ok ok, nu begrijp ik waarom mijn slimme hindoe kattenzoontje intelligenter is dan de gemiddelde hindoe halfaap op aarde. Wieroe zelf lacht mij altijd luid miaauwend uit en miaauwt dat ik een koelie loser ben en hij een winner.
Wieroe vindt zijn Hindoe Nazi (homo) katten geloof wel absoluut superieur, en hij is een Uberkat die alleen dure duitse nassie brokjes eet uit 1940.
\
zie onder nieuwjaars boodschap van Wieroe, dit is het bewijs van erg intelligent denken toch??
Zouden katten dan de aliens kunnen zijn op aarde??
de Annunaki's hebben zich in katten gedaante permanent op aarde gevestigd, en hun lichaam bestaat uit een soort atmisch bioplasma dus ze zijn onsterfelijk en kunnen gewoon zorgeloos van het ene kattenlichaam naar het andere verhuizen.
---------------------------------------------------------------------------------------
Onderwerp: Dewanistische nieuwjaars boodschap 2016
Delft, vrijdag 1 januari 2016
Mauw, mauw, namastiaauw aardbewoners,
Miaauw in 2016 vaker lief, vrolijk, zorgeloos en relaxed naar je spiegelbeeld, je schaduw en naar de schaduw van alle gereincarneerde zielen, die je elke dag tegenkomt, gedurende deze avontuurlijke wereldreis van je eigen atma in dit huidige mensaapachtige koolstoflichaam.
Wij allemaal, incl. de niet mensapen zijn in theorie toch de schaduwen van de ziljoenen Hindoe Goden en godinnen, incl. Altecrea, Allah, Jezus, Boeddha, Jahweh, Rawans, duivels, demonen en halfgoden.
Leer meer van de wijze Hindoe Kat in 2016, en wordt edeler, beschaafder en gelukkiger,
Dus, Miaauw ze in 2016,
Wieroe,
(De slimme Hindoe kattenzoontje van Waldo Dewanand)
Delft
Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.com