Ondertussen zijn we 72 uren verder en nog steeds geen reactie gezien van onze alom bekende ‘antiracisten’ op dit forum.
Nochtans stof en aanleiding genoeg om op deze moslim-confronterende ‘shit’ te reageren, dacht ik zo.
Bij ontstentenis daarvan moet er dan blijkbaar toch iets diep geraakt zijn, héél diep precies…
Bon, nog 's even ter berde brengen waar juist het over ging:
http://forum.politics.be/showthread....80&page=23#455
http://forum.politics.be/showthread....80&page=23#457
Edoch, W817, & correct me if I’m wrong, maar gezien de klaarblijkelijke weerstand van onze linkse rakkers om op m’n beide posts een onderbouwd en argumenteel antwoord te repliceren, voel ik zo’n kolenzwart vermoeden opborrelen, dat het wel lijkt alsof onze ultra-verdraagzamen via PB onder elkaar eensgezind besloten hebben, om een strak cordonneke rond dien ambetanten Diego aan te leggen, om zo deze hot wire op die manier een stille dood te laten sterven.
‘n Oude en helaas maar �*l te bekende truuk van de poco-foor dus, die echter geen spat verf zal pakken, aangezien ik jullie dan met beide linken opnieuw en opnieuw en opnieuw zal confronteren in elke soortgelijke draad, waarin jullie gekende ontwijkingen, kronkelingen, afleidingen, flagrante leugens en getrol meestal de armzalige regel blijken te zijn.
Als er iets is waarop u in deze onzekere tijden op zal kunnen rekenen, dierbare moslimfans, dan zal het dit wel zijn.
Aldus, niks persoonlijk hoor, m’n allerbeste ‘antiracisten’, verre van, maar intellectuele eerlijkheid heeft nu eenmaal een morele prijs en die prijs zal duur betaald worden, met uw en mijn geloofwaardigheid als inzet.
En of dat nu leuk bevonden wordt of niet, dat laat ik graag over aan jullie oordeelsvermogen.
Uiteraard kan er ook hic et nunc gereageerd worden op de betreffende posts en kunnen we gewoon weer verder met het onderwerp van discussie.
De keuze daartoe ligt dus volledig bij jullie.
Iemand die zich geroepen voelt om te reageren op bovenstaande linken ?
Dank bij voorbaat.