![]() |
Citaat:
Ze doet me denken aan Mieke Vogels met haar groene demagogie, en dan zelfs met een zeer vervuilende Volvo rondrijden. :roll: |
Citaat:
Op die manier hou je 't - door jou zo gehate systeem - in stand! |
Citaat:
gebruik je ooit cosmetica, shampoo's, zepen? getest op dieren woon je in een huis? gebruik je technologische spullen? gebruik je producten die in fabrieken worden gemaakt? allemaal gemaakt in locaties die dierlijke biotopen vernietigd heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Artisjok de extreem-linkse demagoog doet dat wel. Afgeven op het kapitalistisch systeem ... en tegelijk zelf mee doen. Hypocrisie alom. En dat 100 uitvluchten zoeken omdat ze weeral voor blok werd gezet. |
Citaat:
Da's het verschil tussen mij (rechtlijnig en rechtuit) en die PVDA-demagoge (hypocriet en laf). |
Citaat:
Ik zei dat ik mijn eigen kleine steentje bijdraag, Kan jij niet lezen? Ik heb niet �*lles in de hand, niemand heeft dat, maar eenieder k�*n zijn/haar eigen kleine steentje bijdragen, zeker als 't 'n bewuste keuze is die je zèlf in de hand hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoveel is wèl duidelijk. (PC, GSM) |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer doen we dat 'Rodeo Driveke' in die limo nog eens over? ;-) :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Parijs of Milaan, ook goed? |
Citaat:
jij steunt het dierenleed door medecijnen/cosmetica/fabrieksproducten/huis te kopen. dus ook hypocriet om dierenrechtenorganisaties te sponsoren. |
Citaat:
Laatste X dat we dat bistrootje in die zijstraat in La Douce Paris ontdekten, doen we nog eens aan, was heerlijk, toch? ;-) |
Citaat:
Bovendien heb ik hier nog nooit met 'n beschuldigend vingertje gewezen naar mensen die vlees eten. |
Citaat:
|
Citaat:
alle fabrieken vernietigen dierenbiotopen. al is het maar door de locatie zelf. alle medecijnen op de markt zijn wettelijk verplicht om eerst op dieren getest te zijn dus even hypocriet om dierenrechtenorganisaties te sponsoren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be