Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

IanVD 19 juli 2014 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7240295)
Niet gezien. Maar spelen ze die nog?

Toen ik het postte dacht ik van wel, maar nu schijnt die inderdaad al even uit de cinemazalen te zijn verdwenen. Wat gaat de tijd toch snel:(
Dat wordt dus maar X-men' Days of Future Past voor vanavond:D (of misschien Noah)

IanVD 19 juli 2014 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7240301)
Wat is nu eigenlijk het nut van een dubbel account te hebben? Jezelf gelijk zitten geven?

Juist in de thread van banmeldingen gelezen:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 7240165)
Aangezien de meesten hier hun dubbelnicks meestal activeren als ze met één van hun andere nicks in de gevarenzone dreigen te komen die hun een tijdelijke ban zou kunnen opleveren....

Nieuw account gebruiken tot de strafpunten zijn vervallen dus.

Marie van de koster 19 juli 2014 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7240178)
Ja, dit is de tweedebeste topic van het forum.
(Beste is de tettentopic natuurlijk.)

*preutse modus* Als deftige dame ben ik hierdoor wreed geshockeerd. 8O

Marie van de koster 19 juli 2014 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7240291)
Over die Franse minister, bedoel je? Nu je het zegt: ik heb dat ook niet meer gezien. En die draad over die Joodse dame die beweerde dat een Turkse winkeluitbater gezegd had "wij verkopen niet aan Joden" is ook verdwenen.

#4900 !!! :cheer:
't Was er waarschijnlijk niet voor gedaan en 't was ook een ernstig postje maar draai of keer het zoals u wilt, Miauw! haalt de 4900 en dat wordt gevierd want dat is een grote stap richting 5000 :clapping: (efkes zoeken waar mijn bitcoins zoeken want 't is al weer efkes geleden :? )
:cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping:
:cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping:
:cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping:
:cheer: :clapping: :cheer: :clapping:
:cheer: :clapping:
:cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping:
*bitcoin : 49 bakken bier, 49 zakken chips en 49 zakken zoute nootjes - 49 thermossen koffie (voor de gelegenheid met hazelnotensmaak), 49 dozen koekjes en 49 stukjes cakes - extra : een kwart zelfgebakken spacecake*
Ik hoop dat er niet teveel chocolade koekskes in die dozen zitten want dat gaat niet fris zijn met dit weer :lol:

Marie van de koster 19 juli 2014 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7240292)
Of men beticht je ervan dat je niet verder dan 5 kan tellen! :-P

Last om te slapen? Ik hoop dat u deze morgen niet om 6 uur uit het bedje moest :-)

Marie van de koster 19 juli 2014 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7240298)
Ruik ik daar racisme? :x

:oops:

Marie van de koster 19 juli 2014 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7240302)
Je gebruikt daar toch de P.O.K.-koffie niet voor, hoop ik?

:oops: Ik moet dus al voor de tweede keer vandaag de oeps-smiley boven halen :oops:

Marie van de koster 19 juli 2014 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7240306)

Demis Roussos? Nooit gedacht dat dat uw stijl was! Ik vond zijn liedjes best goed.
Queen wel ja. Ik ben er nu naar aan het luisteren.

Marie van de koster 19 juli 2014 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7240387)
warm...:?

Is 't echt? :?

Marie van de koster 19 juli 2014 09:47

En wie mag zich deze morgen verheugen op mijn groeten en beste wensen voor de dag?
Nee, niet de zonnekloppers en de niksdoeners, dat zijn profiteurs. ('k Heb vandaag ook nog niks gedaan maar dat weet niemand ;-) )
Wel aan alle mama's en papa's en oma's en opa's die op deze hete dag een bende krijsende kinderen de baas moeten kunnen. Ze mogen het hebben! :-)

Marie van de koster 19 juli 2014 10:05

Woordspelletje

Tijd om me nog eens te amuseren. We zijn op weg naar de 5000 en dus kies ik het woord vijfduizend. Maar daarin vind ik niet veel :
vijf duizend duiden zuiden ven den zen zend
Zijn er die meer woordjes zien?

