Knuppel |
17 januari 2018 14:22 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac
(Bericht 8625548)
Eén programmapunt ("we willen een beter openbaar vervoer") kunnen de sossen nu wel schrappen.
|
Het gratis vervoer waar de Hasseltse kanaalduiker zijn popularitiet aan dankte is ondertussen al afgeschaft of teruggedraaid.
Citaat:
Ik zie hem al domweg verklaren "De Lijn had door de juridische afspraak het recht niet om dat te lekken. Zo mocht ik daar zélf ook niet mee naar buiten komen.". :lol:
|
Iedereen met een beetje verstand en politiek doorzicht kan niet anders dan uit die uitspraak afleiden dat er wel degelijk stront aan de knikker is in verband het met pas aan het licht gekomen schandaal. Wat IK bijzonder verdacht vind is dat Crombez niet alleen deed alsof zijn neus bloedde, maar dat hij het nog steeds opneemt voor Meeuws.
Ik denk dat er nog héél veel vuiligheid NIET aan de oppervlakte is gekomen. Vuiligheid waar ook Crombez wel degelijk van op de hoogte was, en waar hij misschien zelfs in betrokken was. Dat hij nog liever het kartel opofferde dan Meeuws aan de kant te schuiven doet het ergste vermoeden: Meeuws heeft zijn rode bloedbroeders in de tang en chanteert hen zelfs naar alle waarschijnlijkheid.
We hebben hier het laatste nog niet van gezien. Er werd iets in gang gezet dat niet meer zonder meer kan gestopt worden.
Mijn verstand kan er écht niet bij dat Crombez Meeuws niet zonder pardon de laan uitstuurde.
|