Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De toestand van Chavez zou kritiek zijn... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157086)

Kallikles 26 februari 2012 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6004399)
De Chavez-tegenstanders ontmaskeren zichzelf weer: zij wensen iedere leider die voor de soevereiniteit van zijn volk opkomt te laten vermoorden via een CIA-gesponsorde coup en zijn aanhangers willen ze zien verdwijnen in de folterkamers.

Noteer dat ze hierop zwijgen en toestemmen!

Frankenstein 26 februari 2012 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6004399)
De Chavez-tegenstanders ontmaskeren zichzelf weer: zij wensen iedere leider die voor de soevereiniteit van zijn volk opkomt te laten vermoorden via een CIA-gesponsorde coup en zijn aanhangers willen ze zien verdwijnen in de folterkamers.

Dat wij- tegen zij denken is een naar trekje, en zijn termen waar Yankees en moslims zich al te vaak schuldig aan maken.

Mijn woorden; Chavez is er erger dan een straathond, die een mooi land naar de knoppen heeft geholpen, ik zal champagne op de dag drinken indien ik vernomen heb, dat hij aan kanker overleden is. Punt !

Kallikles 26 februari 2012 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6004842)
Dat wij- tegen zij denken is een naar trekje, en zijn termen waar Yankees en moslims zich al te vaak schuldig aan maken.

Mijn woorden; Chavez is er erger dan een straathond, die een mooi land naar de knoppen heeft geholpen, ik zal champagne op de dag drinken indien ik vernomen heb, dat hij aan kanker overleden is. Punt !

:lol:

Wie propageert er hier een wij-zij-denken?

Frankenstein 26 februari 2012 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6004850)
:lol:

Wie propageert er hier een wij-zij-denken?

Jij haalt CIA erbij, wat moet ik ermee ( ! ) Anderen menen er zionisten bij halen (!)

Vergeet die onzin, die man moet weg, dit omdat Venezuela een betere toekomst verdient. Betreft politieke kleur van de volgende president, van mijn part uiterst links; midden, of uiterst rechts het zal me een worst zijn. Het land moet weer op de rails komen.

Kallikles 26 februari 2012 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6004862)
Jij haalt CIA erbij, wat moet ik ermee ( ! ) Anderen menen er zionisten bij halen (!)

Vergeet die onzin, die man moet weg, dit omdat Venezuela een betere toekomst verdient. Betreft politieke kleur van de volgende president, van mijn part uiterst links; midden, of uiterst rechts het zal me een worst zijn. Het land moet weer op de rails komen.

De CIA heeft gepoogd om Chavez omver te werpen via een staatsgreep. Dat is een feit. Wat de Zionisten betreft, dat die Chavez' bloed kunnen drinken omwille van diens steun aan de Palestijnen, hoeft geen betoog.

De solidariteit tussen Christenen, Joden en moslims die Chavez voorstaat, is iets wat neoconservatieven en Zionisten niet kunnen verdragen; zij leven immers van de polarisatie, de haat en de oorlog.

Frankenstein 26 februari 2012 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6004884)
De CIA heeft gepoogd om Chavez omver te werpen via een staatsgreep. Dat is een feit. Wat de Zionisten betreft, dat die Chavez' bloed kunnen drinken omwille van diens steun aan de Palestijnen, hoeft geen betoog.

De solidariteit tussen Christenen, Joden en moslims die Chavez voorstaat, is iets wat neoconservatieven en Zionisten niet kunnen verdragen; zij leven immers van de polarisatie, de haat en de oorlog.

Interesseert me niet, werkelijk helemaal niets van dat alles (!)

Wat me wel interesseert is dat het land een enorme puinhoop is geworden onder Chavez. @ Ter herhaling; hij heeft het land volgepropt met guns, Venezuelanen hebben daar guns nodig om zich te verdedigen maar ook al te veel om aan geld te komen. Nog iets; Is er een tekort aan artsen; geen probleem dan verkort je de studie naar 2 jaar. Etc, etc, etc

Werkelijk wat jij blaat over

"De solidariteit tussen Christenen, Joden en moslims die Chavez voorstaat, is iets wat neoconservatieven en Zionisten niet kunnen verdragen; zij leven immers van de polarisatie, de haat en de oorlog."

INTERESSEERT ME NIETS !

HELEMAAL NIETS !

-Jo- 26 februari 2012 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6004904)
Interesseert me niet, werkelijk helemaal niets van dat alles (!)

