Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje
(Bericht 6014178)
Ho, stoer hoor, achter de pc lekker kwaad spreken over moslims, laat staan ze vergelijken met mestkevers en runderen, maar als je dan over straat loopt een ziet gewoon een boze blik naar toewerpen en doorlopen. Je wordt er dagelijks mee geconfronteerd he, met de onmenselijkheid van de moslims? Wat heb jij toch een lastig leventje, daiwa.
En wat gaan we doen met die mestkevers? Buiten gooien? Plattrappen? Doe maar, het zal je echt sieren. Degene die dat zal doen zal overladen worden met Nobelprijzen van de vrede en zal een toonbeeld worden van de menselijke solidaire waarden van de 21ste eeuw. :roll:
Wat is het verschil tussen een homo sapiens sapiens en een neanderthaler? De neanderthaler heeft een bruine huidskleur, noemt Sharrif of Abdoel en is moslim. Wat is een homo sapiens sapiens? Het perfecte wezen van de evolutie tot nu toe. Alleen is hij niet blank, maar heeft ook een normale naam en is Christelijk. Is het niet zo, daiwa? Zit het niet zo in elkaar?
Wel, dat is het gevoel dat ik, en vast nog anderen, krijg van jullie.
Ja, dit noem ik racisme, en dat kun je niet blijven verdedigen met dubbelnicks, schijnheilige tegenspraak, cynisme en in het belachelijke trekken van de feiten, zoals jullie doen.
Het hele forum van Immigratie en integratie is een groot racistennest waar rechts zijn mooiste kanten toont aan de wereld die gelijkaardig zijn met de hoogdagen van rechts in 1932-1939 enkel en alleen omdat er gastarbeiders van de jaren '80 naar hier werden gehaald door conservatieven als Tatcher en nu gezien worden als mestkevers, parasieten, runderen etc. Hetzelfde geld voor de Walen.
Als Vlaanderen op die manier onafhankelijk zal worden: doe maar. Geleidelijk aan zal iedereen hier kleinburgerlijk, simplistisch, marginaal en bekrompen denken zoals ze, hmmm, weet je nog?, deden in de middeleeuwen.
Dit is het riool van het forum, en ik raad aan al de normale mensen die nog een beetje kunnen vrij denken i.p.v. hokjesdenken de koffers te pakken en hier op te sodemieteren voor het te laat is.
Laatste post hier. Ik wil mijn geloof in Vlaanderen, de wereld en de mensheid nog niet verliezen aan een paar clowns met een hoek af.
|