Groentje-18 |
19 juli 2007 23:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
(Bericht 2784017)
maar echt, leer lezen.
1) het gaat hier niet om reclame, maar om promotie. als je het verschil niet kent stel ik voor dat je het opzoekt. hier gaat het om het uitdelen van staaltjes. daar moet je vooral vriendelijk voor zijn en je product kennen. een opdringerig karakter kan ook helpen.
|
Als ik een product laat promoten door iemand laat ik dat liever doen door iemand die beantwoord aan het schoonheidsideaal en iemand waarvan ik verwacht dat zijn uiterlijk en houding mensen zal aanzetten tot het kopen van mijn product dan door een zwerver bv., dat lijkt me wiedes.
Je houdt hier maw iets te eng vast aan definities en ziet het onderscheid veel te absoluut.
Citaat:
2) het gaat hier helemaal niet om de doelgroep. de doelgroep van fructis bevat namelijk zowel BBR als niet BBR mensen. dat argument is waardeloos, oe vaak je het ook herhaalt.
|
Dat kan jij dan ongetwijfeld bewijzen.
Anders kan ik met evenveel stelligheid beweren dat ze zowel slanken als volslanke mensen bevat, ouderen evenals jongeren, ...
Citaat:
3) als dat laatste idd de reden is (en die kans is groot), dan is het duidelijk een geval van racisme. ik zie niet in waarom racisme omwille van geldgewin wel te rechtvaardigen is.
|
Ik zie niet in waarom discriminatie obv andere factoren wel te rechtvaardigen is. Het is niet omdat het niet een heel erg hot naampje als 'racisme' krijgt opgekleefd dat het daarom minder discriminatie zou zijn! Het gaat erg ver als we al beginnen te discrimineren obv factoren waarop we zouden discrimineren. Wie zal dat aanklagen?
|