Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Oblique 21 juni 2011 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518813)

Wat is dat jong? Dat is een propagandapost. Daar schiet ik weinig mee op.

Oblique 21 juni 2011 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518817)
Voel jij een lichte haat en afkeer voor bvb Hitler ?

Heb die nooit gekend, gij wel misschien?

smiley 21 juni 2011 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518818)
Wat is dat jong? Dat is een propagandapost. Daar schiet ik weinig mee op.

U vroeg mij een bron van veel goede moslims. Ik geef u een lijstje van Belgie in het jaar 2009. Plots is dat propaganda ? Jij kent het verschil blijkbaar niet tussen feiten en propagandaleugens. Een linkse ziekte.

smiley 21 juni 2011 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518819)
Heb die nooit gekend, gij wel misschien?

Dus gij staat tegenover hem en zijn ideologie totaal onverschillig. Net zoals u ook totaal onverschillig staat tegenover iedereen die iets tegen islam zit te schrijven.

Oblique 21 juni 2011 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518820)
U vroeg mij een bron van veel goede moslims. Ik geef u een lijstje van Belgie in het jaar 2009. Plots is dat propaganda ? Jij kent het verschil blijkbaar niet tussen feiten en propagandaleugens. Een linkse ziekte.

Daar kunnen best feiten tussen zitten. Dan valt dat best mee dus, voor een 500.000 moslims dat ons land telt.

Maar door zo'n "lang" lijstje te maken wil je de indruk wekken dat het erger is dan dat het in werkelijkheid is.

Dat inderdaad propaganda. Liegen, bedriegen en manipuleren. Een rechtse ziekte.

Oblique 21 juni 2011 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518821)
Dus gij staat tegenover hem en zijn ideologie totaal onverschillig. Net zoals u ook totaal onverschillig staat tegenover iedereen die iets tegen islam zit te schrijven.

Ge denkt toch niet dat ik mee doe aan uw poging om van onderwerp te veranderen. Met Hitler afkomen, wtf?

Antwoord liever ook eens inhoudelijk:

Je kan moeilijk ontkennen dat je niet veel moet hebben van Arabieren en wat voor "moslim" moet doorgaan. Zelfs al was het maar lichte haat en afkeer dat je voelt :lol:

smiley 21 juni 2011 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518822)
Daar kunnen best feiten tussen zitten. Dan valt dat best mee dus, voor een 500.000 moslims dat ons land telt.

Maar door zo'n "lang" lijstje te maken wil je de indruk wekken dat het erger is dan dat het in werkelijkheid is.

Dat inderdaad propaganda. Liegen, bedriegen en manipuleren. Een rechtse ziekte.

Ik het erger maken dan het in werkelijkheid is ??? De ummah groeit jaarlijks aan op verschillende manieren, jaarlijks vergroot het probleem. Het minimaliseren van het probleem en het in de verkeerde richting zoeken van de oorzaak ervan is een links probleem. Tevens steunt iedereen die zich moslim noemt of denkt dit te zijn de goede moslims. Niet iedere moslim die geweld gebruikt is een slechte moslim. De meeste linksen weten noegabollen van islam vandaar dat zij het probleem niet zien of ontkennen. Bertje anciaux heeft wel een islamcentrulm opgericht om de Vlaming een leugenachtige suikerversie van islam te leren kennen om de zogenaamde 'islamofobie' te vestrijden. Van liegen bedriegen en manipuleren gesproken !

Oblique 21 juni 2011 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518824)
Ik het erger maken dan het in werkelijkheid is ??? De ummah groeit jaarlijks aan op verschillende manieren, jaarlijks vergroot het probleem. Het minimaliseren van het probleem en het in de verkeerde richting zoeken van de oorzaak ervan is een links probleem. Tevens steunt iedereen die zich moslim noemt of denkt dit te zijn de goede moslims. Niet iedere moslim die geweld gebruikt is een slechte moslim. De meeste linksen weten noegabollen van islam vandaar dat zij het probleem niet zien of ontkennen. Bertje anciaux heeft wel een islamcentrulm opgericht om de Vlaming een leugenachtige suikerversie van islam te leren kennen om de zogenaamde 'islamofobie' te vestrijden. Van liegen bedriegen en manipuleren gesproken !

