![]() |
Citaat:
|
Aalst is door Unesco geschapt van de lijst van werelderfgoed.
De Aalstenaars zullen er begin volgend jaar ongegeneerd tegenaan kunnen gaan. :cheer::cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
en ze mogen zich aan wat verwachten, die van Unesco:twisted: |
En op de Engelse Wikipagina staat dit nog niet eens vermeld.
|
1 Bijlage(n)
.
|
Aalst carnaval bestaat al langer dan de Unesco en is de Unesco liever kwijt dan rijk.
|
Citaat:
|
Polen en Oostenrijk waren heel scherp voor de vertoningen in Aalst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol:8-):-P
|
Eens een 'Jood' antisemiet roept trekt iedereen zijn stront in, op Vlamingen na. Dat leidt wel eens tot misverstanden die eigenlijk om niks draaien. ;) Grappige wereld. De klachten vergeleken het meteen met nazi-propaganda, maar eigenlijk lijkt het in de verste verte niet eens op die praalwagen van tijdens de Bezetting. Het draait gewoon om het eigen grote gelijk.
Het kon wel beter gecommuniceerd worden, door bijvoorbeeld aan te tonen dat er duidelijk een verschil is met een antisemitische boodschap en een onschuldige stereotypering die je ook in een Family Guy-aflevering kan vinden, vaak met Joodse acteurs die er aan meewerken en een niet-Jood die de grappen verzint. Dat worden dus praalwagens die spotten met Unesco en de credibiliteit van die organisatie in een dieptepunt. |
Citaat:
|
Ik zou graag Aalstenaar willen worden.
Kan dat ook zonder te moeten verhuizen? |
Citaat:
In je hart ben je al een Aalstenaar,dus je kan je de moeite besparen. Ga je volgend jaar met mij mee naar het carnaval in Aalst? Het zal de moeite zijn! En ik trakteer je ook nog op een etentje. :-D |
Citaat:
Eigenlijk is het mijn beurt om jou te trakteren, hé. Maar ik ga met heel veel plezier op je uitnodiging in. Tot binnenkort, dus. |
Citaat:
|
Het Aalsters dialect is wel afschuwelijk plat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be