![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al die betogingen en islamofobie/haat zijn politiek gekleed zodat men niet op echte problemen concentreert. Tariq Ramadan, an influential visiting fellow in the University of Oxford, said "Most did not read the pope's speech; others had relied on a sketchy summary according to which the pope had linked Islam and violence.. certain groups or governments manipulate crises of this kind as a safety valve for both their restive populations and their own political agenda.. the mass protests... end up providing a living proof that Muslims cannot engage in reasonable debate and that verbal aggression and violence are more the rule than the exception."[50]Regensburg lecture |
Citaat:
|
Citaat:
"Marokkaantjes"? Er zijn genoeg Vlamingen, Turken, Chinezen die hun kroost ook geen deftige opvoeding hebben geschonken. Je hebt gelijk bro. We beginnen hun vunzige gedachtegang over te nemen. Over welke homo koning heb je het? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is mijn vriend van s4b? De forummoslims die ik ken zijn een voor een anti s4b. |
Citaat:
|
Citaat:
vooral met jodenhaters en hun dhimmie vriendjes... |
Citaat:
Waar en wanneer liet jij je stem horen? Bij welke betogingen was jij aanwezig? Dan weten we meteen waar jij, door te zwijgen, in toestemde. |
Citaat:
|
Citaat:
Tjetjeens kind: Ik haat russen want de russen hebben mijn vader doodgemarteld en mijn benen afgeschoten. Is dat kind een racist? En wat doe je met het status van de joden in europa doorheen de geschiedenis? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be