![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik laat het aan de liefhebbers over. |
Spijtig dat het geen "publieke" poll is. Ik had graag geweten wie die (voolrlopig) ene is die zijn/haar eigen kind zou aan de deur zetten. :?
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 zelfs al ..... raar ...
|
Citaat:
Zoniet, 't was maar een weddenschap he.. |
De opvoeding die ik m'n kinderen geef zal er wel voor zorgen dat dit nooit gebeurt :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe durf je me te beschuldigen van vooroordelen. Dat is nu weer eens een typische reactie. Als ik met valabele argumenten afkomen waarom het volgens mij geen goed idee is, dan heb ik vooroordelen. Een andere mening omtrent opvoeding van kinderen erop na houden is blijkbaar niet mogelijk. Nope, het zijn vooroordelen. Dat is zever en je weet het. Als 2 homo's een kind opvoeden ga ik me daar bij neerleggen maar ik moet het daarom niet een goed idee vinden. Volgens mij is het nog altijd beter dat een kind opgevoed wordt door man en vrouw omwille van de redenen die ik al aangehaald heb. Ben je het daar niet mee eens, fine by me, maar durf godverdomme niet te beweren dat ik vooroordelen heb want je kent me niet eens. En by the way, de pubertijd mag misschien kort zijn, maar het is zowat de belangrijkste periode als het op vorming aankomt, dus het is wel degelijk a big deal and they won't be fine als men daar van het ene in het andere persoonlijkheidsconflict terecht komt |
Citaat:
En gezien ik actief ben in het relatiebureau B Plus, zal dat zgn. schijnhuwelijk van jou overgaan in een liefdevolle, stabiele relatie... :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bah. Openbare toiletten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soit, vriendjes en vriendinnetjes, ondergetekende kruipt weer achter z'n boeken voor enkele uren. Dag!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Optie twee, met gemengde gevoelens 'k geef dat toe. Hoe je het draait of keert, homosexualiteit blijft toch eerder uitzondering dan regel. Een dochter die met een vriendin zou thuiskomen zou voor mij dan nog aanvaardbaarder zijn dan een jongen met zijn vriend....Naar pesterijen op school zal je met twee vaders of twee moeders toch zeker ook meer risico lopen, met alle mogelijke gevolgen van dien. O. a. vandaar dat adoptie door, voornamelijk, homo-koppels, voor mij een stap te ver is.
|
Citaat:
|
Als beloning voor de eerlijkheid?
Hem meenemen voor een reisje naar Zuid-Frankrijk en afzetten in Marseille ... ... Bij het onthaallokaal van het Vreemdelingenlegioen alwaar ik hem onder de naam Jo Queer inschreef. |
Citaat:
In wezen is dat toch hetzelfde? Heb je ook een reden voor dit onderscheid, of is het enkel een gut feeling? Kan het zijn omdat je als man zijnde jezelf identificeert met het feit dat het mannen zijn, en dat dat dan een gevoel opwekt van: "nee, dat wil ik niet meemaken"? |
Citaat:
Stotteraars lopen meer kans op pesten. Ondergemiddeld kleine mensen lopen meer kans op pesten. Verlegen kinderen lopen meer kans op pesten. Laten we dat dan ook maar allemaal verbieden? |
Citaat:
Wat voor voorbeeld geeft GI Joe dan ??? Solo (niet de boter)is beter??? En al die soldaatjes ondereen .... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Toch ook niet het soort van seksuele activiteit waar je je kind aan wilt blootstellen (bad choise of words) zou ik denken. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een same sex koppel kan er wel aan doen dat het kinderen adopteert. De andere ouders zouden er natuurlijk ook wel wat beter op moeten toezien dat ze hun kinderen een tolerante visie meegeven in het leven. Opvoeding is bij hetero-koppels vaak ook een probleem... |
Citaat:
Ja, daar kan dat kind dan aan doen. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be