![]() |
Citaat:
Dan moet je toch niet afkomen :"ik wist niet wat er in hun programma staat" of "ik ga eigenlijk niet akkoord met wat ze zeggen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een heilig boek is een gedateerde tekst, voor vele interpretaties vatbaar. Een partij programma is een weloverwogen tekst, met als doel weer te geven wat een partij nastreeft. |
Citaat:
Bij zijn boodschap zinkt het partijprogramma van het Vlaams Belang in het niet. Paulus. |
Citaat:
Als je tot die club ( islam) behoort ga je ook akkoord met al die oproepen tot geweld en moord die in dat haatboek staan. En hoe jij '' Ga in een hinderlaag liggen, besluip ze, achtervolg en vermoordt ze'' gaat interpreteren zou ik wel eens graag van je horen. |
Citaat:
Nergens heb ik in dat programma ook maar één oproep tot geweld/moord in terug gevonden, wat we van de boodschap van Mo niet kunnen zeggen, die staat er vol van. |
Citaat:
|
Citaat:
Een heilig boek is een gedateerde tekst, voor vele interpretaties vatbaar.Meen je dat nu? |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
16. RECHT EN ORDE HERSTELLEN IN DE GETTOWIJKENhttp://www.blokwatch.be/content/view/86/50/lang,nl/ |
Citaat:
U denkt nogal in dogma's lijkt het wel. |
[quote]
Citaat:
aanpassen of oprotten. Zij krijgen van de staat gratis een tweede kans (leren lezen en schrijven) en kunnen thuis een dikke carrière uitbouwen. Ik zou deze regel uitbreiden: als zij slagen in een examen waaruit zou blijken dat zij een meerwaarde betekenen voor zichzelf, hun familie en de maatschapij moet hun hier ook op dat gebied een tweede kans worden aangeboden. Wat is er eigenljk mis met deze punten? |
Citaat:
raf is het eens met een naar zijn zeggen rassiestisse partij en als klap op de vuurpijl ook met een partij die warme broodjes bakt met wapendealers en u bent zo te zien in hetzelfde rioolputteke van de maatschappij te situeren shame on you |
Citaat:
Me dunkt interpreteert ze die opdracht uit het 700-puntenplan uit de koran als ' laten we gezellig thee slurpen'. |
Citaat:
Voor het feit dat die niet-geintegreerde buurman-gluurder niet tegen een Westers feestje kan in de tuinman van zijn buurvouw; voor het feit dat hij de de genodigde lesbo's en homo's in elkaar zou boksen conform zijn religieus boekske? En tot wat zet een BBQ feestje aan? Bij normale mensen zet dat aan tot fun, gezelligheid, lach, dans, plezier. Volgens Alboreto's interpretatie zet een BBQ-feestje aan tot haat en geweld, ten minste dat insinueert hij, want zoals altijd is Alboreto te laf om een uigesproken mening te uiten. Het blijft bij woordkramerij, vulgaire insinuaties of quotevervalsingen (zijn specialiteit). Ik hoop dat Alboreto niet te vaak op tuinfeestjes opgenodigd wordt gezien hij insinueert dat hij daardoor aangezet wordt tot haat met mogelijk geweld tot gevolg. Hij verwacht alvast die reactie op een tuinfeest vanwege een moslim. Iedereen is hierbij duidelijk gewaarschuwd ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be