Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   “Is het een misdaad vreemdeling te zijn?” (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168889)

Elbow 3 april 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060244)
Zo is dat, maar anderen vermanen en zèlf je deel niet doen, is wèl zo makkelijk.

Ànderen moeten 't maar (eerst) doen, ikke niet hoor, wat denk je wel, ik heb dat nodig...nja

Voor een PVDA-er is dat zelf een extreme vorm van lafheid.

Ze doet me denken aan Mieke Vogels met haar groene demagogie, en dan zelfs met een zeer vervuilende Volvo rondrijden. :roll:

SDX 3 april 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6060243)

Jij weet niet wat ik doe.

Ik weet in elk geval dat je minstens 1 computer thuis en 1 op je werk hebt en gebruikt (of je neemt de jouwe mee naar je werk of vice versa) en minstens 4 mobieltjes in je huishouden.

Op die manier hou je 't - door jou zo gehate systeem - in stand!

Sywen 3 april 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060223)
Als 't geen sikkepit uitmaakt, maakt jouw beschuldigend vingertje naar anderen toe, je uithalen naar dat systeem, de internetmoraalridder willen uithangen, de wannabe wereldverbeteraar spelen immers óók geen sikkepit uit.

Ik ben tegen alle vormen van dierenleed, actief en sponsorend lid van verscheidene dierenrechtenorganisaties, bijgevolg eet ik geen vlees, maakt 't iets uit op wereldvlak, nee, maar ik voel me er goed bij, heb 't gevoel dat ik m'n kleine, zij 't onbelangrijke, steentje bijdraag.

slik je ooit medecijnen? getest op dieren
gebruik je ooit cosmetica, shampoo's, zepen? getest op dieren
woon je in een huis? gebruik je technologische spullen? gebruik je producten die in fabrieken worden gemaakt? allemaal gemaakt in locaties die dierlijke biotopen vernietigd heeft.

SDX 3 april 2012 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6060240)
Tuurlijk. Zelf meer dan 1.
I love capitalism!!!!

;-):-D:clapping::thumbsup:

SDX 3 april 2012 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6060250)
Voor een PVDA-er is dat zelf een extreme vorm van lafheid.

Ze doet me denken aan Mieke Vogels met haar groene demagogie, en dan zelfs met een zeer vervuilende Volvo rondrijden. :roll:

Laf = hun handelsmerk!

artisjok 3 april 2012 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060252)
Ik weet in elk geval dat je minstens 1 computer thuis en 1 op je werk hebt en gebruikt (of je neemt de jouwe mee naar je werk of vice versa) en minstens 4 mobieltjes in je huishouden.

Je weet bijlange niet wat ik doe.

Elbow 3 april 2012 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6060253)
woon je in een huis? gebruik je technologische spullen? gebruik je producten die in fabrieken worden gemaakt? allemaal gemaakt in locaties die dierlijke biotopen vernietigd heeft.

SDX profileert zich dan ook niet als anti-kapitalist die iedereen de les spelt.
Artisjok de extreem-linkse demagoog doet dat wel. Afgeven op het kapitalistisch systeem ... en tegelijk zelf mee doen. Hypocrisie alom. En dat 100 uitvluchten zoeken omdat ze weeral voor blok werd gezet.

Elbow 3 april 2012 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060257)
;-):-D:clapping::thumbsup:

Sure, love it. En ik ben consequent : ik geef niet af op het systeem om dan tegelijk geniepig het systeem te steunen zoals Artisjok.

Da's het verschil tussen mij (rechtlijnig en rechtuit) en die PVDA-demagoge (hypocriet en laf).

SDX 3 april 2012 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6060253)

Nee!

Ik zei dat ik mijn eigen kleine steentje bijdraag, Kan jij niet lezen?

Ik heb niet �*lles in de hand, niemand heeft dat, maar eenieder k�*n zijn/haar eigen kleine steentje bijdragen, zeker als 't 'n bewuste keuze is die je zèlf in de hand hebt.

