Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

suqar_7loe 3 november 2011 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5778987)
Wat niet belet dat de vraag werd gesteld hoe het zit met het racisme op dit forum. De vraag werd gesteld door een moderator van dit forum.

Maar natuurlijk is er geen racisme op p.be :-P

Moslim! 3 november 2011 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5779002)
De smiley heb je dus niet opgemerkt.

Mijn interpretatie van zijn uitdukking is dat wie of wat zich schuilhoudt, de grootste boosdoener kan zijn.

Ik kan mij ook vergissen.

die opmerking was omdat volgens de salafi wat in de media vaak wahabi wordt genoemd en altijd als een 'extreme'strekking van 'de' 'letterlijke' 'interpretatie' van de islam word genoemd, zo idioot allemaal maar goed volgens die 'strekking' hoort een moslim niet te betogen (tegen de staat).

Moslim! 3 november 2011 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5779009)

jawel maar goed dat is onze eigen fout ougthi, als dat kleine maar significante deel van de marokkaantjes de kinderen zouden opvoeden en die homoseksuele koning eens de zee in joegen konden we misschien wat minder van dat verwachten. In afwachting steun ik de taliban.

porpo 3 november 2011 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! (Bericht 5779006)
Neen dat het zever is. Een mens moet zich baseren op wat hij beleeft, en blijkbaar leven de mensen teveel met hun kop in hun tv. De taliban is slecht de mujhaidien tegen rusland waren goed, tis allemaal beeldvorming elke islamdebat gaat over die beelden niet over de realiteit, en daarom vind ik het onnozel. Ik beschouw mezelf als een radicale moslimfundamentalist, en niet als een gematigde moslim, maar ik vind die termen dan ook belachelijk. En ik zou niet betogen, dus kies zelf maar wat ik ben. Ik volg de Koran en de soenna en ik ken het leven van de profeet saw en ik weet dus hoe ik daar op moet reageren (die cartoons etc) en dat is daar geen aandacht aan schenken. Samengevat voert men een oorlog tegen de islam, mss omdat het toevallig nodig is om de wereld te kunnen onderwerpen of misschien om nog andere reden ik kan het alleen vaststellen.

Mediamanipulatie!

Al die betogingen en islamofobie/haat zijn politiek gekleed zodat men niet op echte problemen concentreert.
Tariq Ramadan, an influential visiting fellow in the University of Oxford, said "Most did not read the pope's speech; others had relied on a sketchy summary according to which the pope had linked Islam and violence.. certain groups or governments manipulate crises of this kind as a safety valve for both their restive populations and their own political agenda.. the mass protests... end up providing a living proof that Muslims cannot engage in reasonable debate and that verbal aggression and violence are more the rule than the exception."[50]
Regensburg lecture

Dixie 3 november 2011 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! (Bericht 5779020)
In afwachting steun ik de taliban.

de taliban kan geen forumhelden gebruiken

suqar_7loe 3 november 2011 20:44

Citaat:

jawel maar goed dat is onze eigen fout ougthi, als dat kleine maar significante deel van de marokkaantjes de kinderen zouden opvoeden en die homoseksuele koning eens de zee in joegen konden we misschien wat minder van dat verwachten. In afwachting steun ik de taliban.

Ow wacht. Dat mensen racistisch zijn ligt niet aan ons wel aan zichzelf.
"Marokkaantjes"? Er zijn genoeg Vlamingen, Turken, Chinezen die hun kroost ook geen deftige opvoeding hebben geschonken. Je hebt gelijk bro. We beginnen hun vunzige gedachtegang over te nemen.

Over welke homo koning heb je het?

Dixie 3 november 2011 20:47

Citaat:

heb je het na 200+ pagina's eindelijk door:lol:

Rudy 3 november 2011 20:47

Citaat:

In afwachting steun ik de taliban.

Mijn simplistische westerse geest tolereert geen taliban.

Moslim! 3 november 2011 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5779039)
Mijn simplistische westerse geest tolereert geen taliban.

je zegt het zelf

Rudy 3 november 2011 20:53

Citaat:

Sugar, please... Ik sloof mij uit. De laatste uren en minuten lees ik niet anders. Maar .. ik probeer consequent te zijn. Wil je dit ook doen tegenover je vriend van S4B ?

Moslim! 3 november 2011 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5779034)
Ow wacht. Dat mensen racistisch zijn ligt niet aan ons wel aan zichzelf.
"Marokkaantjes"? Er zijn genoeg Vlamingen, Turken, Chinezen die hun kroost ook geen deftige opvoeding hebben geschonken. Je hebt gelijk bro. We beginnen hun vunzige gedachtegang over te nemen.

Over welke homo koning heb je het?

alles wat ons overkomt is het gevolg van wat onze handen hebben voortgebracht. Dat is onze dien. En jahilyya mensen zijn niet 'mijn' mensen en die mogen hun kinderen opvoeden zoals ze willen want dat is nu eenmaal al djahel. Ik neem hun gedachte niet over. Dat van die koning skip dat aub das mijn persoonlijke frustratie tegen arabische leiders.

suqar_7loe 3 november 2011 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5779056)
Sugar, please... Ik sloof mij uit. De laatste uren en minuten lees ik niet anders. Maar .. ik probeer consequent te zijn. Wil je dit ook doen tegenover je vriend van S4B ?

Sarcasme Rudy, sarcasme. Het forum barst van de racisten.

Wie is mijn vriend van s4b? De forummoslims die ik ken zijn een voor een anti s4b.

Moslim! 3 november 2011 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5779056)

Klik nekeer in mijn handtekening. Die abu imran is zo westerse als mcdonalds, die neemt gewoon het mediathieke beeld van islam over en pakt daar mee uit om aandacht te krijgen. Het is daarom ook dat die aandacht krijgt.

Dixie 3 november 2011 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5779061)
Het forum barst van de racisten.

idd
vooral met jodenhaters en hun dhimmie vriendjes...

artisjok 3 november 2011 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 5778670)
Mij lijkt eerder het spreekwoord "Wie zwijgt, stemt toe toepasselijk". Zeker als anderen een bepaald beeld van je ophangen.

paulus.

We hebben die discussie al eens gevoerd.

Waar en wanneer liet jij je stem horen?
Bij welke betogingen was jij aanwezig?
Dan weten we meteen waar jij, door te zwijgen, in toestemde.

Dixie 3 november 2011 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! (Bericht 5779068)
Klik nekeer in mijn handtekening. Die abu imran is zo westerse als mcdonalds, die neemt gewoon het mediathieke beeld van islam over en pakt daar mee uit om aandacht te krijgen. Het is daarom ook dat die aandacht krijgt.

tijd voor een enkeltje Afghanistan:lol:

Moslim! 3 november 2011 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5779076)
idd

Waarom altijd die jodenjammerindustrie.

Tjetjeens kind: Ik haat russen want de russen hebben mijn vader doodgemarteld en mijn benen afgeschoten.
Is dat kind een racist?
En wat doe je met het status van de joden in europa doorheen de geschiedenis?

Dixie 3 november 2011 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! (Bericht 5779084)
Waarom altijd die jodenjammerindustrie.

En wat doe je met het status van de joden in europa doorheen de geschiedenis?

nuff said...

suqar_7loe 3 november 2011 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5779076)
idd

Ik heb nog geen jodenhaters gelezen wel zionistenhaters, en terecht.

Dexter 3 november 2011 21:08

Citaat:

Uw antisemitisch geraaskal is nog nooit iemand opgevallen natuurlijk, doe zo voort !!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be