![]() |
Citaat:
Ik denk dat in een crisisgeval wanneer Musharraf wordt omvergeworpen, de VS toch nog de situatie gaan kunnen neutraliseren. Indie zal hun zeker toegang tot land en wat ondersteuning geven. Als de VS niet snel genoeg zijn, zal Sayeret Matkal het wel regelen, a la inval op Oeganda. Die mannen kunnen alles. Ik heb het een en het ander gelezen over de plaatsing van de Pakistaanse silo's. Ze zijn heel goed bewaakt, de lanceersleutels zijn gecentreerd, en het blijkt onmogelijk te zijn voor de simpele jihadi's om iets aan te richten. Er zijn minder redenen tot paniek dan mensen denken, heb ik gehoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Israel heeft inderdaad nog als een van de weinige landen een gevoel voor pragmatisch denken en bewaren van eigen belangen. |
Citaat:
|
Citaat:
en schoon wijven, het moet gezegd worden |
Citaat:
|
Citaat:
(met Antwerps accent) En na gij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, effe serieus. Ik begrijp je en écht waar, ik heb respect voor je mening en vooral je goede bedoelingen. Maar ze zijn naïef. Zo zit de wereld niet in mekaar en zo zal ze nooit in mekaar zitten. Je zal hier even hard worden uitgelachen als in Iran met je mooi verhaal. Maar het zal er niets aan veranderen. Je mag ook niet het verkeerde idee hebben dat ik en sommige andere mensen hier op dit forum niets liever dan oorlog willen. Eternal peace on earth, het zou begot mooi zijn. Maar het zal er niet komen. Daarvoor staat de factor 'mens' iets te veel in de weg. En op het einde van het verhaal kies ik voor die zijde waar ik mij thuisvoel, in welke context ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je bovenstaande zoekt is er maar 1 plaats waar je je echt thuis gaat voelen : Moskou. Summum van praktisch denken en bewaren van eigenbelang. En qua uitgaansleven uiteraard onvergelijkbaar, ik vond persoonlijk LA maar een saaie boel na Moskou. Natuurlijk heb je wel uitgebreide veiligheidsvoorzieningen nodig eenmaal je een beetje welstand hebt. ;-) |
Citaat:
Je weet blijkbaar ect niet wat je zegt. Voor uw informatie, Tom Tancredo, een republikeins presidentskandidaat, heeft WEL DEGELIJK gedreigd met atoomaanvallen op Mekka en Medina bij nieuwe terroristische aanvallen. http://politicalticker.blogs.cnn.com...y-sites-first/ En dhr Mccain zong nog niet zo lang geleden op een verkiezingsmeeting het liedje "bomb, bomb, bomb Iran" http://www.youtube.com/watch?v=o-zoPgv_nYg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iran heeft een groeiende economie en laten zich door niemand meer de les lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik mag kiezen tussen mensen en baardapen die homo's ophangen, dan kies ik voor mensen. Iran mag geen kernwapens hebben omdat het vol gekken zit. De VS heeft bewezen dat het kan omgaan met zulke wapens, net zoals Rusland en China. |
Citaat:
De huidige politieke evoluties in Rusland staan mij niet aan. Niemand doet iets aan de dedovshina in't leger. Corruptie wordt niet aangepakt. Het wordt niet beter. De FSB-mafia wilt enkel haar bestaan verzekeren, meer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar krijgen we ons nieuws van sterk verschillende bronnen. Ik dacht dat er sedert Ahmedinejad veel meer vrouwen gearresteerd of gewaarschuwd worden door de zedenpolitie omdat ze zich niet islamitisch genoeg kleden. Verder was ik ook onder de indruk dat hij de economie niet van de grond krijgt en de repressie in de uniefs ook heeft toegenomen. Maar volgens jou is dus het tegengestelde waar en bloeit de economie, is er enorme vrijheid... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mannen mogen daar alles, want de moslimwetten kunnen door een man misbruikt worden. Verkrachters lopen vrij, meisjes worden misbruikt, ... Het is en blijft een derka-derka-land. |
Wanneer men het heeft over groepen, moet men veralgemenen, net zoals men dit doet bij de statistische mechanica.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be