![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees het voorwoord meestal niet. Als het al een doel heeft gaat ze aan mij alvast voorbij. Het enige voorwoord dat ik totnutoe gelezen heb is die van Marc Reynebeau. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jan Keunissen zijn boek Wobbelstonk ging dus eigenlijk over de constructie van weefgetouwen in de 19de eeuw... Maar werd geciteerd alsof het als argument klonk om te stellen dat de uitspraak dat Napoleon zichzelf gekroond had tot keizer twijfelachtig was. Dat leren we dus nu, een paar blz verder in deze draad, nadat we uitgemaakt werden voor ongecultiveerden die geen boeken lazen maar wel "voorspelden" wat ze moesten bevatten. Je zou misschien het boek Gravitation van oa. Kip Thorne moeten lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is geen fraai verschijnsel in het licht van de democratisering van het onderwijs. For the record; als iemand zich door mij "uitgemaakt" voelt dan bied ik hiervoor mijn excuses aan want dat is nooit mijn bedoeling. Ik heb "Gravitation" van Kip Thorne niet gelezen maar ik denk niet dat ik er veel aan zou overhouden als ik hiertoe een poging zou ondernemen. |
Citaat:
De Wever kende zijn dossiers niet, wou geen compromissen sluiten en lunchte te lang, daarom zit hij niet in de regering. Get over it. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan zelf eens leren nadenken en niet alles klakkeloos overnemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be