Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Zeg iets onaardigs over België (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156516)

Het Oosten 6 september 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7810967)
U stelt nu al driemaal andere vragen over Jezus' verrijzenis. Bijgevolg is het niet echt duidelijk waar u eigenlijk naar toe wilt.

Laten we eerst even de zaak-Stefanus oplossen. U beweerde dat zijn veroordeling in de Schrift te lezen staat.

Volgens mij is het u maar al te zeer duidelijk waar ik naar toe wil. U verwijt me dingen die u zelf doet. U zegt: 'ja maar, Stefanus werd wel gestenigd, maar het woordje 'gevonnist' zien we nergens in de tekst'.

Daarentegen gelooft wel u in de verrijzenis van Jezus, maar dat staat ook nergens in een tekst van het evangelie. Daar staat alleen dat het graf leeg is. Niemand heeft die verrijzenis gezien, noch de soldaten die de wacht houden (ze zouden geslapen hebben), noch de apostelen, kortom niemand.

En dus, uw redenering volgend inzake Stefanus, zeg ik dan: vermits het nergens in de tekst staat, is Jezus ook niet verrezen. Punt.

Jan van den Berghe 6 september 2015 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7810986)
Volgens mij is het u maar al te zeer duidelijk waar ik naar toe wil. U verwijt me dingen die u zelf doet. U zegt: 'ja maar, Stefanus werd wel gestenigd, maar het woordje 'gevonnist' zien we nergens in de tekst'.

U beweerde het tegendeel. Daarom ook blijf ik u uitdagen de verzen te geven waar dit staat.

Patrick M. 8 september 2015 16:24

De treinen rijden er niet op tijd en de mensen van het onderwijs kloppen te weinig uren.

Patrick M. 8 september 2015 16:31

Spinoza schrijft: Nederlandse allochtonen komen op mij veel geëmancipeerder over, dat is vooral te danken aan het onderwijs.
Kijk hier eens naar...
https://www.youtube.com/watch?v=qMZfGF01xO0

edwin2 8 september 2015 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7812982)
De treinen rijden er niet op tijd en de mensen van het onderwijs kloppen te weinig uren.





Overal hetzelfde.......

Patrick M. 17 oktober 2015 18:42

Teveel vreemdelingen in België.

edwin2 17 oktober 2015 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7860767)
Teveel vreemdelingen in België.

Vreemdelingen die verdwaalt zijn zeker....

edwin2 17 oktober 2015 20:38



Het is maar net hoe je het bekijkt...

regor 27 oktober 2015 13:57

Onderwijs
 
Volgens Patrick M. kloppen de mensen in het onderwijs te weinig uren. Die weet jammer genoeg niet, waarover ie praat.
Er zijn weinig beroepen waar er nog zo veel uren thuis wordt gewerkt.
Voorbereiden van de lessen, verbeteren van de taken etc.
Ik zou die meneer eens twee uur voor een klas laten staan met 16 a 18 jarige leerlingen en zonder flauwe kul te verkopen.

cookie monster 27 oktober 2015 23:12

Vertrouw NOOIT een politieker !!

Patrick M. 12 november 2015 21:34

De Schoofzak woont er en die wast zijn reet niet.

de vuile muilekoek 10 december 2015 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door regor (Bericht 7871398)
Citaat:

Volgens Patrick M. kloppen de mensen in het onderwijs te weinig uren. Die weet jammer genoeg niet, waarover ie praat.
Er zijn weinig beroepen waar er nog zo veel uren thuis wordt gewerkt
.
Voorbereiden van de lessen, verbeteren van de taken etc.
Ik zou die meneer eens twee uur voor een klas laten staan met 16 a 18 jarige leerlingen en zonder flauwe kul te verkopen.

Ook leerkrachten lichamelijke opvoeding ?:lol: en Godsdienst ? er wonen er 2 in mijn straat altijd 25 uren per week gewerkt zeg .. en een goed pensioen op 60 j. ze hebben dit goed bekeken slimme mensen dat zijn het wel.

Derk de Tweede 18 februari 2016 19:06


Drukazz 26 maart 2016 20:36

Ondertussen op google

Belgium is ...
1. a failed state
2. a lie
3. a non country
4. a hellhole

Stevige reputatie opgebouwd.

Jay-P. 29 maart 2016 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8042975)
Ondertussen op google

Belgium is ...
1. a failed state
2. a lie
3. a non country
4. a hellhole

Stevige reputatie opgebouwd.

Met1, 2 & 3 kan ik het eens zijn. Voor Israel zou ik het met alle vier eens zijn.

Knuppel 28 april 2016 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5509949)
Natuurlijk bestaan Belgen. Ik ben een van de vele Belgen.

Je hebt dus drie nationaliteiten: Limburger, wereldburger en Belg.

Terloops. Moslimterroristen horen, net als jij bij de "vele Belgen".
Ze krijgen, net als de vele andere Belgen, zelfs werklozensteun als ze in de bajes zitten.

Patrick M. 28 april 2016 16:13

Er werken teveel bazen bij de NMBS.
Er is werkvolk te kort bij de NMBS.

de vuile muilekoek 28 april 2016 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8084645)
Er werken teveel bazen bij de NMBS.
Er is werkvolk te kort bij de NMBS.

Moet je nog lang werken ? nog jaren te gaan?

Knuppel 28 april 2016 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8084645)
Er werken teveel bazen bij de NMBS.
Er is werkvolk te kort bij de NMBS.

Niet alleen bij de NMBS is het van dat.


Queensburry 29 mei 2016 09:31

Dit vind ik een erg goed artikel in Doorbraak:
http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/ge...turele-staking
Een uittreksel: "Een betere omschrijving van veel sociaal protest is 'culturele staking'. Franstaligen betogen en staken niet omdat de ordewoorden van de PS zo luiden, maar omdat ze besparingen en hervormingen oprecht afwijzen. De wortels van het ongenoegen liggen niet bij de partijpolitiek, maar bij de cultuur. In die Franstalig-Belgisch cultuur wordt een overheidsbeslag van 54% oprecht wat dunnetjes geacht, vindt men 1 cipier per 1,63 gevangene toch wat weinig, is een tekort op de begroting nooit een probleem, is 'activering' echt een synoniem voor 'pesterij' en gelooft men echt dat massale brugpensioenen een cadeau zijn voor de jongere generatie."


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be