Sywen 3 april 2012 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060285)
Nee!

Ik heb niet �*lles in de hand, niemand heeft dat, maar eenieder k�*n zijn/haar eigen kleine steentje bijdragen, zeker als 't 'n bewuste keuze is die je zèlf in de hand hebt.

ah, eenieder behalve artisjok. k'heb het door.

SDX 3 april 2012 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6060264)
Je weet bijlange niet wat ik doe.

Ik hoef dat niet te weten, ik heb geen interesse in jouw dagelijkse bezigheden, wat ik wèl weet is voldoende om te weten dat je hypocriet bent, je steunt 't door jou zo gehate kapitalistische systeem door er vrijwillig aan mee te werken.
Zoveel is wèl duidelijk. (PC, GSM)

Elbow 3 april 2012 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060285)
Nee!

Ook ik draag mijn steentje bij door NIET onnodig gemarteld halalvlees te kopen, bij voorbeeld.

SDX 3 april 2012 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6060275)
Sure, love it. En ik ben consequent : ik geef niet af op het systeem om dan tegelijk geniepig het systeem te steunen zoals Artisjok.

Da's het verschil tussen mij (rechtlijnig en rechtuit) en die PVDA-demagoge (hypocriet en laf).

Jup!

Wanneer doen we dat 'Rodeo Driveke' in die limo nog eens over? ;-)

:cheer:

SDX 3 april 2012 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6060293)
ah, eenieder behalve artisjok. k'heb het door.

Ik durf dat te betwijfelen, dat jij ook maar 'iets' zou door hebben.

Elbow 3 april 2012 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060300)
Jup!

Wanneer doe we dat 'Rodeo Driveke' in die limo nog eens over? ;-)

:cheer:

Whenever you want ... alhoewel Rodeo Drive nu niet naast de deur ligt.
Parijs of Milaan, ook goed?

Sywen 3 april 2012 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060294)
Ik hoef dat niet te weten, ik heb geen interesse in jouw dagelijkse bezigheden, wat ik wèl weet is voldoende om te weten dat je hypocriet bent, je steunt 't door jou zo gehate kapitalistische systeem door er vrijwillig aan mee te werken.
Zoveel is wèl duidelijk. (PC, GSM)

volgens dezelfde logica:

jij steunt het dierenleed door medecijnen/cosmetica/fabrieksproducten/huis te kopen. dus ook hypocriet om dierenrechtenorganisaties te sponsoren.

SDX 3 april 2012 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6060307)
Whenever you want ... alhoewel Rodeo Drive nu niet naast de deur ligt.
Parijs of Milaan, ook goed?

Uiteraard!

Laatste X dat we dat bistrootje in die zijstraat in La Douce Paris ontdekten, doen we nog eens aan, was heerlijk, toch? ;-)

SDX 3 april 2012 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6060308)
volgens dezelfde logica:

jij steunt het dierenleed door medecijnen/cosmetica/fabrieksproducten/huis te kopen. dus ook hypocriet om dierenrechtenorganisaties te sponsoren.

Ik koop geen medicijnen/cosmetica/fabrieksproducten die getest zijn op dieren, ik lèt daar zelfs op!

Bovendien heb ik hier nog nooit met 'n beschuldigend vingertje gewezen naar mensen die vlees eten.

Elbow 3 april 2012 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060312)
Uiteraard!

Laatste X dat we dat bistrootje in die zijstraat in La Douce Paris ontdekten, doen we nog eens aan, was heerlijk, toch? ;-)

Laat de champagne maar aanrukken !;-)

Sywen 3 april 2012 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6060319)
Ik koop geen medicijnen/cosmetica/fabrieksproducten die getest zijn op dieren, ik lèt daar zelfs op!

hoe naief kun je zijn?

alle fabrieken vernietigen dierenbiotopen. al is het maar door de locatie zelf.
alle medecijnen op de markt zijn wettelijk verplicht om eerst op dieren getest te zijn

dus even hypocriet om dierenrechtenorganisaties te sponsoren

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be