![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als men ziet wat er nog uitbetaald word aan intresten…. Verwijzingen naar "rijk" door bepaalde politieke strekkingen is niets anders dan anderen aanwijzen om en rede te vinden om hen financieel te pluimen. Als men sommigen nu bezig hoort en ziet preken over de "rijken", doen ze het op de identieke manier als de nazi's ooit de Joden vernietigend voorstelden! |
Citaat:
|
Feit dat het zo snel uitlekt, lijkt me dat ofwel VLD ofwel MR niet mee willen.
Ik schat MR, die willen echt rechtser...... |
Tzou jammer zijn mocht Magnette falen, PaarsGroen zou goed zijn.
Maar als Dewever nog een rondje mag lopen, dat is op zich ook wel lollig. |
Citaat:
|
Feit blijft dat het gat wat rechts nalaat stevig doorweegt....
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben dat rond 2000 al geprobeerd met Verhofstadt en sindsdien is VLD er alleen maar op achteruit gegaan. Bovendien heb je dan met NVA én VB de twee grootste partijen in de oppositie. Het feit alleen dat die trut Rutten dat nog maar overweegt is ronduit schandalig! :twisted: :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgis...kiezingen_2003 Het bewijst trouwens niets. Het is niet zo dat er een vast patroon is waarbij bepaalde coalities gedoemd zijn om verkeerd uit te draaien en andere steeds weer glorieuze winst opleveren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rechts heeft een financiële puinhoop achtergelaten en nu moeten de echte staatsmannen het zien op te lossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Magnette wilt zwaar investeren in klimaat maatregelen. Dat is goed. Daar mag van mij dik geleend voor worden (tegen bodemtarieven nota bene). Daarom vind ik het belangrijk dat Paars-Groen er komt, en niet de klimaatontkenners van de NVA. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be