Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   AGENT GEWOND, Een allochtone jongen had er kritiek op Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91206)

carlgustaaf 14 juni 2007 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2728622)
Gek dat je hier niets op zegt dan

er zijn ook wel allochtonen die doen alsof ze studeren,voor van de beurs te profiteren...Niet allemaal natuurlijk:-)
Die "niet allemaal natuurlijk" plak ik er maar bij, omdat "ze" anders weer gaan zeggen dat er gestigmatiseerd word...

Kay_ 14 juni 2007 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2728645)
er zijn ook wel allochtonen die doen alsof ze studeren,voor van de beurs te profiteren...Niet allemaal natuurlijk:-)
Die "niet allemaal natuurlijk" plak ik er maar bij, omdat "ze" anders weer gaan zeggen dat er gestigmatiseerd word...

Tja, als ik zeg alle VB-ers dit of dat dan is dat ook stigmatiseren.

Uh-Huh 14 juni 2007 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bernt (Bericht 2726545)
En is dit dan geen provocatie en uitlokking van die "allochtone jongere"
in een rechts café een beetje kritiek komen leveren.
Wat denk je dat er gaat gebeuren als ik morgen in een moskee "Mohammed" begin te beschimpen. ?

Het VB & VB'ers zitten dan ook herhaaldelijk te roepen dat ze vóór absolute vrijheid van meningsuiting zijn, de imam van een moskee doet dat niet. Maar blijkbaar kent die vrijheid van meningsuiting bij hun ook grenzen. Surprise. :roll:

Tegendradigaard 14 juni 2007 13:06

dronken allochtoon.... ??????????

In allahs naam......

Nierika 14 juni 2007 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2729234)

In allahs naam......

Neen, dan was het juist geen allachtoon!

predator 14 juni 2007 16:00

t.a.v. Nierka :
Tegendradigaard stelde :

Citaat:

In allahs naam......
Die

allochtoon-die-wil-werken

dacht dat hij het partijlokaal van

JMD

had gevonden.

Bij De Decker is er altijd "werk" voor dronken allochtonen ... van het vrouwelijk geslacht ...

Percalion 14 juni 2007 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2726513)
AGENT GEWOND BIJ CAFE BOERENHOL

Boerenhol! PAHAHAHAHAHAHAH :D

Sante 14 juni 2007 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2728101)
http://www.robnet.be/article.php?Leuven/2007/6/13/4

Hoe komt het dat het als Leuvenaar me dit niet verbaasd. Na de Oude markt nu dit. Het wordt eens tijd dat men in het stadhuis hun ogen openenen en erkennen dat er een probleem is met bepaalde allochtonen.

LOL, klinkt al een beetje logischer dan het oorspronkelijke bericht. Een bende die nie mag drinken en een bende wiens pint was afgepakt, en allemaal WILLEN ze drinken, dat moet botsen. Ze hadden de bierspuit moeten gebruiken.

Enter 14 juni 2007 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2728645)

Niet allemaal de VB'ers zijn neo-nazi's die niets liever zien dan een zwarte die in elkaar geklopt worden en die klaark. wanneer ze een foto van Hitler zien.
Die "niet allemaal " ... :roll:

carlgustaaf 14 juni 2007 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 2730789)
Niet allemaal de VB'ers zijn neo-nazi's die niets liever zien dan een zwarte die in elkaar geklopt worden en die klaark. wanneer ze een foto van Hitler zien.
Die "niet allemaal " ... :roll:

:lol: wat een kwatsj je hier soms leest, mensen toch:lol:
Soms vertaal ik stukjes aan buitenlandse vrienden , die geen Nederlands verstaan, die zitten dan te gieren van het lachen.Maar meestal geloven ze het niet, en zijn overtuigd dat ik het allemaal verzin...

Internaut 15 juni 2007 02:59

Ach die hadden gewoon een neut te veel op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be