![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt kleuren van "anderen". |
Citaat:
U en ik zijn toch ook niet de straat opgegaan in een tegenbetoging? Ik voel me ook niet verbonden met een extremistische moslim. Het conflict gaat niet tussen moslims en de rest, het conflict gaat tussen gematigden van elke religie en afkomst, en extremisten van elke religie en afkomst. |
Citaat:
Citaat:
en we horen toch te letten dat kritiek blijvend geuit kan worden, hoop ik. Ik ben akkoord met de moeilijkheden tot aanvaarden dat er effectief nog mensen rondlopen die geen waarde hechten aan hun bestaan, dat is spijtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar zijn de massale betogingen van katholieken tegen pedofilie in de kerk? Nochtans wordt er massaal melding gemaakt van misbruiken. En dat op een verhouding van nog geen 1000 geestelijken... Je hoort hier toch de moslims die niet oproepen tot wraak maar je blijft hameren dat we zwijgen. En bovendien kijk hoe de profeet Mohamed saw zichzelf nooit heeft gewroken hoewel hij meer vernederingen heeft moeten ondergaan dan een paar spotprenten, blijkbaar zijn de meeste moslims niet fundamentalistisch genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het aantal is ondertussen gekend. Daar hoeven we niet meer over te palaveren, laat staan wetenschappelijk onderbouwen. Wie zich betrokken voelt heeft geen behoefte aan wettelijke onderbouwing. Hoe zou je zelf zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat niet belet dat de vraag werd gesteld hoe het zit met het racisme op dit forum. De vraag werd gesteld door een moderator van dit forum.
|
Citaat:
Die opmerking is niet katholiek, maar extreem-rechts, dus alle extreemrechtsen vinden dat je met Hans Van Themsche mag instemmen? |
Citaat:
Citaat:
Mijn interpretatie van zijn uitdukking is dat wie of wat zich schuilhoudt, de grootste boosdoener kan zijn. Ik kan mij ook vergissen. |
Citaat:
|
Citaat:
Algerije: niet. Tunesië: niet. Libië: niet.(ondanks je gezwets dat men op 2 weken tijd een gloednieuw rechtssysteem heeft ontworpen) Egypte: niet.(ook daar is het niet omdat brandstichters zich erop beroepen dat het ook van kracht is) ... Enkel Saoudi-Arabië valt in de categorie: sharia-wetgeving (en daar kan daar nog over gediscussieerd worden, maar die nuance zal uw zwart/wit Disney wereldbeeld geruisloos voorbijgaan). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be