Pieter B |
7 februari 2011 05:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord
(Bericht 5279860)
Wel dan moet je de personen die hier het terugsturen van 'allochtonen' geen rekening houdend met het paspoort maar gaan vertellen dat ze belachelijk zijn. Voor mij is dat namelijk ook belachelijk .
Je hebt het nu weer over het individuele terugsturen, ik had het over het terugsturen van hele famillies omwille van een feit. Dus ik zal men vraag anders formuleren, ga je omwille van een crimineel feit van 1 gezinslid ook de hele famillie straffen bij het zogezegde 'eigen volk'.?
Neen zeggen dat ze het land niet kennen is geen bull shit, er zijn genoeg vreemdelingen die daar of zelfs hier geboren zijn hier opgegroeid en alsnog dubbele nationaliteit hebben. Dat ontkennen is bull shit.
|
Als ze het land niet meer kennen dan moeten ze hun dubbele nationaliteit maar opgeven. Zo'n dubbele nationaliteit heeft vele voordelen, maar ook nadelen, daar hadden ze aan moeten denken voor ze een misdaad pleegde.
En dat van die gezinnen terugsturen, daar had ik het inderdaad niet over, maar daar had jij het ook niet over. Je had het over terugsturen van mensen die het land niet meer kennen, en je probeerde dat in het belachelijke te trekken door te zeggend at je dan autochtone ook moet terugsturen. 2 zaken die nergens op slaan, en waar ik op reageerde.
Over die gezinnen ken je mijn mening. Automatisch zonder een individuele schuldvraag kan dat niet. Wat niet wil zeggen dat men op basis van de ouderlijke verantwoordelijkheid niet tot een gelijkaardig systeem kan komen, dat wel verantwoord is.
|