![]() |
Citaat:
En mochten we het zo druk niet hebben met onze eigen racisten, dan zouden we daar misschien wat aandacht kunnen aan besteden. Maar te zien aan deze site hier zit dat er niet direct aan te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens Arti is het NIET de tekst die zowel door het CGKR als door haar AFF wordt geciteerd.... 8O |
Citaat:
Er zijn nog zekerheden op dit forum! Waar heb ik beweerd dat het NIET de tekst is die zowel door het CGKR als door haar AFF wordt geciteerd? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan ik pas weten als ik het arrest gelezen heb. |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4363 |
Citaat:
Wachten op het arrest dan maar. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://video.zita.be/video-galerij/k..._2009_wmv.aspx 2 Mijnheer Hermy werd veroordeeld wegens een inbreuk op de Antiracismewet, en meerbepaald aanzetten tot haat of geweld tegen een groep of gemeenschap of leden ervan wegens een zogenaamd ras, de huidskleur, de afkomst of de nationale of etnische afstamming. “In een democratie moet iedereen zich kritisch kunnen uitlaten, maar zogeheten vreemdelingen systematisch en op willekeurige wijze afschilderen als criminelen is een brug te ver ”, zegt Jozef De Witte, directeur van het Centrum. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat scheelt er met mijn antwoord dat je er niet kan op repliceren. Citaat:
Het CGKR is ook de bron naar waar de moderatie verwijst wanneer wij vragen hebben over racisme op het forum. (deze draad gaat immers niet over mijnheer Hermy en zijn veroordelingen maar over racisme op politics.be) “ In een democratie moet iedereen zich kritisch kunnen uitlaten, maar zogeheten vreemdelingen systematisch en op willekeurige wijze afschilderen als criminelen is een brug te ver ”, zegt Jozef De Witte, directeur van het Centrum. Het is duidelijk dat enkele forummers hier bepaalde bevolkingsgroepen "systematisch en op willekeurige wijze afschilderen als criminelen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dikwijls gedraagt hij zich zo wel. Je moet maar eens kijken op zijn site, daar heeft hij het dikwijls over de daders nog voor er een vonnis is geveld. Ik wees hem ooit eens op zijn vooroordelen. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be