![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welnu: Akira/Artisjok vindt dat het toegelaten is om vrouwen te discrimineren en te folteren. Als ik daarop besluit dat hij/zij racistisch/sexistisch is dan mag dat niet omdat ik mijn geloof in non-dicriminatiemaatschappij moreel niet hoger mag inschatten dan hun geloof in een discriminerende maatschappij. Tjonge tjonge...je leest hier toch wel wat hoor... Daartegenover staat dat voltallig linkieland een gedeelte van ons volk ongestraft voor racist mag uitschelden zonder ook maar één voorbeeld van dat racisme te kunnen geven. mam man...als je denkt alles gezien te hebben...:roll: |
Citaat:
Tip; volg d'r eigen links naar posten van haarzelf, met alweer 'n link naar...je weet wel, herlees dan die hele dra(a)d(en)...verhelderend! Citaat:
Hoe meer 't 'evolueert', hoe actueler 't zelfs wordt. |
Citaat:
Dat is trouwens een lakmoesproef voor de tolerantie die in zulk een waanvoorstellling (ie religie) is ingebakken. Schattig om te zien hoe creatief en spitsvondig linkieland er in slaagt om de katholieke kerk uit te lachen (terecht volgens mij) maar hoe gecrispeerd diezelfde gasten reageren als men aan het onderwerp van hun spot een half maantje toevoegt. |
Citaat:
Ik kan dus evengoed eens met de islam lachen maar die cartoons van VB vond ik echt hilarisch:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaams Belang lanceert anti-moskee lied http://www.youtube.com/watch?v=ros7Bmo49EY Ze zullen gewoon iets hebben tegen de bouw van dit soort gebouwen? Ik vind het ook niet super maar om er een lied over te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"volledig linkieland onbestraft een deel van de bevolking als racisten beschouwd" Als je er zelf om vraagt... |
Citaat:
En dan zal er tussen excecutie en overleven nog enkel het VB staan om uw vege lijf te redden Raffie...maar we zullen dat graag doen hoor... Indien u echter niet wil geholpen worden...dan klinkt het binnen een generatie als volgt: gelieve "Iran" te vervangen door "Europe" Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie een schlagerliedje tegen de moskee en tegen het nazisme van de islam. Veel te braaf naar mijn zin maar perfect binnen de wet. Ik zie een geretardeerde schertsfiguur een statement maken teneinde zijn postje te kunnen verrechtvaardigen. En wat moet ik nog zien in dat filmpje Mo? |
Citaat:
Trouwens: zit u niet in met het lot van Raffie? Bent u opok zo'n egoistje dat zegt: pff...zolang die islam/nazi's mij niet viseren...zoals de Duitsers in '32? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be