![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn excuses voor deze kemel. Citaat:
|
Citaat:
Wanneer zij niet mochten werken hadden zij geen arbeidskaart die toegang geeft tot de arbeidsmarkt en enkel hiermee kunnen zij in dienst komen, voorwaarde is wel de ID die geldig moet zijn, wanneer er dus geen verlenging komt moeten wij de arbeidsovereenkomst schorsen en dat gebeurt ook. |
Me dunkt heeft dit allemaal niets te maken met vreemdelingen die hier illegaal (dus zonder geldige verblijfsvergunning) blijven.
En die mensen overtreden effektief de wet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag ook posts schrijven zonder te mekkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een "2de generatie vreemdeling". Maar mijn papierwerk is sinds mijn geboorte in orde. Dus neen, immigrant zijn is geen misdaad. Immigrant zonder de papierwinkel in orde, da's wel een misdaad in de Belgische wetgeving. Maar daar waren we met alle mensen met 3 hersencellen die tegen elkaar wrijven al over eens voor de draad aangemaakt werd. Het is alleen uw doorgedreven dhimmitude , obsessief ontwijkgedrag en totale debiliteit dat draden pagina's langer maakt , en weldenkende mensen tot wanhoop drijft. |
Citaat:
|
==
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat attest wordt om de drie maanden verlengd, wanneer je bent afgewezen vervalt dus ook je arbeidskaart en moet je werkgever de arbeidsovereenkomst schorsen. Ik ken niet alle voorwaarden voor alle groepen, maar dit weet ik zeker. |
" is het een misdaad vreemdeling te zijn".. voor mij klinkt dit als de titel van een liedje van de zangeres zonder naam of zo..die vraag stellen aan een forum getuigt van vooringenomenheid, alsof mensen zouden zeggen " ja het is een misdaad een vreemdeling te zijn".Blijkbaar wordt veronderstelt dat medeforummers een bende hersendode racisten zijn.
Zegt wel iets over degene die deze discussie met deze stelling heeft geopend. |
Citaat:
Citaat:
Je denkt toch niet dat de gemiddelde forum-gebruiker niet capabel is om fatsoenlijk te discussiëren. Edit : Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik die titel niet zelf uitgevonden heb (zie OP) Ik vond dat een goede aanzet om eens na te denken. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. |
Citaat:
Je wéét het dus. |
Citaat:
Maar om uw vraag te beantwoorden; neen, je bent geen crimineel als je op een strand ligt aan de Costa Brava terwijl je een verfrissend ijsje verorbert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be