Niemand minimaliseert wat. Ik zie enkel u overdrijven. Verder noteer ik dat je niet verder komt dan een paar opsommingskes van akkefietjes.

smiley 21 juni 2011 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518823)
Ge denkt toch niet dat ik mee doe aan uw poging om van onderwerp te veranderen. Met Hitler afkomen, wtf?

Hitler is geliefd in de msolimwereld. Mein kampf is daar een bestseller. Hitler had trouwens bewondering voor islam en gooide het op een akkoordje met de mufti van jerusalem. Beide ideologieen (de ideologie van Hitler en mohammed) hebben dan ook veel gelijkenissen.

Citaat:

Antwoord liever ook eens inhoudelijk:

Je kan moeilijk ontkennen dat je niet veel moet hebben van Arabieren en wat voor "moslim" moet doorgaan. Zelfs al was het maar lichte haat en afkeer dat je voelt :lol:
Ik moet niks van islam hebben. Ik heb niks tegen brave mensen of die zich nu per vergissing moslim noemen of niet. Of die nu toevallig bruin zijn of blank. Arabier of niet. De beste medestabnders zijn trowuens exmoslims. De meeste islamcritici/bashers/islamofoben zijn tevens bezitters van een bruin kleurtje. Pech voor lui van uw soort.

Onze teksten zijn gebaseerd op islamitische brongeschriften die voor moslims leidinggevend zijn. Ons startpunt is de vaststelling dat de meeste moslims niets weten over de onprettige kanten van de Islam in het algemeen en die van haar stichter Mohammed in het bijzonder.
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

smiley 21 juni 2011 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518825)
Niemand minimaliseert wat. Ik zie enkel u overdrijven.

U beseft niet wat er aan het handje is vandaar dat u denkt dat ik zit te overdrijven. Slaapt u gerust verder en moei u nbiet met zaken waar u geen yota van weet.

Citaat:

Verder noteer ik dat je niet verder komt dan een paar opsommingskes van akkefietjes
Akkefietjes, fait diverrekes .. ik hoor precies monsieur moureaux

Oblique 21 juni 2011 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518826)
Hitler is geliefd in de msolimwereld. Mein kampf is daar een bestseller. Hitler had trouwens bewondering voor islam en gooide het op een akkoordje met de mufti van jerusalem. Beide ideologieen (de ideologie van Hitler en mohammed) hebben dan ook veel gelijkenissen.

Vooral in Indië. So what? Die willen wel eens proberen vatten hoe Europa tot zoiets in staat was ofzo. Nu probeert u moslims met Hitler te linken. Het was uw voorvader die iedereen naar de gaskamer bracht nogthans.

Zionisten gooiden het ook op een akkoordje met Hitler. En wat nu? :lol:

Het begint nogal zielig te worden met uw propaganda. Maar ga gerust door. Uiterst interessant.

smiley 21 juni 2011 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518828)
Vooral in Indië. So what? Die willen wel eens proberen vatten hoe Europa tot zoiets in staat was ofzo. Nu probeert u moslims met Hitler te linken. Het was uw voorvader die iedereen naar de gaskamer bracht nogthans.

Mijn voorvader ????? Mijn grootvader heeft 4 jaar aan den ijzer gevochten en mijn vader was bij de witte brigade. Uw voorvader waarschijnlijk.

Citaat:

Zionisten gooiden het ook op een akkoordje met Hitler. En wat nu? :lol:
Oei hij komt nu ook af met zijn zionisten. Daar komen goede moslims ook altijd mee af.

Citaat:

Het begint nogal zielig te worden met uw propaganda. Maar ga gerust door. Uiterst interessant.
Mijn propaganda ? Kijk eens in de spiegel.

Oblique 21 juni 2011 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518827)
U beseft niet wat er aan het handje is vandaar dat u denkt dat ik zit te overdrijven. Slaapt u gerust verder en moei u nbiet met zaken waar u geen yota van weet.

