![]() |
Citaat:
in dat geval kan alles op tafel belanden hé ook bvb de verdeling van de staatsschuld om maar iets te zeggen. |
Citaat:
om naar de Forza Flandria te gaan. |
Citaat:
"In de Blauwe koffiepot" |
Citaat:
Nee daar zullen die vld'ers graag hun pluche en megasalaris voor in willen ruilen zeker.... |
Citaat:
Deze eventualiteit haalde zelfs het regeerakkoord niet, net omdat n-va volkomen alleen stond met dat verzoek. Nu ze zelf gekozen hebben om naar de oppositie te gaan zullen de liberalen, tsjeven en sossen dat al helemaal niet meer in overweging nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Groen kan hetzelfde, je punt is? |
Citaat:
|
Citaat:
We gaan rap genoeg zien wie daarover gelijk krijgt. 8-) |
Citaat:
Dan blijft de schuld in Belgie natuurlijk. |
Citaat:
Vlaams-nationalisme, altijd dolle pret. |
Citaat:
Mijn verwachtingen liggen hoog bij verkiezingen. 8-) |
Citaat:
Of werkt dat misschien een beetje anders? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus wat is het nu? Blijft Belgie bestaan wanneer het Vlaamse volk de onafhankelijkheid uitroept of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat word lachen geblazen. |
Citaat:
Monaco doet het toch zo slecht niet? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Geografisch is Vlaanderen inderdaad klein. Maar dat is evenzo voor Luxemburg. Zijn de Luxemburgers sukkels? Denemarken heeft een kleinere bevolking dan Vlaanderen, idem voor Finland. Het zijn twee landen die heel goed functioneren. Ik wil Vlaanderen liefst zo vlug mogelijk onafhankelijk zien worden. Wat Wallonië doet zal mij nogal een zorg wezen... :roll: Eens Vlaanderen onafhankelijk zou ik liefst zien dat het zo vlug mogelijk de banden met Nederland aanhaalt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be