![]() |
Citaat:
Er wordt hier trouwens goed gelachen met mijn 'vermeende' xenofobie door mijn Turkse, Algerijnse,Griekse en Italiaanse collega's... |
Citaat:
Citaat:
Normaal is het geen misdaad om vreemdeling te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer kiepert men eindelijk alle kriminele vreemdelingen het land uit? (...en we kunnen weer 100 discussies van vooraf aan beginnen) |
dubbel
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je haalt Libanon aan, maar Israël zou off-topic zijn. Rare logica. |
Dit is hier een totale non-discussie.
Het artikel betreft asielzoekers die geen verblijfsvergunning hebben. Daarop vindt de schrijfster dat wie daarop reclameert in feite een gore xenofoob is. Waarna men naadloos overstapt naar "is het een misdaad vreemdeling te zijn". Pure demagogie. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een asielzoeker, is iemand die het land binnenkomt en asiel aanvraagt. Wanneer hij asiel aanvraagt krijgt hij een voorlopige verblijfsvergunning, tot zijn dossier behandeld wordt/is. Een asielzoeker heeft bijgevolg per definitie een voorlopige verblijfsvergunning. Citaat:
Ik weet niet op welke elitaire school jij logica gevolgd hebt, maar blijkbaar heb jij niet goed opgelet. |
Citaat:
Dat is niet juist. Nergens vermeldt dat document dat het om een voorlopige verblijfsvergunning gaat. Het gaat om een registratie. |
Citaat:
|
Een asielzoeker die een aanvraag doet, krijgt een attest van immatriculata model A gedurende de periode dat het onderzoek LOOPT. En niet " wordt" zoals mevrouw A beweert. Het attest wordt immers gegeven omdat de aanvraag ontvankelijk is verklaart, en onderzoek lopende is, bij afwijzing volgt het bevel om te land te verlaten en wordt het attest niet verlengd. Ik denk dat zij een B kaart krijgen bij erkenning.
Ook gezinsherenigers van buiten EU krijgen een attest van immatriculatie in afwachting van hun F kaart. Slachtoffers van mensenhandel, verblijfs aanvraag om medische redenen, en nog enkele uitzonderingen ook indien ze van buiten EU komen,allemaal in afwachting van regularisering van verblijf waarop een F kaart volgt. Wie zelf kemels slaat wijst anderen beter niet terecht met kleinerende opmerkingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be