![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=LC3KH1QD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Wever op 03 sep 2010: It’s over. 'En deze keer voorgoed'. De Wever op 04 okt 2010: 'Dit verhaal is ten einde. Veeg het bord af en begin van nul.' De Wever op 18 10 2010: 'Fabula acta est. Het verhaal is afgelopen. Ik heb mijn nek uitgestoken en ze hebben mijn kop er afgehakt'. De Wever op 31 11 2010: 'Ik vrees dat het momentum voor een akkoord voorbij is'. De Wever op 18 01 2011: 'We hebben de onderhandelingen al een keer of vijf dood verklaard. Je kan geen zes keer sterven. Ofwel volgt er dus de volgende dagen een doorbraak ofwel houdt het op'. De Wever op 11 02 2011: 'Mission impossible'. Dewever op 03 maart 2011 : 'Dit zijn de onderhandelingen van de laatste kans, of hadden we die al een paar keer gehad ? Van de allerlaatste kans dan'. De Wever op 05 03 2011 : 'Ofwel is er eind april een akkoord over een staatshervorming, BHV en Brussel, ofwel verlaten wij de onderhandelingstafel'. (*) De Wever op 18 maart 2011: 'Het eindspel is bezig. En het mag niet te lang duren'. De Wever op 26 03 2011: 'Dit leidt nergens toe. Als het zo zit, stop er dan liever direct mee'. De Wever op 14 04 2011: 'We zullen eind april wel zien wat ons te doen staat'. De Wever op 16 04 2011: 'De tijd is op. Ik ben de beledigingen, de verwijten en de onzin beu. Als we eind april nog nergens staan, dan moet dit stoppen'. Toemaatje. De Wever op 12 05 2011 'Na de zomer is een akkoord helemaal onmogelijk'. Eén maand later, Bartje de grapjas: De Wever op 13 juni 2011: ‘Na de zomer moet het duidelijk zijn of er een akkoord mogelijk is.’ (*) Hier heeft de Kleine Leider zijn schijnheiligheid effe niet onder controle en dus: betrapt met de hand in de koekendoos! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Zoals u boven kunt zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Is al bekend op welke onderwerpen die 1,3 miljard niet uitgegeven gaat worden? |
Citaat:
Slechte verliezer! |
Citaat:
|
Citaat:
Overtuigen, uitleg geven.... :-) Veranderen en uw kemels rechtzetten ! |
Citaat:
Als ik me niet vergis werd dit laatste nog woordelijk gezegd door Di Rupo ... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch op zijn minst, gelijke stand. Ik vraag appelen en gij geeft peren. |
Citaat:
|
Citaat:
"We hebben het signaal van de Vlamingen begrepen" |
Citaat:
Ofte: schijnheilIgheid is blijkbaar troef daar bij de NVA: te beginnen met de Kleine leider tot het partijslaafje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht echter op het lijstje waarin staat dat het VB aan de kant is gaan staan. Citaat:
|
Citaat:
Zoals u de term 'het paard' voor een politieke partijleider 'relativeert' (en u weet ook waarom dat men die bijnaam gebruikt), maar u opwindt wanneer men de naam 'Kleine Leider' gebruikt. Niet alleen maakt u zich belachelijk, u bent de schijnheiligheid zelve. En voor de schijnvrome Quercus geldt dit maar evenzeer. |
Citaat:
|
Citaat:
Olijke Ollie zal hier niet mee in zn sas zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
400.000.000 / 18.000 = 22.222 EUR per persoon inleveren. Wie stuurt er een tekste naar de vakbonden? Kijken of zij het ook zo makkelijk vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U krijgt een 0.000.000,000 * 0 + 000.000/100000000000000000000000000000 van mij. Zijn ze allemaal zo bij de N-VA? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be