![]() |
Citaat:
Dus gerechtigheid is geschiedt? De cynische donkere kantjes van de politieke correctheid. |
Citaat:
|
Citaat:
w-e-t l-e-x |
Citaat:
|
Citaat:
even gesteld dat het meer ingeroepen wordt... waar haal je dat - ze ook meer ontvankelijk zouden verklaard worden dan vroeger - dat indien ze ontvankelijk verklaard worden en de zaak komt dan voor cassatie dat er meer uitspraken zouden teniet verklaard worden en vooral : - dat dat dan de vrijspraak zou inhouden ? Citaat:
nu nog graag een motivering waardoor je een allochtoon eruit zou kunnen kieperen onafhankelijk van z'n 'kleurtje' dat zal wel weer uitblijven .... |
Citaat:
( eens kijken waar die 'rechtse' indoctrine verder toe kan leiden ) gerechtigheid is het helemaal niet daar die kerel de galg heeft weten te ontsnappen G. Demoor was hier duidelijk de aggressor dus is hij tevens verantwoordelijk voor al wat erna plaats grijpt zo wil de rechts logica dat die kerel is en blijft dus eindverantwoordelijk |
Citaat:
wat is me dat nu zeg ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neeneee dat is 1 ding wat ik wel goed vind in de vs 'guilty beyond reasonable doubt' en de noodzakelijkheid van unanimiteit althans zover dat dat in theorie geldig is in de vs ;-) maar stel dat dat hier zo zou zijn dan ... dan was die gast hoogstwaarschijnlijk vrij stel je voor |
Citaat:
|
Citaat:
in de goede oude dagen had men daar allerhande leuke apparatuur voor om dat objectief vast te stellen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ah ja da's ook weer waar : http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=78 jij eerst... en je hebt er wat te doen |
Citaat:
da's geen probleem hoor |
Citaat:
|
Citaat:
je moet weten wat ge wilt in, forumspook ófwel spelen we het volgens de regels van het rechts-geïndoctrineerd fustraatje ófwel laat ge dat gewoon wat zal 't worden ? |
Citaat:
|
forumspook,ik denk dat je "touche" hebt
|
Citaat:
Citaat:
je zit op een dwaalspoor medunkt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be