lantjes |
21 juni 2011 00:19 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique
(Bericht 5518776)
En goedkoper. Ben je niet ietswat verveeld, dat uw "doel" niet bereikt zal worden? Hoe ga je daar mee om en wat ga je daar aan doen?
|
Of mijn doel niet zal bereikt worden zal de toekomst uitwijzen, al verwacht ik wel ooit een serieuze confrontatie tussen de aanhangers van de islam en het westerse denken. Laat het duidelijk zijn, persoonlijk zie ik de islam en zijn volgelingen liever uit een naar Westers model Europa verdwijnen dan toenemen. Dit in tegenstelling tot mensen van 15-20 andere nationaliteiten dewelke ik wel in mijn rechtstreekse vriendenkring koester. Daar zit wel geen enkele islamiet tussen en wens dit ook zo te houden, mag ik? Wat er echter in en met dit land gebeurt zal me worst wezen. De Vlaamse Aboriginal zal ooit wel tot de vaststelling komen dat al wat generaties voor ons is opgebouwd, nu te grabbel wordt gegooid aan al wie hier zijn "geluk" komt zoeken. Op zich kan je de toestromenden echter niets verwijten, we moeten dat maar niet mogelijk maken, toelaten. Wat mij en mijn gezin persoonlijk betreft, nog enkele jaren aan het werk en vervolgens de deur van dit apenland achter ons dichttrekken. Laat ze hier maar gaarstoven in eigen politiek correct nat, de realiteit bewijst dagelijks dat het die kant op gaat.
Laat ik u dit nog meegeven, geen persoon, forumreglement, CGKR, rechter of regering zal me ooit verplichten de islam en zijn volgelingen anders dan met walging en afkeer te bekijken. Je kan me dan wel muilkorven of bestraffen maar wat ik denk zal niemand me ooit opleggen of voor mij beslissen, niemand. ;-)
|