Marie van de koster 19 juli 2014 10:19

Ik heb me daarjuist nog eens laten verleiden tot een spelletje Bubbles. Ik snap echt niet waarom ik dat speel, het is zo stom!
Soms speel ik wel eens Addem up, dat is toch iets intelligenter.
Abyss is ook te doen maar ik heb gemerkt dat het heel vermoeiend is voor mijn ogen.
Amazon Quest speel ik graag maar ik speel het niet altijd uit. Van mijn secretariaatswerk heb ik een muisarm overgehouden en dat voel ik als ik dat spel ten einde speel. Maar zo dikwijls ik het al gespeeld heb, heb ik nog maar één keer een leven verloren. Da's niet slecht vind ik, en dat was één van de eerste keren dat ik het speelde, dus te vergeven.
Wie doet er nog van die simpele computerspellen? Dus geen ingewikkelde games. Alhoewel dat die het ook mogen komen vertellen :lol:
Zo, nu ga ik een Freecelleke doen ;-)

Marie van de koster 19 juli 2014 10:32

Ik ben ermee weg! Nog 50 e-mails sturen, 3 rapporten schrijven, 20 presentaties maken, 5 boterhammen eten enzovoort enzovoort :lol:
Jaja, 't leven kan hard zijn :-D

Klojo eerste klas 19 juli 2014 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7240478)
En wie mag zich deze morgen verheugen op mijn groeten en beste wensen voor de dag?
Nee, niet de zonnekloppers en de niksdoeners, dat zijn profiteurs. ('k Heb vandaag ook nog niks gedaan maar dat weet niemand ;-) )
Wel aan alle mama's en papa's en oma's en opa's die op deze hete dag een bende krijsende kinderen de baas moeten kunnen. Ze mogen het hebben! :-)

't eerste zal ik maar wijten aan een zonnesteek....ik ben wel in functie als ik niksdoe; 't tweede is 't bewijs dat je hier jezelf tegenspreekt in mijn geval......?

Klojo eerste klas 19 juli 2014 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7240494)
Tijd om me nog eens te amuseren. We zijn op weg naar de 5000 en dus kies ik het woord vijfduizend. Maar daarin vind ik niet veel :
vijf duizend duiden zuiden ven den zen zend
Zijn er die meer woordjes zien?

duif zuid zin dun duf duif duin enz...enz...

Miauw! 19 juli 2014 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7240426)
Toen ik het postte dacht ik van wel, maar nu schijnt die inderdaad al even uit de cinemazalen te zijn verdwenen. Wat gaat de tijd toch snel:(
Dat wordt dus maar X-men' Days of Future Past voor vanavond:D (of misschien Noah)

Ik zou voor Transcendence kiezen.

Miauw! 19 juli 2014 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7240462)
#4900 !!! :cheer:
't Was er waarschijnlijk niet voor gedaan en 't was ook een ernstig postje maar draai of keer het zoals u wilt, Miauw! haalt de 4900 en dat wordt gevierd want dat is een grote stap richting 5000 :clapping: (efkes zoeken waar mijn bitcoins zoeken want 't is al weer efkes geleden :? )
:cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping: :cheer: :clapping:
:cheer: :clapping:
*bitcoin : 49 bakken bier, 49 zakken chips en 49 zakken zoute nootjes - 49 thermossen koffie (voor de gelegenheid met hazelnotensmaak), 49 dozen koekjes en 49 stukjes cakes - extra : een kwart zelfgebakken spacecake*
Ik hoop dat er niet teveel chocolade koekskes in die dozen zitten want dat gaat niet fris zijn met dit weer :lol:

Goh, bedankt zeg! 't Is alsof ik de Lotto heb gewonnen! :-D

Miauw! 19 juli 2014 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7240463)
Last om te slapen? Ik hoop dat u deze morgen niet om 6 uur uit het bedje moest :-)

Ja, ik kon me er niet toe brengen om te gaan slapen in dit grote, lege huis! Ventje is voor een week op trektocht met de 3 kinderen! De eerste keer dat ik ze allemaal tegelijk moet missen! :cry:

Miauw! 19 juli 2014 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7240466)
:oops: Ik moet dus al voor de tweede keer vandaag de oeps-smiley boven halen :oops:

Je mag anders best wat van mijn koffie lenen. 'k Heb nu toch genoeg! :lol:

Miauw! 19 juli 2014 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7240471)
Demis Roussos? Nooit gedacht dat dat uw stijl was! Ik vond zijn liedjes best goed.
Queen wel ja. Ik ben er nu naar aan het luisteren.

Toén was dat mijn stijl, hé! 'k Was toen nog geen 10 jaar! :oops:
Queen vind ik ook nog altijd goed. Hoe lang ik toen heb zitten wikken en wegen of ik die elpee nu wel of niet zou kopen van mijn zuurverdiende spaarcentjes! :) Ik heb er nooit spijt van gehad.
Zoonlief is al fan van Queen vanaf zijn 2e, en dat is hij nu op zijn 17e nog altijd.

Allez, 'k zal nog eens een jeugdzondeke opbiechten, nog een singeltje dat ik indertijd gekocht heb: https://www.youtube.com/watch?v=qEbaNusNLlk
Demis Roussos, dat kan ik nog begrijpen, maar hoe ik dit ooit heb kunnen kopen! :oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be