![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel het zelfs dat niet zal zijn want het is niet wat de regering doet. De regering doet schoorvoetend wat Olli "eventueel wil beschouwen", namelijk het bevriezen van een stuk uitgaven IN AFWACHTING van de begrotingskontrole in Februari. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat de regering momenteel bij haar stukken blijft is begrijpelijk.Het leidt nergens toe om alles eens overnieuw te doen....tenslotte hangt aan die cijfertjes een reeks maatregelen en zelfs wetswijzigingen vast.De trein moet lopen,zelfs al is het een trein der traagheid.
Maar wat de regering waarschijnlijk ASAP zal mogen voorleggen aan de Europese Commissie is een voorstel van "wat zullen we doen als tegen de volgende begrotingscontrole de economische groei -0,2 blijkt te bedragen,de commisie wil blijkbaar daarop niet zitten wachten.... Dergelijke scenario's liggen ongetwijfeld al uitgetekend in de mapjes van de Minister van Begroting en Financien... |
Ik heb nog altijd niet gezien hoe ons Oosten "concrete additional measures" vertaalt in "extra uitleg" ...
Ik zal maar op Godot wachten zekers ? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat er niks klaar ligt. Olli vroeg daarom, en dat is dus NIET wat ze zullen doen. Had er een plan klaargelegen, dan hadden ze het inderdaad voor maandag kunnen opsturen, maar nu moeten ze langs de "diepvriezer" om zoals Olli eventueel wil beschouwen IN AFWACHTING, als men niks concreets kan voorstellen nu. Maw, die mannen hadden zelfs geen plan B gereed. Wat een klungels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die compromissen zitten dus ergens "tussenin"... Ik ben er vrij zeker van dat ter hoogte van de schuiven van O-VLD en CD&V er begrotings-studiewerk ligt dat zonder problemen doorheen gelijk welke EU-commissie zou zeilen.... maar ja :| |
Citaat:
"uitdovende" wordt daar vertaald in "pour toujours" en zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elio I : 0/10 en pardoes de berg af :cheer: :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be