minuten tijd probeerde op te maken. Die foto ziet er gewoon grauw uit, maar dat kan ook aan het licht liggen. Dat laat ik even in het midden :wink: |
Citaat:
|
[quote="Luddo"]
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, inderdaad :?
|
Citaat:
|
FF iets recht zetten. Ik meer sympathie voor Wallonië als voor Vlaanderen??
Ik quote mezelf. Citaat:
|
[quote="Kim"]
Citaat:
Ik denk dat er idd wel knappere in Vlaanderen zijn hoor :P |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat is jouw België dan? Laeken en haar stijve achtergestelde inwoners? |
Citaat:
inderdaad die nieuwe miss is dat eigenlijk een nederlandstalige of een franstalige? 't Kan me geen barst schelen, tis een knap meisje en das al wat telt bij die veekeuring. |
Citaat:
Toch heerlijk, die Belgische eenheid. Organisatrice en winnares kunnen zelfs niet met elkaar communiceren. O, Belgie, in eendracht niet te breken. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be