Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Modjo 15 maart 2012 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031065)
Ik zie een schlagerliedje tegen de moskee en tegen het nazisme van de islam.
Veel te braaf naar mijn zin maar perfect binnen de wet.
Ik zie een geretardeerde schertsfiguur een statement maken teneinde zijn postje te kunnen verrechtvaardigen.

En wat moet ik nog zien in dat filmpje Mo?

Ik herhaal speciaal voor jou:lol:

Dat als je zulken provocerende filmpjes maakt, naar jouw inziens onschuldig maar voor menig ander misschien aanstootgevend, je makkelijk een stempel zal krijgen.

Wie vraagt die krijgt...

Fieseler 15 maart 2012 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031056)
I don't care... Het was alleen maar om een stelling te ontkrachten
"volledig linkieland onbestraft een deel van de bevolking als racisten beschouwd"

Als je er zelf om vraagt...

Hela...ik zou nooit zulke afschuwelijke dt fouten maken...

Modjo 15 maart 2012 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031075)
Hela...ik zou nooit zulke afschuwelijke dt fouten maken...

Ok, jij bent beter en slimmer. Long live the king.:clapping::clapping:

Fieseler 15 maart 2012 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031072)

Dat als je zulken provocerende filmpjes maakt, naar jouw inziens onschuldig maar voor menig ander misschien aanstootgevend, je makkelijk een stempel zal krijgen.

Wie vraagt die krijgt...

Jamaar Mo...wat is het nu?
Mag men nu lachen met religie of niet?

Als ik u goed begrijp onderschrijft u mijn stelling hier dat men wel mag lachen met de katholieken maar dat men racist is als men lacht met de islam/,nazi's.

Wat is nu uw punt?

Modjo 15 maart 2012 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031081)

Als ik u goed begrijp onderschrijft u mijn stelling hier dat men wel mag lachen met de katholieken maar dat men racist is als men lacht met de islam/,nazi's.

Wat is nu uw punt?

We weten best alletwee wat de toon is van dit filmpje. En ik vind dat met alles te lachen valt maar anderen delen deze mening spijtig genoeg niet. Je weet welke reactie je uitlokt als je zo een fimpje uitgeeftdtdt en zeker degene die het uitgeefdtdtdtd.

vb: cartoonist spot met islam
Vlaams belang met anti-islam achtergrond spot met islam.

De kracht en inslag van een bericht/cartoon/film hangt nauw samen met de context waarin het uitgegegeven wordt of van de uitgever.

Elbow 15 maart 2012 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031072)

Wie vraagt die krijgt...

Wat is provocerend? Kun je een deifnitie geven van provocerend en van aanstootgevend? Waar haal je je definitie? Wie bepaalt wat aanstootgevend is of niet? Madame A vindt topjes met spaghettibandjes aanstootgevend, ik vind hoofddoeken aanstootgevend. En nu?

Elbow 15 maart 2012 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031088)
We weten best alletwee wat de toon is van dit filmpje. En ik vind dat met alles te lachen valt maar anderen delen deze mening spijtig genoeg niet. Je weet welke reactie je uitlokt als je zo een fimpje uitgeeftdtdt en zeker degene die het uitgeefdtdtdtd.

Je bent dus voor autocensuur omdat je wil rekening houden met de korte lontjes en lange tenen van moslims. Is er er wet die bepaalt dat alles ondergeschikt is aan de zenuwen en prikkelbaarheid van moslims?

Modjo 15 maart 2012 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6031097)
Wat is provocerend? Kun je een deifnitie geven van provocerend en van aanstootgevend? Waar haal je je definitie? Wie bepaalt wat aanstootgevend is of niet? Madame A vindt topjes met spaghettibandjes aanstootgevend, ik vind hoofddoeken aanstootgevend. En nu?

Ik wist dat op dat woord wel reactie ging komen. Je snapt best wat ik bedoel. Iedereen vult provocerend in zoals hij dat zint maar velen zouden dat filmpje eerder provocerend beschouwen.

Fieseler 15 maart 2012 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031088)

vb: cartoonist spot met islam
Vlaams belang met anti-islam achtergrond spot met islam.

De kracht en inslag van een bericht/cartoon/film hangt nauw samen met de context waarin het uitgegegeven wordt of van de uitgever.

Ik vindt dit poosting aansdoodgeefent...u ben nu dus oook een rasies?...

SDX 15 maart 2012 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031103)
Ik wist dat op dat woord wel reactie ging komen. Je snapt best wat ik bedoel. Iedereen vult provocerend in zoals hij dat zint maar velen zouden dat filmpje eerder provocerend beschouwen.

Dat is dan hun probleem.

Modjo 15 maart 2012 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6031102)
Je bent dus voor autocensuur omdat je wil rekening houden met de korte lontjes en lange tenen van moslims. Is er er wet die bepaalt dat alles ondergeschikt is aan de zenuwen en prikkelbaarheid van moslims?

Neen daar ben ik niet voor, lees de discussie.
Als je zo een filmpje vrijlaat moet je niet verschieten dat sommige groepen/mensen je als anti-moslim beschouwen. punt. Dat wou ik aantonen. Wat ik denk staat daar buiten.