Ik vroeg u om aan te tonen wat er aan het handje was. Je komt af met een paar akkefietjes. Je kan moeilijk ontkennen dat dat weinig voorstelt voor zo'n 500.000 inwoners? Of wat moest dat precies voorstellen? :lol:

smiley 21 juni 2011 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518831)
Ik vroeg u om aan te tonen wat er aan het handje was. Je komt af met een paar akkefietjes. Je kan moeilijk ontkennen dat dat weinig voorstelt voor zo'n 500.000 inwoners? Of wat moest dat precies voorstellen? :lol:

Met 40 man politie omsingelen en afkloppen dat zijn geen akkefietjes. Zulk een akkefietjes kwam voor de verrijking trouwens helemaal niet voor in ons land. Wat er achter steekt is trowuens nog veel erger. Het motied ervan. Enbn ogmaals het probleem is veel groter dan het lijkt. Niet iedere goede moslim gebruikt geweld om zijn/haar doel te bereiken. En iedereen die zich ook maar moslim noemet of denkt dit te ziujn steunt gewild of ongewild de goede moslims. Hoe groter de ummah hoe groter de problemen worden. Zodra die demografisch groot genoeg geworden is. Dat kan men nu reeds merken. Die akkefietjes zullen vrog of laat wel overgaan volgens oblique. Het enige wat er moet gebeuren volgens oblique is de zogenaamde 'islamofobie' bestrijden.

Oblique 21 juni 2011 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518830)

Oei hij komt nu ook af met zijn zionisten. Daar komen goede moslims ook altijd mee af.

Ja, het waren joden, zionisten, die andere joden aan de gas hebben geholpen.

En wat nu? Leg je ook de link? Of ...

smiley 21 juni 2011 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518833)
Ja, het waren joden, zionisten, die andere joden aan de gas hebben geholpen.

En wat nu? Leg je ook de link? Of ...

Het was 'profeet' mohammed die een hele joodse stam had uitgemoord.

Oblique 21 juni 2011 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518832)
Met 40 man politie omsingelen en afkloppen dat zijn geen akkefietjes. Zulk een akkefietjes kwam voor de verrijking trouwens helemaal niet voor in ons land. Wat er achter steekt is trowuens nog veel erger. Het motied ervan. Enbn ogmaals het probleem is veel groter dan het lijkt. Niet iedere goede moslim gebruikt geweld om zijn/haar doel te bereiken. En iedereen die zich ook maar moslim noemet of denkt dit te ziujn steunt gewild of ongewild de goede moslims. Hoe groter de ummah hoe groter de problemen worden. Zodra die demografisch groot genoeg geworden is. Dat kan men nu reeds merken. Die akkefietjes zullen vrog of laat wel overgaan volgens oblique. Het enige wat er moet gebeuren volgens oblique is de zogenaamde 'islamofobie' bestrijden.

Ik noteer dat u niks serieus kan inbrengen. Dat verwonderd mij niet. Denk dan ook niet dat je serieus genomen kan worden.

smiley 21 juni 2011 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5518835)
Ik noteer dat u niks serieus kan inbrengen. Dat verwonderd mij niet. Denk dan ook niet dat je serieus genomen kan worden.

Hoezo niks serieus inbrengen ? De gevangenissen zitten overvol en dan moet men de meesten nog laten lopen want er kunnen 2 keer zoveel gevangenissen geviuld worden. Wat kan men van een linkse 'wereldverbeteraar' trouwens anders verwachten dan dat ier niet ziet wat er aan het handje is? Iemand die geen yota van islam afweet tenzij misschien 'islam is vrede'. Ga naar huis uw moeder heeft viskes gebakken.

Oblique 21 juni 2011 02:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518834)
Het was 'profeet' mohammed die een hele joodse stam had uitgemoord.

Lekker inhoudelijk. Je wil maar al te graag de link leggen tussen islam en nazi's heb ik de indruk. Veel indruk maakt het niet echt, dat je daarvoor serieus oude koeien uit de gracht gaat halen.

Maar in diezelfde optiek, zijn alle joden ook neoazi's neem ik aan, vanwege hun pact met Hitler? En hoeveel eeuwen later gaan we de Duitsers nog nazi noemen?

Oblique 21 juni 2011 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5518836)
Ga naar huis uw moeder heeft viskes gebakken.

Uw betoog wordt indrukwekkender per post.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be