![]() |
is dat.
houd uw jaloers gezeik maar al zo. |
Citaat:
dat is nog iets anders dan twee derde van uw weekends opofferen en elke weekdag overuren kloppen. en hooguit enkele verlengde weekends vakantie kunnen nemen omdat ge anders toch maar ofwel teruggeroepen wordt ofwel op vakantie enkele dossiers kunt voorbereiden. soit. het is een keuze als een ander. maar doe wel niet zo degoutant jaloers alsof het goud zo makkelijk uit de hemel komt vallen als manna gewoon door eens vriendelijk te glimlachen en uzelf ceo te noemen. dat leven vraagt opofferingen en een leven dat velen nog niet zouden willen mochten ze de juiste kwalificaties hebben. |
(dat laatste was tegen mietgard)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
's morgens boterhammen smeren en dan terug rust en normaal werken. Maar het zal niet lang duren, binnen kort weer schoolvakantie. |
Citaat:
Daarna vakantie :lol:;-) |
Citaat:
Lap , m'n goed humeur weg .....:-( |
Citaat:
|
Citaat:
'k Ben ontzettend fan geworden van dat programma "de boerderijschool in de jaren 50" :-P Ze bibberen hier nogal zenne ...:lol: Volgend jaar de eerste 16 , die kan al leren koeien wassen ...:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens als u kinders zo slecht gemanierd zijn als sommige van die kinders in da programma dan zouk mij vragen beginnen stellen... |
Citaat:
Niet dat ze geen last zouden hebben met de manier van doen daar ...:? |
Citaat:
En haar klompen moeten ook proper zijn na haar werk op de mesthoop .... Gezonde buitenlucht se , dat hebben kinderen nodig ...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gebt dus brave kinderen, nu? Da's stilte voor de storm dat weetge toch ;-) ? Ik ben ook altijd braaf geweest nu on topic; blij niet echt mijn weekends zijn altijd zeer relaxing! Maar toch niet triest ook niet mijn weken zijn...cool :lol: |
Citaat:
|
Ik ben helemaal niet blij dat het weekend voorbij is... :cry:
Anderzijds wil ik nooit meer zo'n weekend moeten meemaken ... :-( :? Nu weer volop op het werk storten...:| |
Citaat:
|
Citaat:
Stuurt zanders bij ons... ze zal wel eerst de koe moeten gaan halen in de wei :lol: . |
Citaat:
Zij vragen zich af welke opvoeding die hebben gekregen, als ze zelfs nog niet weten dat ze meedoen aan een programma waarbij de oude regels tellen en ze dus afstand moeten doen van de huidige luxe. Maar ook het feit dat die hun neus ophalen voor wat ze te eten krijgen en reeds stijgeren als ze hun handen moeten vuilmaken. En zelfs mijn kids storen zich aan het gebrek aan discipline en zelfredzaamheid dat dit leeftijdgenootjes daar tentoon spreiden. Voor hen is het nu eenmaal normaal dat je als kind van 15-16 jaar moet helpen en oplossingen zoekt en vind voor je problemen, zonder problemen te veroorzaken. Met de laatste aflevering zaten de twee oudste hier zelfs te wachten tot die in de gang eindelijk een paar boeken in haar handen kreeg om boven haar hoofd te houden. Mijn kids vinden de straffen dus nog licht en belachelijk en zonder lichamelijke training op spieren en uithouding. En ze vinden het spijtig dat die jeugd geen klap tegen hun oren mag gegeven worden. Hier lachen ze dus met dat programma en zeggen ze kortweg, onze papa is toch nog strenger dan die tuchtperferct, voor ons zou dat slechts vakantie zijn. Respect, leergierigheid, discipline, zelfredzaamheid, hulpvaardigeheid, gehoorzaamheid en beleefdheid zijn normale zaken voor hen, maar volgens dat programma duidelijk niet voor de rest van de jeugd. Maar orde, jongens orde dat krijg ik er bij die oudste toch echt niet in. |
Citaat:
Word nog meer lachen. De jeugd die moet gaan leren aardappelen schillen en koken, of dril krijgen. En mijn kids kunnen al dieren wassen en koeien en geiten melken met de hand. Ik zit eigenlijk te wachten tot ze die gaan laten ploegen, hooien en dorsen. of een meit opgooien. Dat word pas lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen hebben immers een vaste hand nodig om hen op het goede pad te houden en dat is er nu in veel gezinnen niet meer. Beide ouders gaan werken en in hun vrije tijd bezig met hun hobby's en ontspanningen of het huishouden. |
Citaat:
|
Citaat:
een paar quotes: "werken aan de band, arbeider zijn, da's voor loosers" "ja, ik denk dat ik het toch ergens gebracht heb, ik doe toch Latijnse" alsjeblieft zeg |
Citaat:
|
Mitgard is er niet de vent naar om de makkelijkste weg te kiezen. Hij is nen echte.
|
Citaat:
gemiddelde 39%:lol: |
Ik denk dat mitgard ook een vette pree heeft ze :)
die had toch unief diploma psychologie? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo gedraagt hij zich toch niet vind ik |
Citaat:
Ik denk dat, ja! |
mja, maar hij is er al 27. Hij is geen puber meer e. Als hij nu 16 was, zou ik u mss wel gelijk geven. :)
|
Ze zeggen altijd dat je extremer wordt met de jaren...
Trouwens: zei hij niet dat hij nog thuis woonde? |
ja? ik weet niet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker als ze derna een bloemlezing doen, gade zeker voor het meest onnozele antwoord :-D |
Citaat:
en komaan zeg...een kukeleku :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be