Modjo 15 maart 2012 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031105)
Ik vindt dit poosting aansdoodgeefent...u ben nu dus oook een rasies?...

een rasies tegen fieselers:lol::lol::lol:

Modjo 15 maart 2012 14:46

:clapping::clapping:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6031106)
Dat is dan hun probleem.

:clapping::clapping:

SDX 15 maart 2012 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031107)
Als je zo een filmpje vrijlaat moet je niet verschieten dat sommige groepen/mensen je als anti-moslim beschouwen. punt. Dat wou ik aantonen. Wat ik denk staat daar buiten.

Anti islam bedoel je.

Fieseler 15 maart 2012 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031107)

FDW zal nooit zeggen dat hij anti moslim is.
Hij is 100% anti islam...en daar volg ik hem voor 100% in.
Zijn de moslims daardoor geprovoceerd? Goed zo...dat is de eerste stap naar het anvaarden van een West Europese Leitkultur...een kultuur die héél superieur is aan het nazisme van de islam.

dus: als u mij anti-islam noemt dan heeft u niet alleen gelijk, u bevestigt enkel mijn westers-humanistische anti-discriminatiestandpunt.
Ik ben anti-islam omdat ik anti-racisme ben.
Lees de koran en ontdek de sharia en u zal begrijpen wat ik bedoel.

Fieseler 15 maart 2012 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031112)
een rasies tegen fieselers:lol::lol::lol:

U heeft geen enkel idee over de aaibaarheidsfactor van de gemiddelde Fieseler...

Modjo 15 maart 2012 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031121)
FDW zal nooit zeggen dat hij anti moslim is.
Hij is 100% anti islam...en daar volg ik hem voor 100% in.
Zijn de moslims daardoor geprovoceerd? Goed zo...dat is de eerste stap naar het anvaarden van een West Europese Leitkultur...een kultuur die héél superieur is aan het nazisme van de islam.

dus: als u mij anti-islam noemt dan heeft u niet alleen gelijk, u bevestigt enkel mijn westers-humanistische anti-discriminatiestandpunt.
Ik ben anti-islam omdat ik anti-racisme ben.
Lees de koran en ontdek de sharia en u zal begrijpen wat ik bedoel.

Ik volg je eigenlijk volledig. Dus jij vindt ook dat dergelijke filmpjes de oplossing zijn om dat aan de mensen duidelijk te maken. Jij zou zelf zoiets uitgeven? Of zou dit eerder provocerend zijn of aandachtsbelust zijn?

Hierbij voeg ik toe dat anti-moslim en anti-islam begrippen zijn voor ons die duidelijk zijn en verschillend zijn. Maar is dit ook voor anderen en het grootste deel van de bevolking?

Fieseler 15 maart 2012 15:01

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031130)
Ik volg je eigenlijk volledig.

Goed zo...ik schat dat we ondertussen in Vlaanderen alleen al met en paar miljoen zijn die er zo over denken...nu nog de moed om door de kracht van de overtuiging onze kinderen en kleinkinderen te redden...

Citaat:

Dus jij vindt ook dat dergelijke filmpjes de oplossing zijn om dat aan de mensen duidelijk te maken. Jijzou zelf zoiets uitgeven? Of zou dit eerder provocerend zijn of aandachtsbelust zijn?
Neen, maar ik ben geen lid van een politiek partij.
en...mocht dat de oplossing zijn zou mutatis mutandis het probleem al opgelost zijn denkt u niet?...:lol:

Citaat:

Hierbij voeg ik toe dat anti-moslim en anti-islam begrippen zijn voor ons die duidelijk zijn en verschillend zijn. Maar is dit ook voor anderen en het grootste deel van de bevolking?

Dit is een juridisch probleem.
Anti moslim is strafbaar (= anti-persoon volgens de wet).
Anti Islam niet (anti religie).

Kijk naar de verdediging van Wilders in Nederland.

PS: leuke wetten hebben wij hier: men mag gerust anti nazisme zijn én tegen nazi's maar bij islamnazi's werkt dat niet zo... linkieworld weet u wel...

Modjo 15 maart 2012 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031081)

Wat is nu uw punt?

Voor de balans in evenwicht te houden:

Fieseler 15 maart 2012 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031138)
Voor de balans in evenwicht te houden:

Enkel toegelaten in landen waar er vrijheid van mening heerst...US in dit geval.
Strafbaar in België...

Let op: als de moderator Artisjok/Akira dit ziet kan u een ban krijgen...wegens...en hou u nu goed vast hé...RACISME, HAATZAAIERIJ en HET OPRUIEN VAN BEVOLKINGSGROEPEN TEGEN ELKAAR.
Zijzelf is echter voorstander van het toelaten van vrouwendiscriminatie en foltering van vrouwen...

Straf hé...

Maar u hoeft niet ongerust te zijn hoor...u krijgt van Akira/Artisjok enkel banpunten als u hem/haar of een linkiewinkie bodycheckt op dit forum...;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be