Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

StrikeForce 18 december 2011 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5871387)
Je roept op tot geweld en zuiveringen van het Westen aan de hand van allochtone en autochtone moslims gewelddadig, dictatoriaal en autoritair te verdrijven, dat overigens in strijd is met de mensenrechten. Daarnaast spreidt je ongeoorloofde haat, beledigende propaganda en overdreven zwartmakerij van rassen en volkeren.

Bron?

Marxmannetje 18 december 2011 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5871396)
Bron?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=164931

Al uw berichten in deze draad kunnen afgeschilderd worden als hetgeen wat jij geciteerd hebt. En neen, ontkennen kunt u niet, want hetgeen wat ik aanklaag staat zwart op wit en kan ik beargumenteerd aanklagen als oproep tot geweld, zuiveringen, rassenscheiding, oproep tot mensenrechtenschending etc.

StrikeForce 18 december 2011 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5871407)

Al uw berichten in deze draad kunnen afgeschilderd worden als hetgeen wat jij geciteerd hebt. En neen, ontkennen kunt u niet, want hetgeen wat ik aanklaag staat zwart op wit en kan ik beargumenteerd aanklagen als oproep tot geweld, zuiveringen, rassenscheiding, oproep tot mensenrechtenschending etc.

:lol:

Marxmannetje 18 december 2011 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5871414)
:lol:

Cynisme. Had ik verwacht. Maar maak u geen zorgen, ik ga toch een klacht neerleggen bij de moderators.

StrikeForce 18 december 2011 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5871418)
Cynisme. Had ik verwacht. Maar maak u geen zorgen, ik ga toch een klacht neerleggen bij de moderators.

Ik ook. Ik ga je racistische benoeming van moslims als 'zandvreters' rapporteren! :lol:

StrikeForce 18 december 2011 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5871335)
.

Stop je zoektocht naar racistische uitspraken! Ik heb hem gevonden!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5866060)
Wat is jouw perceptie over de zandvreters?

:-D

Marxmannetje 18 december 2011 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5871421)
Ik ook. Ik ga je racistische benoeming van moslims als 'zandvreters' rapporteren! :lol:

U doet maar. Als dat u laatste steek is, dan begrijp ik dat. Ik zal het toch horen van de moderators en mijn uitleg staat toch al klaar. U weet ook al mijn uitleg nochtans, die tekst waarin ik de achtergrond van dat woord verklaarde.

Maar ik zei ook al dat ik dat niet meende en dat er een voorwaarde op dat woord zat, namelijk dat als dehr. Malik de Westerse protesters tentenbouwers blijft noemen, ik de moslim protesters zandvreters zal noemen. Dehr Malik is verbannen en heeft tot mijn wetens toe dit amper nog gezegd, dus die rekening is vereffend.

Alboreto 18 december 2011 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5871407)

Dat is de reden waarom in ge-*snip*t heb.
Anders krijg ik strafpunten wegens het citeren van content die tegen de forumregels is.

suqar_7loe 18 december 2011 16:51

Wat een hypocriet gedoe hier.

@ Marxmannetje: u moet zeker een tjeef zijn :roll:

Marxmannetje 18 december 2011 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5871457)
@ Marxmannetje: u moet zeker een tjeef zijn :roll:

Wat bedoel je?

suqar_7loe 18 december 2011 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5871446)
Dat is de reden waarom in ge-*snip*t heb.
Anders krijg ik strafpunten wegens het citeren van content die tegen de forumregels is.

Hoe zit het, Alboreto? Moet je die uitspraak van Marxman niet melden? Moslims zandvreters noemen is ook niet bepaald beleefd, nietwaar?

manta 18 december 2011 16:56

Postings quoten zonder boe of ba zal ook wel ergens tegen het forumreglement zijn hoor...
Zeker als je het met een hele resem doet...

Marxmannetje 18 december 2011 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5871464)
Hoe zit het, Alboreto? Moet je die uitspraak van Marxman niet melden? Moslims zandvreters noemen is ook niet bepaald beleefd, nietwaar?

Mjah, jullie doen maar. Ik heb toch al uitgelegd wat de achtergrond van dat woord was. Een boontje komt om zijn loontje woord.

manta 18 december 2011 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5871474)
Mjah, jullie doen maar. Ik heb toch al uitgelegd wat de achtergrond van dat woord was. Een boontje komt om zijn loontje woord.

Je kan ook zeggen dat ze dol zijn op zandkoekjes... :-D

suqar_7loe 18 december 2011 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5871474)

Ik meld je reacties niet, daar niet van. Als we toch bezig zijn, kunnen we beter de boel eerlijk afhandelen.

Mocht ik je verkeerd begrepen hebben, mijn excuses. Maar voor alle duidelijkheid: ik vreet geen zand.

suqar_7loe 18 december 2011 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5871477)
Je kan ook zeggen dat ze dol zijn op zandkoekjes... :-D

Ik eet liever glibberige banaantjes, manta.

manta 18 december 2011 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5871480)
Ik eet liever glibberige banaantjes, manta.

:magniet:
ongeveer 100 calorieën per 100 gram...;-)

Enen banaan tot daar aan toe...

Marxmannetje 18 december 2011 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5871478)
Maar voor alle duidelijkheid: ik vreet geen zand.

Ik weet dat jij een moslim bent en inderdaad, jij vreet geen zand, maar onthou dat het heel ver moet komen tegen dat ik gemeend beledig. Daarnaast dus dan ook mijn welgemeende excuses aan jou moest ik jou beledigt hebben hiermee, maar die belediging was niet gemeend in de eerste plaats en zou enkel door mij tegenover enkel dehr. Malik gebruikt worden indien hij weer afkomt met het woord 'tentenbouwers' wanneer hij het wilt hebben over de Westerse protesters.

Overigens zou ik een schijnheilige en degoutante hypocriet zijn moest ik moslims beledigen, aangezien ik er zelf erg goed ken.

suqar_7loe 18 december 2011 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5871487)
:magniet:
ongeveer 100 calorieën per 100 gram...;-)

Enen banaan tot daar aan toe...

Klopt. Xeno ging zijn banaan met me delen.

Savatage 18 december 2011 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5871464)

Dat is niet strafbaar volgens mij, hoor. Je beledigt daarmee mogelijk een groep mensen, maar niemand wordt direct persoonlijk aangevallen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be