Wat me wel interesseert is dat het land een enorme puinhoop is geworden onder Chavez. @ Ter herhaling; hij heeft het land volgepropt met guns, Venezuelanen hebben daar guns nodig om zich te verdedigen maar ook al te veel om aan geld te komen. Nog iets; Is er een tekort aan artsen; geen probleem dan verkort je de studie naar 2 jaar. Etc, etc, etc

Werkelijk wat jij blaat over

"De solidariteit tussen Christenen, Joden en moslims die Chavez voorstaat, is iets wat neoconservatieven en Zionisten niet kunnen verdragen; zij leven immers van de polarisatie, de haat en de oorlog."

INTERESSEERT ME NIETS !

HELEMAAL NIETS !

:rofl:

-Jo- 26 februari 2012 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6004884)

Wat baten kaars en bril...

Gewoon uitlachen. ;-)

Beleepok 28 augustus 2012 16:48

Benesuela ligt strategisch : leunt aan bij rusland en verkoopt olie aan de usa

tomm 28 augustus 2012 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beleepok (Bericht 6302483)
Benesuela ligt strategisch : leunt aan bij rusland en verkoopt olie aan de usa

Aardrijkskunde was precies niet uw sterkste vak...

tomm 28 augustus 2012 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 6004862)

En toch ziet het er naar uit dat ze voor hem gaan stemmen?!

Beleepok 28 augustus 2012 17:32

sikkeltje sukkeltje

zonbron 28 augustus 2012 17:56

De campagne van Chavez...

SDP Noticias -
Otro Beta: Visten a Hugo Chávez de rapero en campaña electoral

Chavez es otro beta

Zijn tegenstander is de vrijmetselaar Capriles...

Capriles Radonski será el rival de Hugo Chávez
Capriles Radonski ser el rival de Hugo Chvez - Libertad Digital

Su madre es Mónica Cristina Radonski Bochenek, proveniente de una familia jud�*a ruso-polaca, que llegó a Venezuela huyendo de la persecución del holocausto y de la Segunda Guerra Mundial. Su padre, Henrique Capriles Garc�*a, descendiente de una familia de jud�*os sefard�*es de Curaçao. Ambas familias están ligadas al sector empresarial y productivo del pa�*s, entre los que se cuentan medios de comunicación, industrias, servicios e inmobiliarios.
Henrique Capriles Radonski - Wikipedia, la enciclopedia libre

Beleepok 28 augustus 2012 20:38

tommeke is gehypnotiseerd door zyn draaisikkel

tomm 28 augustus 2012 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beleepok (Bericht 6302859)

Gij zou beter eens aan uw aardbol draaien, dan zou je zien dat Venezuela niet bepaald een buurland van Rusland is...

Beleepok 28 augustus 2012 22:22

u kent alle betekenissen van het woord 'leunen' niet

Frankenstein 29 augustus 2012 03:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 6302538)
En toch ziet het er naar uit dat ze voor hem gaan stemmen?!

Ach natuurlijk. Tegenstemmen, betekent geen promotie, eerder degradatie, in deze bananen republiek. Zolang de benzine en elektra (bijna) gratis is, stemmen op deze man, tenminste de armen der geest, en dat zijn er helaas heel veel in Venezuela. Desalniettemin, gisteren las ik in een Surinaamse krant dat er nu zoveel brandstof uit Venezuela wordt gesmokkeld, dat deze moet worden geimporteerd. Een zoveelste voorbeeld van de puinhoop waarin dit land verkeerd.

Voor Morales, Correa en Castro kan ik respect opbrengen, maar deze Chavez mag van mij hoe eerder hoe beter het graf in !

Frankenstein 29 augustus 2012 03:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6302571)
(..)

Zegt al genoeg hoe afgestompt het Venezuelaanse volk is.

Kallikles 29 augustus 2012 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5530340)
Op radio1 (Joos):

De toestand van Chavez is kritiek, wordt gefluisterd. Hij verschijnt al 16 dagen niet meer in de media. Een record voor de venezolaanse president. Is het neuskanker of een onschuldig abces? En waarom moet dat zo nodig in Cuba behandeld worden?

Hier te beluisteren

Wie weet er meer van?

Meer dan een jaar en een maand verder is hij actiever dan ooit

Antoon 29 augustus 2012 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beleepok (Bericht 6302859)

:lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be