![]() |
Citaat:
Wij weten beter, hij is op de smerigst mogelijke manier door de Noord-Belgische collaborateurs buitengepest omdat pottenkijkers in de Arco en Ethias-keuken niet welkom waren. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat houdt enkel in dat er een zeker mate van wederzijds respect is voor elkaars standpunten. Marc Reynebeau heeft het voorwoord geschreven van een van de boekjes van Bart De Wever. Denkt u nu dat Marc Reynebeau het in grote lijnen eens is met de inhoud van het boekje ? Ik dacht het niet. Er staats zelfs expliciet in het voorwoord dat dit niet het geval is. Er zijn nu bijvoorbeeld veel meer details bekend over het zinken van de Titanic dan pakweg een klein jaar na de feiten. Geschiedkundigen zijn niet allemaal zo gekleurd zoals u beweert. En als er voldoende tijd over gaat worden sommige zaken zelfs door overwinnaars makkelijker toegegeven. Er zijn zelfs minder fraaie details bekend van de geallieerden in WOII. Zoals het keihard beliegen van de Polen door Churchil. De aanval op de Franse marine door de Britten, ... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst moet men het in grote lijnen eens zijn met de inhoud van het boek, nu is het ineens alleen nog met de accuraatheid ? Wat is het nu in feite ? Ik heb de indruk dat u het zelf allemaal niet zo goed weet. |
Citaat:
En ik vermoed dat de gevestigde partijen die er wel voor verantwoordelijk zijn verdomd goed weten/wisten waar het scheef zit/zat, en het niet naar buiten mag/mocht komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Of gaat u nu weer kronkelen ? |
Citaat:
Daar begint u wel over als bij de komende peiling blijkt dat N-VA 1 procentje verliest dan denkt u dat de val is ingezet :rofl: |
Citaat:
Ik probeer het misverstand uit te klaren. Het is niet omdat als je een voorwoord schrijft van een boek je de standpunten die hierin worden weergegeven onderschrijft. Je onderschrijft wel ergens de accuraatheid van het boek. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
U begrijpt toch dat uw tweede post iets heel anders zegt dan de eerste. Trouwens als het een politiek boek betreft, dan gaat het vooral over meningen en misschien ideologieën. Dus degene die het voorwoord schrijft van een boek is verplicht een grondige studie te doen van die accuratesse van dat boek ? Ik denk het niet. Maar hier kan ik uw punt al iets beter begrijpen. Ik denk gewoon dat het uit respect is van politicus tot politicus. |
Citaat:
Getuige : Wie is er nu verantwoordelijk gesteld voor het probleem Dexia ? Waar is die parlementaire onderzoekscommissie ? Als N-VA nog deel zou uitmaken van de regering, geloof me vrij die commissie zou eer zijn. En Groen zou die ook eisen. Evenals nu maar dan in oppositierol. Maar in die rol zijn ze nu eenmaal makkelijker opzij te zetten. Vandaar dat ze er ook niet bijmochten. Het past allemaal perfect in het plaatje. |
Citaat:
Ik weet niet juist wat jij juist begrijpt onder de noemer "respect van politicus tot politicus". Bedoel je daar hetzelfde soort respect dat Bart De Wever koestert ten aanzien van Filip De Winter ? |
Citaat:
Daaruit afleiden dat De Wever het met de uitspraken van Vandelanotte op alle vlakken eens zou zijn is gewoon misleidend. Bart de Wever had het boek namelijk zelfs niet eens gelezen toen hij het voorwoord schreef! Bron. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat zelfs de voorstelling van de feiten door Vandelanotte niet per se onderschreven hoeven te worden om toch het voorwoord te schrijven. Uit respect voor iemand anders zijn mening. Dat is toch niet moeilijk, maar trollen hier op het forum schijnen daar nogal moeite mee te hebben. Waarmee ik niet op u doel op dit moment. Ik denk dat Bart De wever meer respect heeft voor Vandelanotte dan voor De Winter. Een beetje respect voor iemand anders zijn mening daar kan niemand iets op tegen hebben lijkt me. |
Citaat:
Ik leid trouwens nergens af dat Bart De Wever het eens zou zijn met alle uitspraken van Van Delanotte in het boek. Ik heb het er gewoon over dat hij achter de inhoud ervan staat. Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan N-VA daar allemaal het fijne van weten als ze er niet betrokken mee zijn en er geen parlementaire onderzoekscommissie mocht komen. Die definitie ga ik achterwege laten dat leidt ons te ver weg. En dat gaat niet in een paar zinnen. De kans zou dan te groot zijn dat een paar trollen mij daar op pakken. Neem mij niet kwalijk daarvoor. In alle geval is het duidelijk dat N-VA totaal niet betrokken is geweest bij Dexia : geen bestuursmandaten bij mijn weten. En dus niet verantwoordelijk en niet bij machte om te corrigeren. |
Citaat:
Heeft Vandelanotte dan ondertussen niet voldoende tijd gehad om er een punt aan te zuigen ? |
Citaat:
Zo precies alsof ik zou willen insinueren dat de N-VA alle Sp.a standpunten onderschrijft. Blijkbaar zit je hersenen op een dwaalspoor om mij er van te verdenken dat ik zou geïnsinueerd hebben dat de N-VA de Sp.a standpunten in het boek zou onderschrijven. Citaat:
Nogmaals, Bart De Wever heeft nergens fundamentele kritiek geuit over de inhoud van het boek. Als hij geen vertrouwen had in de accuraatheid van dit boek dan had hij geen voorwoord geschreven en had hij geen gezamenlijke communicatie hierover gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Op geen enkele manier is iemand die het voorwoord schrijft verantwoordelijk voor de inhoud van een boek. Geen enkele. |
Citaat:
Zoiets ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Fonne heeft ook gelijk. Verdiend hebben ze het nog niet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be