![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu de moslimterreur nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In tijden van nood, van honger, eet je alles, vooral als het gratis aangeboden wordt, om dan te gaan miereneuken of muggenziften, verdient niet eens dat er iets gratis aangeboden wordt en lijdt maar verder honger, simple as that! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen honger, in tegendeel, ik hoef dus geen soep, maar ik wil daar wel mijn mening over geven. Volgens mij is het schandelijk armoede te misbruiken voor politieke doeleinden. Wie dat niet kan of wil inzien, daar zijn kosten aan. Als u een beetje de brusselse situatie kent, dan kan je als behoeftige op verschillende plaatsen soep krijgen, dagelijks. Eéndags "liefdadigheid met een politiek reukje hebben ze echt niet nodig" een structurele politieke oplossing voor ALLE behoeftigen, dat wel, maar dan geeft het VB "niet thuis" |
Citaat:
|
Citaat:
toen bij ons ==> nu nog bij hen Wie zegt aan zijn ouders of grootouders dat ze goed fout zaten en een onzinnig geloof hadden==> wie zegt dat nu wel over anderen? |
Citaat:
Blijkbaar gunt men het de daklozen niet om wel voor erwtensoep te kiezen. |
Citaat:
moslims mogen zich nu niet storen aan soep met spek, 50 jaar geleden was het hier nog absurder daar mocht het enkel niet op vrijdag. Er zijn er die wel heel erg vlug vergeten dat religieuze eetgewoontes ook hier door de meesten gevolgd werden, en dat zelfsd toek ik al begon te werken end jaren 70, er parastatale bedrijfkantines waren die vrijdags karnemelkpap gaven ipv soep en vis ipv vlees. |
Citaat:
Hoe ziet U dat ingevuld? De partijen die aan de macht zijn, die het voor het zeggen hebben, die dus aan een 'structurele oplossing voor alle behoeftigen' kunnen werken - hoe doen ze dat, doen ze dat goed volgens U, zijn er nog veel behoeftigen in Brussel, Vlaanderen, België, Europa, de wereld? Zijn ze goed bezig, degenen die het voor het zeggen hebben, die er iets aan zouden 'kunnen' doen? |
Citaat:
hun riant reclamebudget aan te wenden om de medeburger te overtuigen van de kwaliteit en de haalbaarheid van hun voorstel, en zo de anderen te dwingen dit te aanvaarden of in het slechtste geval over te nemen. Ik blijf erbij het VB geeft "niet thuis" als het daarover gaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be