![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijne Miele doet z'n werk zeer goed.
Uitzonderlijk wordt er nog eens met de hand afgewassen. :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 jaar geleden zijn we verhuisd naar een nieuw huis,voor het eerst hadden we een afwasmachien en ik wil nooit meer zonder.
|
Citaat:
|
Ik was me ook nog altijd met de hand.
Soms heb ik wat last van claustrofobie... ... en schrik dak de deur nadien niet meer open ga krijgen. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kom, misschien vergis ik mij wel weer, daar ik geen lief/vriendin/vrouw heb. :-D |
Citaat:
Vandaar het liedje van Will Tura. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan best leuk zijn. :p |
Afwasmachines = energievreters, watervreters. Ook niet altijd goed voor uw keukengerief.
Tip van Libelle : Pannen met anti-aanbaklaag schoonmaken, dat doe je best altijd met de hand. In de vaatwasser kan niet alleen de anti-aanbaklaag beschadigd raken, maar ook de buitenkant van je pan, wat dan weer nefast is voor de garantie van je product. https://www.libelle.be/thuis/pannen-...=7005658983758 Verder moet alles goed afgespoeld zijn voor het in de machine gaat, anders komen er op de duur kringen in tassen en glazen, het bestek krijgt vlekken enzovoort. Zeg niet dat het niet waar is, ik ga soms in een cafetaria eten waar alles met de machine afgewassen wordt en dat bestek is niet om aan te zien! Da's iedere keer weer 5 minuten vegen met een servet! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be