![]() |
Citaat:
Dat als je zulken provocerende filmpjes maakt, naar jouw inziens onschuldig maar voor menig ander misschien aanstootgevend, je makkelijk een stempel zal krijgen. Wie vraagt die krijgt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag men nu lachen met religie of niet? Als ik u goed begrijp onderschrijft u mijn stelling hier dat men wel mag lachen met de katholieken maar dat men racist is als men lacht met de islam/,nazi's. Wat is nu uw punt? |
Citaat:
vb: cartoonist spot met islam Vlaams belang met anti-islam achtergrond spot met islam. De kracht en inslag van een bericht/cartoon/film hangt nauw samen met de context waarin het uitgegegeven wordt of van de uitgever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je zo een filmpje vrijlaat moet je niet verschieten dat sommige groepen/mensen je als anti-moslim beschouwen. punt. Dat wou ik aantonen. Wat ik denk staat daar buiten. |
Citaat:
|
:clapping::clapping:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is 100% anti islam...en daar volg ik hem voor 100% in. Zijn de moslims daardoor geprovoceerd? Goed zo...dat is de eerste stap naar het anvaarden van een West Europese Leitkultur...een kultuur die héél superieur is aan het nazisme van de islam. dus: als u mij anti-islam noemt dan heeft u niet alleen gelijk, u bevestigt enkel mijn westers-humanistische anti-discriminatiestandpunt. Ik ben anti-islam omdat ik anti-racisme ben. Lees de koran en ontdek de sharia en u zal begrijpen wat ik bedoel. |
Citaat:
|
Citaat:
Hierbij voeg ik toe dat anti-moslim en anti-islam begrippen zijn voor ons die duidelijk zijn en verschillend zijn. Maar is dit ook voor anderen en het grootste deel van de bevolking? |
[quote]
Citaat:
Citaat:
en...mocht dat de oplossing zijn zou mutatis mutandis het probleem al opgelost zijn denkt u niet?...:lol: Citaat:
Anti moslim is strafbaar (= anti-persoon volgens de wet). Anti Islam niet (anti religie). Kijk naar de verdediging van Wilders in Nederland. PS: leuke wetten hebben wij hier: men mag gerust anti nazisme zijn én tegen nazi's maar bij islamnazi's werkt dat niet zo... linkieworld weet u wel... |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Strafbaar in België... Let op: als de moderator Artisjok/Akira dit ziet kan u een ban krijgen...wegens...en hou u nu goed vast hé...RACISME, HAATZAAIERIJ en HET OPRUIEN VAN BEVOLKINGSGROEPEN TEGEN ELKAAR. Zijzelf is echter voorstander van het toelaten van vrouwendiscriminatie en foltering van vrouwen... Straf hé... Maar u hoeft niet ongerust te zijn hoor...u krijgt van Akira/Artisjok enkel banpunten als u hem/haar of een linkiewinkie bodycheckt op dit forum...;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be