Paulus |
13 maart 2012 07:32 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
(Bericht 6027298)
En ik zal u dezelfde link geven die ik al maanden geef ;)
|
U citeert naar uw eigen leugens.
Ik zou u woorden in de mond leggen terwijl u duidelijk zegt:
"Maar het gaat niet zozeer daarover" Kijk maar:
Citaat:
(Bericht 5772339)
Maar het gaat niet zozeer daarover.
Het is het feit dat ge elk lid van een groep eigenschappen gaat toeschrijven die ge zelf arbitrair gaat toeschrijven aan die groep en daarop beoordelen.
En dat is fout en racistisch.
|
U trekt het dus zelf uit de context, niet ik.
Maar zelfs, al zou ik het uit de context trekken. Uit welke dan?
U bedoelt dus dit?
"En ik blijf binnen die context achter mijn mening staan, en dat schreef ik ook in mijn antwoord aan Diego Raga, dat het arbitrair toeschrijven van een racistische mening aan alle Moslims op basis van verouderde teksten fout is en als racistisch kan aanzien worden (gezien (1))."
Bron:
Citaat:
(Bericht 5915699)
is dus het eerste deel dat Paulus uit context gaat gebruiken.
En ik blijf binnen die context achter mijn mening staan, en dat schreef ik ook in mijn antwoord aan Diego Raga, dat het arbitrair toeschrijven van een racistische mening aan alle Moslims op basis van verouderde teksten fout is en als racistisch kan aanzien worden (gezien (1)).
|
Maar ik heb nergens gesteld dat ik een racistische mening toeschrijft op basis van verouderde teksten, mijn beste.
Ik heb gesteld dat zij racistisch zijn omdat zij deze teksten, als een goddelijke boodschap zien van hun grote boodschapper Mohammed, en dat ook moeten belijden als minimumvoorwaarde om als moslim gerekend te mogen worden, door de moslims zelf.
U zegt dat ik leugens verkondig, maar de enige die hier liegt, dat ben jij.
1 Ik haal helemaal niks uit zijn contex; dat doet je zelf.
2 Je geeft er een draai aan, door zogezegd te reageren op een stelling die nooit gemaakt werd.
3 Je blijft beweren dat ik zou liegen en stropoppen zou gebruiken zonder dat je daar een bron voor kan geven.
4 Je bent de pineut.
Paulus.
|